Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

11 PLM

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Wrocław - Strachowice (EPWR/WRO)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piopil




Dołączył: 05 Gru 2005
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWR/WRO

PostWysłany: Sob 16:28, 04 Lut 2006    Temat postu: 11 PLM

Witam,

Czy ma ktoś z was szersze informacje o 11 PLM, który u nas stacjonował? Dokładniej mówiąc chodzi mi o takie wiadomości:
1) jakie maszyny u nas stacjonowały (w jakich wersjach, w jakiej ilości i w jakich latach),
2) w ilu DOLach nasi piloci brali udział.

Z góry dziękuje za wszelkie informacje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FlyWRO
Moderator



Dołączył: 10 Paź 2005
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WRO

PostWysłany: Sob 18:40, 04 Lut 2006    Temat postu:

Sprzęt 11.PLM:

Samoloty bojowe:
Jak-3
Jak-9M/T
Jak-9U
Jak-9P
Jak-23
MiG-15/Lim-1
Lim-2
Lim-5
Lim-5P
MiG-21F-13
MiG-21PF/PFM
MiG-21M (do rozformowania jednostki)
MiG-21MF (od 1977r. do rozformowania jednostki)

Samoloty szkolne i łącznikowe:
Po-2
Jak-7W
Jak-9W
Jak-11
TS-8 Bies
An-2
PZL-104 Wilga
SBLim-1/2
TS-11 Iskra (do rozwiązania jednostki)
MiG-21US
MiG-21UM (do rozwiązania jednostki)

Dane na podstawie artykułu w Lotnictwie Aviation International.

Jeśli potrzebowałbyś jeszcze jakiś informacji, to spróbuję pomóc.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piopil




Dołączył: 05 Gru 2005
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWR/WRO

PostWysłany: Sob 22:06, 04 Lut 2006    Temat postu:

Oooo dzięki Smile)) Jeszcze z tym DOLem jak byś kiedys coś znalazł to był bym wdzięczny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FlyWRO
Moderator



Dołączył: 10 Paź 2005
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WRO

PostWysłany: Sob 22:28, 04 Lut 2006    Temat postu:

piopil napisał:
Oooo dzięki Smile)) Jeszcze z tym DOLem jak byś kiedys coś znalazł to był bym wdzięczny.


Na temat DOLi nie mam żadnych informacji. Pamiętam tylko zdjęcia w Skrzydlatej Polsce z jednego z DOLi, na których były samoloty 11.PLM.

Tu są zdjęcia samolotów z 11.PLM:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
erni




Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WROCLAW/EPWR

PostWysłany: Sob 23:59, 04 Lut 2006    Temat postu:

A czy kiedykolwiek odbywały się lądowania/ćwiczenia na DOLu na drodze DK344 pomiędzy Wrocławiem i Sroda Śląska?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piopil




Dołączył: 05 Gru 2005
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWR/WRO

PostWysłany: Nie 9:45, 05 Lut 2006    Temat postu:

erni napisał:
A czy kiedykolwiek odbywały się lądowania/ćwiczenia na DOLu na drodze DK344 pomiędzy Wrocławiem i Sroda Śląska?


Też się kiedyś nad tym zastanawiałem ale faktycznie, znaleźć informacje o DOLach, zwłaszcza tych bardziej odległych w czasie to prawdziwa sztuka Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
erni




Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WROCLAW/EPWR

PostWysłany: Nie 12:20, 05 Lut 2006    Temat postu:

Ostatnio jadąc tamtedy licznik samochodu pokazał mi że ma on 1500 m długości.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotrek
Moderator



Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKT

PostWysłany: Pon 18:52, 06 Lut 2006    Temat postu:

Dodam, że po 1987 roku jedna lub czasami dwie eskadry na okres od maja do września zostawały przebazowywane na lotnisko w Mierzęcicach. Takie loty trwały do końca 1998 roku kiedy zdecydowano się na rozwiązanie 11PLM. Niestety w tym czasie zdarzyło się również kilka wypadków.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piopil




Dołączył: 05 Gru 2005
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWR/WRO

PostWysłany: Pon 22:21, 06 Lut 2006    Temat postu:

Piotrek napisał:
Dodam, że po 1987 roku jedna lub czasami dwie eskadry na okres od maja do września zostawały przebazowywane na lotnisko w Mierzęcicach


Mierzęcice=Pyrzowice?

Piotrek napisał:
Niestety w tym czasie zdarzyło się również kilka wypadków


A masz jakieś dokładniejsze informacje o nich?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FlyWRO
Moderator



Dołączył: 10 Paź 2005
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WRO

PostWysłany: Pon 22:44, 06 Lut 2006    Temat postu:

piopil napisał:
Mierzęcice=Pyrzowice?


Tak. Wojskowi latali z Mierzęcic a cywile z Pyrzowic Wink

piopil napisał:
Piotrek napisał:
Niestety w tym czasie zdarzyło się również kilka wypadków


A masz jakieś dokładniejsze informacje o nich?


1 marca 1991 roku w powietrzu zderzyły się dwa MiGi-21MF: 8015 (n/f 968015) i 7405 (n/f 96007405). W tym samym okresie na stanie 11.PLM był drugi MiG-21MF o numerze bocznym 8015, ale miał numer fabryczny 96008015.

11.PLM był dwukrotnie wyróżniony za bezpieczeństwo lotów. Podczas 38. Konferencji Bezpieczeństwa Lotów Lotnictwa Sił Zbrojnych RP w Kiekrzu (8 lutego 1996r.) za bezpieczeństwo lotów w 1995r. oraz podczas 41. Konferencji Bezpieczeństwa Lotów Lotnictwa Sił Zbrojnych RP w Kiekrzu (2 lutego 1999r.) za bezpieczeństwo lotów w 1998r. (po raz drugi).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotrek
Moderator



Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKT

PostWysłany: Wto 19:47, 07 Lut 2006    Temat postu:

Kpt. pil. Zawada 01.03.1991 r. na MiG-21MF 8015. Podczas przebazowania na lotnisko w Mierzęcicach w locie w szyku 4 samolotów przy wejsciu w chmury i zmianie szyku nastąpiło zderzenie 3 i 4 samolotu pilot katapultował się.
Drugima pilotem był Kpt. pil. Wójcik w samolocie 7405


13.04.1991 r. Kpt. pil. Kusiak na MiG-21MF 7715. Podczas podejścia do lądowania w wyniku spadku obrotów silnika i utraty mocy urwała się pokrywa silnika. Pilot katapultował się.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Wrocław - Strachowice (EPWR/WRO) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin