Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

28.11 mgła paraliż
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Warszawa - Okęcie (EPWA/WAW)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Coddy




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 624
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 10:26, 30 Lis 2006    Temat postu:

mmichniewicz napisał:
czy w najbliższym czasie mozna sie spodziewac na epwa wiekszych maszynek niz standardowo? typu 767 BA? w koncu od groma ludzi "przebukowalo" swoje bilety na puzniejsze terminy, a 737 i A319 maja ogranoiczoną pojemnośc..


Wszystko co miał być, było wczoraj w zasadzie.
2 x 767 BA.

Dzis tylko LH na 321 i Lingus na 321.

Paw.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcin Domanski




Dołączył: 23 Sie 2006
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EDDL

PostWysłany: Czw 13:56, 30 Lis 2006    Temat postu:

Spotter napisał:
Nie wiem dokladnie ile oni maja tych 767


BA ma 21 Boeingow 767 (in service)...podaje za [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spotter




Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 523
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: GDN

PostWysłany: Czw 14:16, 30 Lis 2006    Temat postu:

No tak, ale czesc jesy wykorzystywana tylko n rejsach europejskich, a czesc na dlszych trasach. Roznica napewno jest w ukladzie, ilosci i wygladzie klasy business.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcin Domanski




Dołączył: 23 Sie 2006
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EDDL

PostWysłany: Czw 14:22, 30 Lis 2006    Temat postu:

Te trzy uziemione to:

G-BNWB
G-BNWX
G-BZHA

Taka informacje znalazlem na forum jp.net


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jubell




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPSY & EPWA

PostWysłany: Czw 14:31, 30 Lis 2006    Temat postu:

Marcin Domanski napisał:
Te trzy uziemione to:
(...)G-BZHA
ten właśnie miał przylecieć do WAW 28.11. ostatecznie poleciał do VIE

ACARS:
28/11/2006 11:04 G-BZHA B763 British Airways BA0846 EGLL-EPWA (tu nie doleciał)
28/11/2006 16:38 G-BZHA B763 British Airways BA846X LOWW-EGLL

reszta też lata...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sornat




Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kielce

PostWysłany: Czw 17:42, 30 Lis 2006    Temat postu:

Huberts napisał:
Zelek napisał:
WIZZ z GLASGOW przylecial do KTW zamiast ladowac w WAW.


W WAW zrobił podejście ale chwilowo mgła była z widzialnością 450m, pilot powiedział że potrzebuje 600m żeby lądować i odszedł na drugi krąg po czym zgłosił do APP że leci do KTW, nie chciał czekać na poprawę warunków mimo że kontroler go namawiał. 20 minut później było RVR 750m.


no wlasnie bylem w nim, juz mielismy nadzieje ze siadziemy w Warszawie, juz bylismy bliziutko, panowala lekka dezinformacja, capt mowil ze prawdop wyladujemy a za chwile steward podaje komunikat "prosze sie przygotowac do ladowania w Warszawie lub Katowicach" (co wywolalo salwe smiechu na pokladzie), zdziwilo mnie tylko to ze gdy my odlatywalismy do KTW widzialem 3 maszyny ladujace w WAW, no coz za to byl to chyba najdluzszy lot z PIK. 3,5h w samolocie i 3h w autokarze:) ale sie nie skarze:) bo na 4 rano bylem w domu:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Warszawa - Okęcie (EPWA/WAW) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin