Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

LOT 93
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Wypadki lotnicze
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Markos




Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Mińsk Mazowiecki

PostWysłany: Wto 11:46, 19 Wrz 2006    Temat postu:

[quote="Marta"]
Kilerek napisał:
Ja akurat widzialam zarowno nagranie z kamer przemyslowych (samolot szedl baardzo nisko, scinajac np slupy wysokiego napiecia),. jak i zdjecia na ktorych widac zarys samolotu, ktory nie uderzyl centralnie tylko pod katem.

.


to dziwne bo cały świat widział tylko nagranie z jednej kamery gdzie akurat rzeczywiście nic nie widać,

A co do gościa co poruszył ten temat mam dwa słowa: BRAWO REFLEKS !


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Wto 12:11, 19 Wrz 2006    Temat postu:

mirkovic napisał:
voyager747 napisał:

Jeszcze nie miałem okazji lecieć samolotem, który miałby poniżej 70% obłożenia.


Witam,
Ja lecialem KCLE-KLGA B734 Continentalu i na pokladzie bylo lacznie ze mna 9 paxow... Nie zartuje.
mirkovic


Zwlaszcza, ze CO nie ma 734 Rolling Eyes Mieszkalem pare lat w USA i latalem bardzo czesto ze wzgledu na prace; maszynami od B1900 do B747. Mitow o pustych samolotach nie moge niestety potwierdzic. Srednie LF sa bardzo wysokie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabik




Dołączył: 06 Lis 2005
Posty: 614
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KORD/EPKK

PostWysłany: Wto 12:16, 19 Wrz 2006    Temat postu:

[quote="Markos"][quote="Marta"]
Kilerek napisał:


A co do gościa co poruszył ten temat mam dwa słowa: BRAWO REFLEKS !
Tyle ze tamat juz byl poruszany ale ze wzgledu na tok wypowiedzi zostal zamkniety...

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Markos




Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Mińsk Mazowiecki

PostWysłany: Wto 19:42, 19 Wrz 2006    Temat postu:

[quote="Danny"][quote="mirkovic"]
voyager747 napisał:

latalem bardzo czesto ze wzgledu na prace; maszynami od B1900 do B747. Mitow o pustych samolotach nie moge niestety potwierdzic. Srednie LF sa bardzo wysokie.


tez mnie dziwiło tak małe obłożenie, ale zostałem krytykowany ze niby "co ja wiem o lotnictwie cywilnym w USA" (chyba nawet przez jednego z moderatorów).

Skoro tak na porządku dziennym samoloty latały z 20% obłożeniem to kto za to płacił? Przecież nikt nie uwierzy, że przewoźnik dokładał do takich lotów i nic z tym nie robił


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Wto 19:47, 19 Wrz 2006    Temat postu:

[quote="Markos"][quote="Danny"]
mirkovic napisał:
voyager747 napisał:

latalem bardzo czesto ze wzgledu na prace; maszynami od B1900 do B747. Mitow o pustych samolotach nie moge niestety potwierdzic. Srednie LF sa bardzo wysokie.


tez mnie dziwiło tak małe obłożenie, ale zostałem krytykowany ze niby "co ja wiem o lotnictwie cywilnym w USA" (chyba nawet przez jednego z moderatorów).

ten jeden z moderatorów wypowiadał sie na podstawie własnych doswiadczen z paru lotów które wykonał na terenie USA. ten jeden z moderatorów nadal potwierdza to co napisal.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Markos




Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Mińsk Mazowiecki

PostWysłany: Wto 19:56, 19 Wrz 2006    Temat postu:

[quote="Gabec"][quote="Markos"][quote="Danny"][quote="mirkovic"]
voyager747 napisał:

ten jeden z moderatorów wypowiadał sie na podstawie własnych doswiadczen z paru lotów które wykonał na terenie USA. ten jeden z moderatorów nadal potwierdza to co napisal.


Nigdy nie sprzeczam się gdy nie mam 100%-owej pewności, a takowej nie mam gdyż nigdy w Stanach nie byłem,
Przyjąłem Twoją tezę za słuszną w poprzednich postach gdyż nie miałem nic na swoją obronę

Ale może w takim razie "ten jeden z moderatorów" odpowie na pytania dotyczące logicznego wytłumaczenia opłacalności takich lotów. Chętnie poszerzę swoją wiedzę


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Wto 20:00, 19 Wrz 2006    Temat postu:

Markos napisał:


Nigdy nie sprzeczam się gdy nie mam 100%-owej pewności, a takowej nie mam gdyż nigdy w Stanach nie byłem,
Przyjąłem Twoją tezę za słuszną w poprzednich postach gdyż nie miałem nic na swoją obronę

Ale może w takim razie "ten jeden z moderatorów" odpowie na pytania dotyczące logicznego wytłumaczenia opłacalności takich lotów. Chętnie poszerzę swoją wiedzę


Rzuc okiem na LF naszego narodowego przewoznika poza sezonem wakacyjnym, tam tez bywa ze np leci 80 osob maszyna w której moze poleciec ponad 200 ludzi.
Druga sprawa, zauwaz ze linie lataja coraz mniejszymi maszynami, generalnie coraz trudniej jest spotkac B767 nie mowiac juz o Jumbo.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slepowron




Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KOAK

PostWysłany: Wto 20:09, 19 Wrz 2006    Temat postu:

Kochani, to ze niby oblozenie (LF = load factor) lotow jest takie kiepskie w USA nalezy do bajek wlozyc. Srednie zapelnienie samolotow w USA jest gdzies okolo 80-85% (liczba podlega wachaniom sezonowym). Mieszkam tu i wiem poza tym statystyki sa publikowane co pewnien czas w takim AW&ST - kazdy moze sobie te liczby poogladac (mozna naprzyklad sobie porownac te liczby dla poszczegolnych lini). Tak, moja zona niedawno leciala samolotem ktory byl zapewniony tylko w 30% (lot z Midway do Newarku) ale to byl lot przed 5-ta rano i to byl tak zwany "repositioning flight" to znaczy ze linia lotnicza musi po prostu przetransportowac samolot z jednego lotniska na drugi i tak naprawde nie licza na wysoki LF bo godziny dla wiekszosci ludzi bardzo niewygodne. Linie lotnicze nauczyly sie wypelniac samoloty - i robia to z zadziwiajaca skutecznoscia. Jak maja chwilowo za duzo samolotow - parkuja je na pustyni.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Markos




Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Mińsk Mazowiecki

PostWysłany: Wto 20:22, 19 Wrz 2006    Temat postu:

slepowron napisał:
Kochani, to ze niby oblozenie (LF = load factor) lotow jest takie kiepskie w USA nalezy do bajek wlozyc. Srednie zapelnienie samolotow w USA jest gdzies okolo 80-85% .


I komu ja mam wierzyć ? :?:


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Wto 20:27, 19 Wrz 2006    Temat postu:

Markos napisał:
slepowron napisał:
Kochani, to ze niby oblozenie (LF = load factor) lotow jest takie kiepskie w USA nalezy do bajek wlozyc. Srednie zapelnienie samolotow w USA jest gdzies okolo 80-85% .


I komu ja mam wierzyć ? Question

Slepowronowi, ja latalem tylko pare razy i to niekoniecznie w sezonie i w najbardziej atrakcyjnych godzinach. Michal mieszka w USA ladnych pare lat i wie co pisze


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slepowron




Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KOAK

PostWysłany: Wto 20:50, 19 Wrz 2006    Temat postu:

Gabec napisał:

Slepowronowi, ja latalem tylko pare razy i to niekoniecznie w sezonie i w najbardziej atrakcyjnych godzinach. Michal mieszka w USA ladnych pare lat i wie co pisze

Dzieki za wotum zaufania Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mirkovic




Dołączył: 09 Maj 2006
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA

PostWysłany: Czw 23:18, 21 Wrz 2006    Temat postu:

Danny napisał:
mirkovic napisał:
voyager747 napisał:

Jeszcze nie miałem okazji lecieć samolotem, który miałby poniżej 70% obłożenia.


Witam,
Ja lecialem KCLE-KLGA B734 Continentalu i na pokladzie bylo lacznie ze mna 9 paxow... Nie zartuje.
mirkovic


Zwlaszcza, ze CO nie ma 734 Rolling Eyes Mieszkalem pare lat w USA i latalem bardzo czesto ze wzgledu na prace; maszynami od B1900 do B747. Mitow o pustych samolotach nie moge niestety potwierdzic. Srednie LF sa bardzo wysokie.


Zaznaczam, ze moim poscie nie twierdze, ze to regula. Nie mniej jednak takie oblozenie mialo miejsce, takze ku mojemu duuuzemu zdziwieniu. Co do maszyny... moglem pomyslic, bezsprzecznie bylo to jednak 737.
mirkovic


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
voyager747




Dołączył: 28 Lut 2006
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Pią 10:40, 22 Wrz 2006    Temat postu:

Na 100 % można znaleźć jakiś lot z małym obłożeniem, ale jeśli chodzi o popularne trasy takie jak np. Nowy Jork- LA , albo SF, albo Boston-LA to samoloty są raczej pełne.
Ja tylko latałem na trasach popularnych, czyli LAX- JFK, albo LAX-LAS itp. Tam raczej ciężko znaleźć lot z 30 % obłożeniem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Wypadki lotnicze Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
Strona 4 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin