Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nocne ladowanie na pasie 11
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Warszawa - Okęcie (EPWA/WAW)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jachub




Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 400
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa-Wyględów

PostWysłany: Pią 22:47, 11 Lis 2005    Temat postu:

SP-LOB napisał:
Autobrake na pozycję '3' Smile

Znakomicie Very Happy

No to teraz ostatnie: jaka jest temperatura oleju Question


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SP-LOB




Dołączył: 08 Lis 2005
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKT

PostWysłany: Pią 23:18, 11 Lis 2005    Temat postu:

Żebym ja pamiętał który to wskaźnik Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slepowron




Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KOAK

PostWysłany: Pią 23:21, 11 Lis 2005    Temat postu:

Genialnie panowie, a teraz pytanie trudniejsze - z ktorej strony wieje wiatr w stosunku do nosa samolotu?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adams_




Dołączył: 22 Paź 2005
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA

PostWysłany: Pią 23:21, 11 Lis 2005    Temat postu:

534? Smile
Zastanawia mnie dlaczego pas 11 to 111 a nie 110. W takim razie 33 to 333 zamiast 330?

A wiatr wieje z kierunku 122 o ile mnie oczy nie zawodza.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slepowron




Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KOAK

PostWysłany: Pią 23:26, 11 Lis 2005    Temat postu:

Adams_ napisał:
Zastanawia mnie dlaczego pas 11 to 111 a nie 110. W takim razie 33 to 333 zamiast 330?


To troche nie tak. Kazdy pas ma swoj prawdziwy kierunek magnetyczny. Pas 11 na Okeciu ma kierunek 111 ale po zaokrogleniu do dwoch cyfr zostaje wlasnie 11. Numeracja pasow to sa liczby zaokraglone do najblizszej dziesiatki. Gdyby byl 114 to tez bylby pasem 11, 116 to 12 .. i tak dalej.

534 to temperatura EGT - gazow wychodzacych z silnika.

No to teraz kto wie jak z tym wiatrem ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adams_




Dołączył: 22 Paź 2005
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA

PostWysłany: Pią 23:30, 11 Lis 2005    Temat postu:

B733-5 wskaznik kierunku i sily wiatru maja na lewym dolnym rogu wyswietlacza, ten ma chyba po przekatnej.

Lipa z tymi pasami. Myslalem, ze 11, 33, 29, 15 itp to sa idealne kierunki magnetyczne 110, 330, 290, 150 ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slepowron




Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KOAK

PostWysłany: Pią 23:33, 11 Lis 2005    Temat postu:

Adams_ napisał:
B733-5 wskaznik kierunku i sily wiatru maja na lewym dolnym rogu wyswietlacza,


To nie jest 733-5 i to jest inny rog. Laughing

Strzalke wiatru wyraznie tu widac nawet mozna odczytac kierunek w cyfrach. Nie mowiac o prawdziwym kierunku w ktora strone nos tego samolotu jest skierowany aby kompensowac wiatr. Nos samolotu nie jest w kierunku 111 (bylby gdyby nie bylo wiatru).

Tak, to sa kierunki magnetyczne ale zaokraglone.

Obawiam sie ze temperatury oleju nie jest sie w stanie tu odczytac, cyfry sa za male. Natomiast widac cisnienie powietrza w kolach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jachub




Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 400
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa-Wyględów

PostWysłany: Pią 23:42, 11 Lis 2005    Temat postu:

slepowron napisał:
Genialnie panowie, a teraz pytanie trudniejsze - z ktorej strony wieje wiatr w stosunku do nosa samolotu?


Ja wiem
Ponieważ samolot leci kursem 115 w takim razie w stosunku do nosa samolotu wiatr jest z zachodu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slepowron




Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KOAK

PostWysłany: Pią 23:45, 11 Lis 2005    Temat postu:

Jachub napisał:
Ponieważ samolot leci kursem 115 w takim razie w stosunku do nosa samolotu wiatr jest z zachodu


Zgadza sie, moze nie z zachodu tylko z kierunku 150, powiedzialoby sie w gwarze lotniczej ze od "godziny drugiej" (Godzina dwunasta to nos samolotu).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jachub




Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 400
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa-Wyględów

PostWysłany: Pią 23:51, 11 Lis 2005    Temat postu:

slepowron napisał:
Jachub napisał:
Ponieważ samolot leci kursem 115 w takim razie w stosunku do nosa samolotu wiatr jest z zachodu


Zgadza sie, moze nie z zachodu tylko z kierunku 150, powiedzialoby sie w gwarze lotniczej ze od "godziny drugiej" (Godzina dwunasta to nos samolotu).


Faktycznie, to mi się pomyliło. Gdyby wiał "z zachodu" czyli np z godziny 10 musiałby kontrować w drugą stronę. (Szacunek 4u Very Happy )
Zadasz jeszcze jakąś zagadkę?
A może zmierzysz się z moją czyli z temperaturą oleju... Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slepowron




Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KOAK

PostWysłany: Pią 23:53, 11 Lis 2005    Temat postu:

poddaje sie z ta temperatura oleju, musi byc na EICAS w kolorze bialym ale ja tych cyfr nie potrafie rozroznic. Widze miejsce ale cyfry sa za male.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jachub




Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 400
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa-Wyględów

PostWysłany: Pią 23:59, 11 Lis 2005    Temat postu:

slepowron napisał:
poddaje sie z ta temperatura oleju, musi byc na EICAS w kolorze bialym ale ja tych cyfr nie potrafie rozroznic. Widze miejsce ale cyfry sa za male.


Jest w 4 liczac od gory. 3 to cisnienie oleju, a 4 temperatura. Chyba -8, bo pierwszej cyfry też nie rozpoznaję, może 98.
Tak to jest jak się wymaga od innych więcej niż można wymagać Embarassed


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adams_




Dołączył: 22 Paź 2005
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA

PostWysłany: Sob 3:00, 12 Lis 2005    Temat postu:

U mnie wyglada to ciut inaczej Wink

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slepowron




Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KOAK

PostWysłany: Sob 3:28, 12 Lis 2005    Temat postu:

Adams_ napisał:
U mnie wyglada to ciut inaczej Wink


troche to male i ciemne ale wyglada na Airbusa. Boeing to raczej nie jest.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jachub




Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 400
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa-Wyględów

PostWysłany: Sob 7:30, 12 Lis 2005    Temat postu:

slepowron napisał:
Adams_ napisał:
U mnie wyglada to ciut inaczej Wink


troche to male i ciemne ale wyglada na Airbusa. Boeing to raczej nie jest.


Slepowron masz racje to Airbus. Porównajcie to zdjęcie [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Warszawa - Okęcie (EPWA/WAW) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin