Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dawno, dawno temu...
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Warszawa - Okęcie (EPWA/WAW)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Quantas
Moderator



Dołączył: 26 Wrz 2005
Posty: 1150
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Pyrlandia

PostWysłany: Sob 22:18, 18 Mar 2006    Temat postu:

Jasio85 napisał:
Ja opieram tę informację na wykładach z jednym z techików LOT-u więc raczej dosyć wiarygodne źródło...


No ale przecież nasze wypowiedzi się pokrywają !


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jasio85




Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 338
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA

PostWysłany: Nie 7:35, 19 Mar 2006    Temat postu:

Quantas napisał:
Jasio85 napisał:
Ja opieram tę informację na wykładach z jednym z techików LOT-u więc raczej dosyć wiarygodne źródło...


No ale przecież nasze wypowiedzi się pokrywają !


rzeczywiśce, sory ale wczoraj byłem już zamroczony i nie doczytałem Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
3bird




Dołączył: 01 Mar 2006
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: milanówek

PostWysłany: Nie 10:09, 19 Mar 2006    Temat postu:

Witam.
Aby zakończyć dyskusję - wyjasniam:
"31 grudnia 1993 o godz. 10.20 na lotnisku Warszawa-Okęcie, rejsowy samolot PLL LOT o znakach rejestracyjnych SP-LPA wracający z Chicago z 74 pasażerami na pokładzie wykonał tzw. twarde lądowanie. Po wylądowaniu samolot samodzielnie dokołował do rękawa. Podczas lądowania uszkodzone zostało przednie podwozie oraz nastąpiło pofałdowanie kilku blach pokrycia w przedniej cześci kadłuba." - komunikat rzecznika prasowego PLL LOT (zamieszczony w Lotnictwo AI nr 2/94 str. 4)
Dodam, iż samolot został naprawiony w Warszawie przez specjalistów z Seattle i 3.03.1994 wykonał trzygodzinny lot techniczny, a wkrótce potem
(23.03.1994) wszedł do normalnej eksploatacji. W czasie remontu zastępowany był przez DC-10-30 OH-LHD wynajętego z Finnair'a. (SP 4/94 i SP 5/94)
MORAŁ.
Zanim coś napiszesz sprawdź u źródła, (bo jest gdzie), a nie pisz co ci sie wydaje, bo w ten sposób tworzą się mity. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Nie 10:13, 19 Mar 2006    Temat postu:

3bird napisał:
Witam.
Dodam, iż samolot został naprawiony w Warszawie przez specjalistów z Seattle i 3.03.1994 wykonał trzygodzinny lot techniczny, a wkrótce potem
(23.03.1994)
wszedł do normalnej eksploatacji. W czasie remontu zastępowany był przez DC-10-30 OH-LHD wynajętego z Finnair'a. (SP 4/94 i SP 5/94)


Moze sie czepiam ale .... dlaczego skoro samolot zostal naprawiony 3.03 to dopiero po 20 dniach został włączony do normalnej eksploatacji?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jubell




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPSY & EPWA

PostWysłany: Nie 10:19, 19 Mar 2006    Temat postu:

Gabec napisał:
3bird napisał:
Witam.
Dodam, iż samolot został naprawiony w Warszawie przez specjalistów z Seattle i 3.03.1994 wykonał trzygodzinny lot techniczny, a wkrótce potem
(23.03.1994)
wszedł do normalnej eksploatacji. W czasie remontu zastępowany był przez DC-10-30 OH-LHD wynajętego z Finnair'a. (SP 4/94 i SP 5/94)


Moze sie czepiam ale .... dlaczego skoro samolot zostal naprawiony 3.03 to dopiero po 20 dniach został włączony do normalnej eksploatacji?

musiał czekać na przegląd techniczny dopuszczający go do "normalnej eksploatacji". naprawa była przeprowadzona przez ekipę boeinga, ale dodatkowo musiał przejść przedląd techników LOTu...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Warszawa - Okęcie (EPWA/WAW) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin