Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

awaryjne ladowanie LOTu - wawa - ny
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Wypadki lotnicze
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Atco




Dołączył: 06 Paź 2005
Posty: 1284
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 7:24, 05 Sty 2007    Temat postu:

Przepraszam bardzo, mamy takie ustrojstwo Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek_ql




Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 182
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA

PostWysłany: Pią 11:34, 05 Sty 2007    Temat postu:

thewho napisał:

Nie zastanowilo Was dlaczego jak jest mgla w Krakowie to atlantyki leca do Warszawy? Przeciez z Katowic tak blisko... ie


No i niewatpliwie to ze tak blisko to jeden z powodow zeby tam nie ladowac Smile Jak w Krakowie jest mgla to duze prawdopodobienstwo ze i w Katowicach bedzie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
thewho




Dołączył: 23 Mar 2006
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 17:16, 05 Sty 2007    Temat postu:

Atco napisał:
Przepraszam bardzo, mamy takie ustrojstwo Smile


O widzisz w takim razie juz kupili
Ale w takim razie chyba nie dluzej niz rok?
Tak z ciekawosci to obslugiwali juz kiedys u was lotowskiego 767?


bartek_ql napisał:
Jak w Krakowie jest mgla to duze prawdopodobienstwo ze i w Katowicach bedzie.


No i tu sie akurat mylisz.
Jesli chodzi o mgly adwekcyjne to moze tak byc ale to jest rzadkosc.
Krakow natomiast podatny jest na mgly radiacyjne w okresie jesieni a to ze jest w niecce to zalegaja one dluzej niz w Katowicach ktore sa wyzej.
Cierpialy na tym atlantyki ladujace o 9 rano.
Mimo iz samolot krazyl nad Krakowem a w Katowicach mozna byla ladowac to odsylali go do Warszawy bo w Katowicach nie byli w stanie go obsluzych. Moze teraz tak jak w Poznaniu dokupili jakis sprzet ale nie wiem.

Pozdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek_ql




Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 182
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA

PostWysłany: Pią 18:58, 05 Sty 2007    Temat postu:

ale to nie jest tylko kwestia czy jest mgla w katowicach i czy mozna tam obsluzyc duzy samolot. Nie mozna sobie dowolnie wybirwac lotniska zapasowego. Jest wyraznie powiedziane o ile co najmniej musi byc oddalone od lotniska docelowego lotnisko zapasowe (niestety nie pamietam dokladnie ale gdzies ok. 300 km). Oczywiscie mowie o dyzuch odrzutowcach zeby nie bylo watpliwosci Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
thewho




Dołączył: 23 Mar 2006
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 19:17, 05 Sty 2007    Temat postu:

bartek_ql napisał:
ale to nie jest tylko kwestia czy jest mgla w katowicach i czy mozna tam obsluzyc duzy samolot. Nie mozna sobie dowolnie wybirwac lotniska zapasowego. Jest wyraznie powiedziane o ile co najmniej musi byc oddalone od lotniska docelowego lotnisko zapasowe (niestety nie pamietam dokladnie ale gdzies ok. 300 km). Oczywiscie mowie o dyzuch odrzutowcach zeby nie bylo watpliwosci Smile


Dobrze juz dobrze...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek_ql




Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 182
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA

PostWysłany: Pią 19:18, 05 Sty 2007    Temat postu:

thewho napisał:

Dobrze juz dobrze...

Question


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Atco




Dołączył: 06 Paź 2005
Posty: 1284
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 19:35, 05 Sty 2007    Temat postu:

thewho napisał:
Atco napisał:
Przepraszam bardzo, mamy takie ustrojstwo Smile


O widzisz w takim razie juz kupili
Ale w takim razie chyba nie dluzej niz rok?
Tak z ciekawosci to obslugiwali juz kiedys u was lotowskiego 767?





Chyba ze 30 lat ma ale był nieużywany. Obecnie służy do załadunku Aer Fungusa.
767 to raczej jako czartery latają i to na krótkich dystansach, jakiś czas temu był do Monachium.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slepowron




Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KOAK

PostWysłany: Pią 19:57, 05 Sty 2007    Temat postu:

bartek_ql napisał:
Nie mozna sobie dowolnie wybirwac lotniska zapasowego. Jest wyraznie powiedziane o ile co najmniej musi byc oddalone od lotniska docelowego lotnisko zapasowe (niestety nie pamietam dokladnie ale gdzies ok. 300 km).


Otoz oznajmiam ze nie ma takich regul gdzie odleglosc sie liczy w wyborze zapasowego lotniska. Kazda linia wybiera sobie na danej trasie lotnisko zapasowe wedlug prognozy pogody i wlasnej wygody. A wogole to przy lotach dalekich (transoceanicnych) takich lotnisk jest wiele, sa "destination alternate" i "enroute alternate", po polsku to by bylo "decelowe zapasowe" i " na "trasie zapasowe". Bardzo czesto maja tez dwa rozne "docelowe zapasowe" - na pogode i tzw. techniczne. W sumie tych lotnisk jest wiele. Naprzyklad British Airways przy lotach z Heathrow do San Francisco ma dwa "docelowe zapasowe" lotniska - Oakland ktory jest zaledwie 10 km od KSFO i Sacramento ktore jest jakies 150 km. ma oczywiscie caly szereg innych zapasowych lotnisk "na trasie" jak naprzyklad Keflavik i Manitoba.

Sa natomiast reguly kiedy lotnisko moze byc uznane za zapasowe - reguly sa dosc skomplikowane i dotycza glownie prognozy pogody i jakosci urzadzen naprowadzajacaych na danym lotnisku - jeszcze raz - odleglosc nie gra roli.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Wypadki lotnicze Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin