Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Deicing - affirmative ;-)

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Warszawa - Okęcie (EPWA/WAW)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Coddy




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 624
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 14:37, 20 Sty 2006    Temat postu: Deicing - affirmative ;-)

Hm, ostatnie warunki pogodowe dają wiele okazji
do złapania maszynek na odlodzeniówce.

W wypadku tego TNT była to procedura chyba
nieodzwona:
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrówka,
Paweł Guraj.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcinj
Moderator



Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 14:42, 20 Sty 2006    Temat postu:

dobra, tylko kto mi zrobi deicing? Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grztus




Dołączył: 07 Lis 2005
Posty: 480
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Radom/Warszawa

PostWysłany: Sob 19:54, 21 Sty 2006    Temat postu:

No a dzisiaj na Okęcie paraliż niemalże.
Około 14.30 zrobił się korek do deicingu na 11 samolotów. Czynne było tylko jedno stanowisko na apronie 6, drugie (chyba na apronie 10) było nieczynne, gdyż zamarły odladzarki...
Dodatkowo brakowało osób do odladzania, piloci skarżyli się, że nie ma nawet kto się ze słuchawkami podpiąć, a facet który prowadził deicing o tej porze pracował już od 6 rano. Jego sytuacje bardzo dobrze podkreślił kontroler (chyba Ground), że jeżeli go ktoś zaraz nie zastąpi, to będzie mu potrzebna reanimacja.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czterosilnik




Dołączył: 19 Paź 2005
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Sob 20:00, 21 Sty 2006    Temat postu:

grztus napisał:
Dodatkowo brakowało osób do odladzania

To ja spytam troche zartem, ale troche serio: a jest jakis nabor na to/takie stanowisko? I czy ta(ka) praca wymaga jakichs specyficznych kwalifikacji?

BTW, a co taki pracownik robi w nie-zimowych miesiacach?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Witek
Administrator



Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 1333
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 20:10, 21 Sty 2006    Temat postu:

Czterosilnik napisał:

BTW, a co taki pracownik robi w nie-zimowych miesiacach?



Grabi liscie, maluje płoty itp... mówie poważnie Smile

pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czterosilnik




Dołączył: 19 Paź 2005
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Sob 20:16, 21 Sty 2006    Temat postu:

Witek napisał:
Grabi liscie, maluje płoty itp... mówie poważnie Smile

Jesli tylko to sie odbywa po wewnetrznej stronie plota (tu marzycielskie westchnienie)...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Coddy




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 624
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 20:27, 21 Sty 2006    Temat postu:

Ech, właśnie o tym miałem napisać.

Kolejka do odladzania dziś miała w pewnym momencie 13 samolotów !
Czynna byla tylko plyta 6 - i to pracowala na niej jedna
maszyna.

Jak widać zima nie tylko drogowców zaskakuje w tym kraju.
Po prostu paranoja i wstyd!
Na prawdę nie można było przewidzieć, że będą w takich
warunkach potrzebni ludzie! W dni robocze normalnie
pracują 2 płyty.

Dodatkowo brakowało follow-me, pilci narzekali, że długo
czekają oraz nie wiedzą co robić, jak kołować.

Prowincja Sad

Pzdr,
Paweł Guraj.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HermesParis




Dołączył: 23 Gru 2005
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: POZ/GVA/DUS

PostWysłany: Sob 23:37, 21 Sty 2006    Temat postu:

Coddy napisał:


Prowincja Sad

Pzdr,
Paweł Guraj.


nie taka prowincja, bo nawet na tym niemiecko-solidnym i swiatowym monachium dzieje sie DOKLADNIE TO SAMO przy naglych atakach zimy... - sam tego doswiadczylem w grudniu... siedzenie w samolocie przez 30 minut, z powodu braku personelu do rozladunku, potem moj kolejny lot (lufthansa) opozniony o ponad 2h- z powodu brakow personelu i maszyn... no i zaden bagaz z nami nie polecial - kapitan oglosil to dopiero przed ladowaniem... wiec nie tylko okecie ma problemy z atakami zimy, ale tym "najlepszym" takze sie to zdarza...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Warszawa - Okęcie (EPWA/WAW) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin