Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nawet 600 mln zł na nowy port!
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Wrocław - Strachowice (EPWR/WRO)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Airliner
Moderator



Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 1965
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKK

PostWysłany: Pon 18:11, 23 Paź 2006    Temat postu:

erni napisał:
Natomiast Centralwings - należąca do LOT-u tania linia lotnicza - zacznie obsługiwać trasy do Rzymu Ciampino, Cork, Kolonii i Londynu Gatwick.


Kolonia juz nie jest aktualna


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
savvy




Dołączył: 18 Sie 2006
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Oborniki Śląskie

PostWysłany: Wto 13:03, 24 Paź 2006    Temat postu: EPWR

Czesc!

Pracuje w agencji reklamowej ktora właśnie przygotowywuje nowy folder dla EPWR.

Juz widzialem nowy rozklad lotów obowiazujący od 29.10.br.

Widzialem wizualizacje nowego terminala... jest dodatkowo ciekawy fragnemt o konkursie jaki rozpisano na przebudowę.

Osoby zainteresowane wersjami PDF lub wydrukowaną wersją proszone sa na PW.


Pozdro

savvy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jan Kostka




Dołączył: 22 Paź 2005
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 8:49, 25 Paź 2006    Temat postu: Dla Ryanair?

"Widzialem wizualizacje nowego terminala... "
Pokaz wizualizacje i termin realizacji, a wtedy bedzie prawie wiadomo czy baza Ryanair bedzie we Wroclawiu w tym/przyszlym roku.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BartekR




Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 8:56, 25 Paź 2006    Temat postu: Re: Dla Ryanair?

Jan Kostka napisał:
"Widzialem wizualizacje nowego terminala... "
Pokaz wizualizacje i termin realizacji, a wtedy bedzie prawie wiadomo czy baza Ryanair bedzie we Wroclawiu w tym/przyszlym roku.


Na obsługę potencjalnej bazy Ryanair bardziej byłby zainteresowany starym terminalem...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jan Kostka




Dołączył: 22 Paź 2005
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 9:05, 25 Paź 2006    Temat postu:

Mnie chodzi wlasnie o rozbudowe starego terminala, ktora ma sie rozpoczac w zimie tego roku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BartekR




Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 9:22, 25 Paź 2006    Temat postu:

Terminy rozbudowy starego terminala nijak się mają do terminów nowego, o którym była mowa. Smile

Tak czy siak ostatnie informacje, jakie słyszałem, mówiły też o najbliższej zimie - bez bliższego precyzowania choćby miesięcy. Nowy terminal to rok 2009/2010 i w tym momencie powinniśmy mieć przepustowość 3,2 mln pasażerów (1,2 mln rozbudowany stary terminal i 2 mln nowy terminal).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
erni




Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WROCLAW/EPWR

PostWysłany: Czw 20:09, 02 Lis 2006    Temat postu:

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

„BUDOWA PŁYTY POSTOJOWEJ
SAMOLOTÓW NA LOTNISKU WROCŁAW-STRACHOWICE”


W zakres zadania wchodzi:
- budowa płyty postojowej samolotów o powierzchni 116x165=19.140m2
- budowa sieci elektrycznej kablowej i uziemiającej dla instalacji pomocniczych związanych z
funkcjonowaniem płyty: złącza stanowiskowe, oświetlenie krawędziowe i masztowe,
- budowa masztów wraz z oprawami oświetleniowymi (4 kpl),
- budowa oświetlenia krawędziowego płyty postojowej (10 szt.),
- budowa urządzeń obsługi handlingowej (zestawy zasilające 0,4/0,23 kV),
- rozbudowa lokalnej oczyszczalni ścieków ( instalacja kontenera technologicznego),
- budowa instalacji odwodnienia powierzchniowego i drenażu z powierzchni płyty,
- budowa kanalizacji deszczowej,
- budowa sieci wody przeciwpożarowej wraz z hydrantami naziemnymi (5szt), p.poż.,
- budowa przegrody akustycznej w postaci wału ziemnego wys. 5m.,
- przebudowa drogi patrolowej (samochodowej około 80m.) wraz z odwodnieniem
powierzchniowym (rowami),
- przebudowa przyłączy telekomunikacyjnych (kanalizacji kablowej, kabli miedzianych, linii
światłowodowych) i elektroenergetycznych (kabli 20kV i kabli zasilających PAPI 5kV),
- wycinka drzew (planowane 40 szt.), przesadzenie drzew (planowane 4 szt.),
- uzyskanie niezbędnych pozwoleń na dopuszczenie płyty postojowej samolotów do eksploatacji,
w tym pozwolenia organów Lotnictwa Cywilnego,
- wykonanie dokumentów odbiorowych niezbędnych do wystąpienia do organów Nadzoru
Budowlanego , zgodnie z Decyzją Nr I-L-259/06 z dnia 02.10.2006r.

Termin skąłdania wniosków do 20.11.2006
Termin wykonania zamówienia: - 6 miesięcy od daty zawarcia umowy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
erni




Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WROCLAW/EPWR

PostWysłany: Czw 20:40, 16 Lis 2006    Temat postu:

Będą ograniczenia wokół lotniska

Marek Szempliński
2006-11-16,

Wojewoda dolnośląski Krzysztof Grzelczyk ma w piątek podpisać rozporządzenie, którym ustanawia obszar ograniczonego użytkowania dla wrocławskiego lotniska. Oznacza to m.in., że w najbliższym sąsiedztwie wrocławskiego portu nie będzie można budować mieszkań.
Wyznaczenie obszaru ograniczonego użytkowania dla lotniska jest niezbędne dla dalszego rozwoju Portu Lotniczego im. Mikołaja Kopernika.

Dyrektor miejskiego departamentu architektury i rozwoju Grzegorz Roman uważa, że rozporządzenie uporządkuje spory między lotniskiem i tymi, którzy wokół inwestowali: - Dostaną informację, co im wolno, a czego nie. Od lat staraliśmy się, żeby ta sprawa była wyjaśniona. Przez brak uregulowań prawnych powstały spory z gminą Kąty Wrocławskie, na terenie której mieszkaniówka zbliżała się coraz bardziej do lotniska.

Prawdopodobnie rozporządzenie wojewody określi, jaka zabudowa nie powinna powstać w określonym obszarze. Nie będzie można m.in. przeznaczać tych terenów pod budowę szpitali, domów opieki społecznej, szkół i przedszkoli. Ograniczy też budowę mieszkań. Podobny dokument wydał już wojewoda mazowiecki dla Okęcia. Wprowadziły one przy okazji pewne ograniczenia dla lotniska, ustanawiając np. dopuszczalny poziom hałasu. W okolicach Okęcia nowe przepisy umożliwiły starania o wykup działek i wypłaty odszkodowań za mieszkania dla najbliższych sąsiadów lotniska.

Zdaniem Leszka Karwowskiego, wiceprezesa wrocławskiego Portu Lotniczego, u nas nie będzie podobnej sytuacji: - Wystarczy wytyczyć granicę zabudowy, na jaką można zbliżyć się do lotniska.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
antoslaw




Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 9:07, 18 Lis 2006    Temat postu:

Jest strefa ochronna wokół lotniska
Marek Szempliński
2006-11-17, ostatnia aktualizacja 2006-11-17 21:07
Mieszkańcy domów w pobliżu wrocławskiego lotniska mogą starać się o odszkodowanie za uciążliwe sąsiedztwo. Niektórzy dostaną od Portu Lotniczego nowe okna, inni mogą się starać o budowę ekranów akustycznych. Umożliwia to wydane w piątek rozporządzenie wojewody.

To drugi taki dokument w Polsce. Pierwszy dotyczy obszaru wokół Okęcia. Na swoją kolej czeka też podpoznańskie lotnisko Krzesiny, na którym stacjonują myśliwce F16.

Wojewoda dolnośląski ustanowił wokół wrocławskiego lotniska obszar ograniczonego użytkowania. W rozporządzeniu wyznaczył trzy strefy. Zewnętrzna (na mapie oznaczona kolorem żółtym) zaczyna się na wschodzie w parku krajobrazowym Bystrzycy i kończy na zachodzie na polach przy ul. Granicznej. Nie można w niej budować szpitali, domów opieki społecznej, szkół i przedszkoli. Wolno stawiać domy mieszkalne, ale ich przyszli lokatorzy muszą mieć świadomość, że będą narażeni na większy hałas.

W mniejszej strefie oznaczonej kolorem niebieskim nie wolno wznosić nowych budynków mieszkalnych.

Niewielki obszar oznaczony kolorem czerwonym leży tuż przy płycie postojowej lotniska, na której hałas panuje nawet wtedy, gdy samoloty nie startują ani nie lądują. Mieszkańcom położonych tu domów władze wrocławskiego Portu Lotniczego muszą zapewnić ochronę przed hałasem. Władze spółki zaplanowały, że za 25 mln zł wybudują wały ziemne i ekrany akustyczne oraz sfinansują wymianę okien w prywatnych domach na nowoczesne, dźwiękoszczelne. Są również gotowe na wypłatę mieszkańcom jednorazowych odszkodowań.

Andrzej Ogrodnik, prezes Portu Lotniczego Wrocław, ocenia, że o pieniądze może starać się 106 właścicieli nieruchomości, w większości mieszkańców osiedla Strachowice. Rozporządzenie nie daje jednak podstaw do odszkodowań mieszkańcom Krzeptowa z gminy Kąty Wrocławskie, którzy protestują przeciwko rozbudowie lotniska, ani mieszkańcom Oporowa, narzekającym na nisko latające samoloty.

Strefy zostaną powiększone w ciągu dwóch lat, ale o tereny, które nie są zabudowane. Prezes Ogrodnik: - W tym czasie na wschodzie powstanie nowy terminal i płyta postojowa dla samolotów. Planujemy także w przyszłości przedłużyć na wschód pas startowy.

Mieszkańcy Strachowic dopiero wczoraj dowiedzieli się o korzystnym dla nich rozporządzeniu wojewody. - Do niedawna lotnisko w ogóle nie przeszkadzało - mówi Katarzyna Troska. - Ale jak zaczęło latać więcej samolotów, to sami wymieniliśmy okna. Może oddadzą nam teraz pieniądze za te nowe?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
erni




Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WROCLAW/EPWR

PostWysłany: Nie 21:36, 10 Gru 2006    Temat postu:

A oto projekt T2 pracowni Kuryłowcza który jednka nie zwyciężył>.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rob_sad




Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznan

PostWysłany: Pon 10:41, 11 Gru 2006    Temat postu:

Chyba zdecydowanie gorszy od tego co wygralo (tez nienajlepsza koncepcja). Troche nie rozumiem po co szklic caly budynek z kazdej strony po za plyta postojowa, gdzie akurat kazdy pasazer spedza w sumie najwiecej czasu - w gate'ach. Na calym swiecie szkli sie gaty a u nas widocznie projektanci wiedza lepiej Wink Rece opadaja Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
erni




Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WROCLAW/EPWR

PostWysłany: Pią 20:58, 15 Gru 2006    Temat postu:

LOTNICTWO LOTNISKA IDĄ NA GIEŁDĘ

Porty w Gdańsku i Wrocławiu szukają inwestorów na parkiecie


Oba porty lotnicze zamierzają pozyskać 450 mln zł na inwestycje w nowe terminale.


Publiczna emisja akcji portów lotniczych w Gdańsku i Wrocławiu możliwa jest już w 2008 roku. Pozyskane z giełdy pieniądze spółki chcą przeznaczyć na budowę nowych terminali lotniczych wraz z towarzyszącą im infrastrukturą lotniczą.

Plany inwestycyjne są ambitne. W ciągu trzech–czterech lat obydwa porty będą potrzebowały na budowę nowych terminali 750 mln zł (Wrocław – 550 mln zł, Gdańsk – 200 mln zł). A ponieważ tylko 30–40 proc. środków mogą pozyskać z funduszy unijnych, to już rozglądają się za innymi źródłami finansowania inwestycji. Od inwestorów potrzebują więc około 450 mln zł. Do wyboru mają wejście inwestora branżowego, środki kredytowe lub giełdę. Okazuje się, że ta ostatnia możliwość ma najwyższe notowania w obydwu spółkach.

– Niezależnie od tego, czy to będzie giełda, kredyty czy partnerstwo publicznoprywatne, czasu jest coraz mniej. Z inwestycją musimy ruszyć w 2008 roku, a zatem inżynierię finansową musimy przygotować już w przyszłym roku – mówi Włodzimierz Machczyński, prezes Portu Lotniczego Gdańsk.

W przypadku Wrocławia, jak zapewnia Zbigniew Sałek, wiceprezes PL Wrocław i szef Związku Regionalnych Portów Lotniczych, giełda jest niemal pewna.

W obydwu przypadkach jednak emisja akcji na giełdzie uzależniona jest od Ministerstwa Transportu, które poprzez podległe mu Przedsiębiorstwo Państwowe Porty Lotnicze (PPL) posiada 37,6 proc. udziałów w gdańskiej i 47,6 proc. we wrocławskiej spółce.

– Bez uszczuplenia udziałów PPL do minimum 25 proc. nikt nas nie będzie chciał kupić – mówi Zbigniew Sałek.

Rozumie to resort transportu, który jest w trakcie przygotowania strategii uporządkowania spraw właścicielskich w regionalnych portach. Rozwój portów blokuje bowiem nie tylko zbyt duży udział PPL w strukturze udziałowców, lecz także niewyjaśniona sprawa własności terenów, na których zlokalizowane są lotniska. Większość terenów pod przyszłe inwestycje posiada Agencja Mienia Wojskowego, która nie zamierza sprzedawać gruntów, lecz jedynie je dzierżawić. Dlatego przedstawiciele portów regionalnych lobbują w resorcie za inicjatywą ustawodawczą w sprawie specustawy, która zobowiąże wojsko do przekazywania terenów spółkom, zarządzający portami. Oficjalnie resort transportu milczy w tej sprawie. Z nieoficjalnych informacji jednak wynika, że w pierwszej połowie 2007 roku resort zdecyduje się na obydwa rozwiązania.

– Jeżeli do przekazania udziałów PPL dojdzie w połowie przyszłego roku, to realnym terminem emisji akcji na giełdzie jest 2008 rok – uważa Zbigniew Sałek.

Inwestorom mają być zaoferowane na początek mniejszościowe pakiety akcji.

Cezary Pytlos

GAZETA PRAWNA - GAZETA GOSPODARCZA


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mapa




Dołączył: 23 Lut 2006
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WRO/EPWR

PostWysłany: Czw 10:19, 28 Gru 2006    Temat postu:

Nowy terminal we Wrocławiu za pieniądze z giełdy?

Wrocławskie lotnisko chce być spółką giełdową. Za pieniądze z parkietu zamierza sfinansować budowę nowego terminalu. To samo rozważają porty lotnicze Gdańska, Bydgoszczy i Rzeszowa.


Najbardziej zdecydowany jest Wrocław, Gdańsk podąża tuż za nim. Oba lotniska w ciągu najbliższych czterech-pięciu lat będą potrzebowały na rozbudowę przeszło 750 mln zł.
Pieniądze z giełdy władze wrocławskiego Portu Lotniczego chcą przede wszystkim przeznaczyć na budowę nowego terminalu. Zostanie wzniesiony w okolicy dzisiejszego dworca towarowego Cargo w takiej technologii, która w przyszłości umożliwi łatwą rozbudowę. Dach hali przylotów i odlotów przyjmie formę falujących płatów. Szklana elewacja spowoduje, że cały terminal będzie przezroczysty. Wrocławskie lotnisko po rozbudowie będzie mogło obsłużyć dwa miliony pasażerów rocznie (docelowo nawet 7 mln). Poza nowym terminalem zostanie m.in. powiększona płyta postojowa dla samolotów, powstanie centrum konferencyjno-hotelowe przy lotnisku i parking na tysiąc aut.
Całość wrocławskiej inwestycji ma kosztować ok. pół miliarda złotych, Gdańsk potrzebuje ponad 200 mln. Unia Europejska może wyłożyć maksymalnie ok. 50 proc. całej sumy. Drugą połowę lotniska będą musiały zdobyć same. Publiczna emisja akcji portów lotniczych we Wrocławiu i w Gdańsku byłaby możliwa ok. 2009-2010 roku.
Jak zapewnia Zbigniew Sałek, szef Związku Regionalnych Portów Lotniczych i wiceprezes Portu Lotniczego Wrocław, sprawa wejścia naszego lotniska na giełdę jest już praktycznie przesądzona: - Emisja akcji to najbardziej zdrowy i racjonalny sposób na pozyskanie pieniędzy. Owszem, są inne rozwiązania, ale to jest po prostu najlepsze. Na rynku lotniczym panuje tak ogromna konkurencja, że porty muszą się ciągle rozwijać. A na to potrzebne są ogromne pieniądze. Tym bardziej że środki z Unii Europejskiej nie wystarczą.
Włodzimierz Machczyński, prezes Portu Lotniczego Gdańsk: - My też bierzemy pod uwagę giełdę, ale także znalezienie inwestora strategicznego, partnerstwo publiczno-prywatne bądź po prostu kredyt.
Prezes Machczyński przyznaje, że emisja akcji na parkiecie jest rozwiązaniem niezwykle interesującym. Ostateczną decyzję władze gdańskiej spółki podejmą w I kwartale 2007 roku.
O wejściu na giełdę myślą też władze portu w Bydgoszczy, a w przyszłości takie rozwiązanie planuje też Rzeszów.
Mariusz Kończak, rzecznik prasowy PL Bydgoszcz: - Na razie szukamy strategicznego inwestora dla portu. Nie wykluczamy jednak, że już za rok-dwa zaczniemy bardzo poważnie spoglądać w stronę giełdy.
Wiesław Mardosz, dyrektor portu w Rzeszowie: - W 2007 roku wydzielimy rzeszowskie lotnisko ze struktury Przedsiębiorstwa Polskich Portów Lotniczych (PPL). Przekształcimy je w spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością bądź w spółkę akcyjną. Następnym krokiem będzie wejście na giełdę. Kiedy? Nie potrafię powiedzieć.

By porty mogły wejść na giełdę, muszą uporządkować sprawy własnościowe. Przede wszystkim ograniczyć do maksymalnie 25 procent udziały PPL kontrolowanej przez Ministerstwo Transportu. - Jeśli tego nie zrobimy, nikt nie będzie chciał nas kupić - mówi Zbigniew Sałek. Zmniejszenie udziałów PPL ma nastąpić w 2007 roku. Umożliwi to przygotowywana przez resort transportu nowa strategia porządkowania spraw właścicielskich w regionalnych portach. Dzisiaj PPL ma 47,3 proc. w porcie wrocławskim i 37,6 proc. w gdańskim.

Drugim wielkim problemem regionalnych lotnisk jest to, że dzierżawią one tereny od Agencji Mienia Wojskowego. Sprawę może rozwiązać nowa ustawa, która nakaże AMW oddanie gruntów portom. Sejm ma ją głosować na początku przyszłego roku.
Pomysły polskich lotnisk nie są nowe. W Europie Zachodniej zdecydowana większość średnich i dużych regionalnych portów lotniczych jest notowana na giełdach, m.in. Londyn, Haga, Wiedeń. Ostatnio swój debiut na parkiecie zaliczyło lotnisko w Monachium.

Żródło: Maciej Nowaczyk, Gazeta Wyborcza


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
elcin




Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław/EPWR

PostWysłany: Czw 20:22, 28 Gru 2006    Temat postu:

Ten artykuł "poparty był" Wizualizacja wygląda to fajnie chociez lekko zdziwila mnie reklama KLMu na jednym z wejsc oraz zaciekawilo mnie usytulowanie terminalu jak wszyscy wiemy ma byc on w okolociach dzisiejszego cargo a pod tym terminalem staly samoloty na plycie wiem ze plyta bedzie zwiekszona ale chyba nie az tak?? A drugie to to ze samolot lufy na tej wizualizacji byl juz w powietrzu i to dziwnie lecial wydaje mi sie ze w tamtych okolicach albo samoloty jeszcze startuja albo sa juz bardzo w pionie, ale to byla tylko wizualizacja i moze sie mijac z prawda. Smile)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tidit




Dołączył: 22 Paź 2005
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław/Rzeszów

PostWysłany: Pią 11:13, 29 Gru 2006    Temat postu:

Przecież jak zrobią nowy terminal to zrobią też przed nim zapewne nową płytę postojową.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Wrocław - Strachowice (EPWR/WRO) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin