Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowa tania linia Sky Express.

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcin747




Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 320
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 15:52, 01 Gru 2006    Temat postu: Nowa tania linia Sky Express.

Z Rosji wystartują pierwsze tanie linie lotnicze - Sky Express.

Już w grudniu samolotem z Moskwy do Petersburga lub Rostowa nad Donem można będzie dolecieć za 500 rubli - ogłosili przedstawiciele pierwszych w Rosji tanich linii lotniczych Sky Express. Pół tysiąca rubli to niecałe 55 zł. Co prawda - jak powiedzieli przedstawiciele linii - jest to cena powitalna, ale standardowa cena biletu będzie wynosić średnio 999 rubli (ok. 110 zł). Czyli taniej niż miejsce sypialne w pociągu relacji Moskwa - Petersburg. Udziałowcy Sky Express planują w ciągu następnego roku zainwestować w swój biznes ponad 100 milionów dolarów. W tej kwocie ma się zmieścić m.in. zakup pasażerskich Boeingów 737. Będą one jedynym eksploatowanym przez przewoźnika modelem. Na razie kompania posiada dwa takie samoloty. Do końca następnego roku chce zwiększyć ich liczbę do 18. Wraz z powiększeniem parku maszyn Sky Express będzie poszerzać także geografię oraz zwiększać częstotliwość lotów. Według obliczeń spółki do końca następnego roku liczba przewiezionych pasażerów ma sięgnąć 3,5 miliona osób. Dzięki atrakcyjnej ofercie cenowej oraz dostępności usługi już pod koniec 2007 roku Sky Express planuje zdobyć 7 proc. rynku wewnętrznych przelotów pasażerskich. W perspektywie, jak szacują menedżerowie firmy, jej udział w rynku powinien osiągnąć 25 procent. Wszystkie wydatki inwestorzy Sky Expressu planują odzyskać w ciągu 4 lat. Wkrótce do ośmiu udziałowców przewoźnika ma dołączyć następny. Będzie nim Europejski Bank Odbudowy i Rozwoju. Według wstępnych ustaleń bank zainwestuje w projekt około 20 milionów dolarów.


(Rzeczpospolita)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tonej




Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 16:41, 01 Gru 2006    Temat postu:

ciekawe czy bedzie polaczenie z Polska :>

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stoarn




Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA/EPGD/LSGG

PostWysłany: Pią 17:25, 01 Gru 2006    Temat postu:

tonej napisał:
ciekawe czy bedzie polaczenie z Polska :>


Musieli by zasiąść do stołków, przy wódeczce zapewne, i umowę dwustronną zmienić. Póki co to z PL do Rosji to tylko można latać SU/LO SVO-WAW, FV/LO LED-WAW, z KGD do WAW LOT i z Vnukova do Krakowa (jak na razie nie wypaliło by CentralWings i Atlant Soyuz...)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
eu01




Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 625
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 17:35, 01 Gru 2006    Temat postu:

Gdyby Rosja przystapiła do Open Skies, to (zakładajac stopniowe bogacenie sie obywateli tego kraju) mozliwosci połaczen, zarówno tradycyjnych jak i low-cost, sa wrecz nieograniczone. Nie mam danych na ten temat, ale przypuszczam, ze tylko moze co tysieczny mieszkaniec dawnego CCCP był juz w miastach typu Londyn, Paryz, Rzym.

Ale na uczestnictwo Rosji w Open Skies jeszcze raczej sie nie zanosi...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stoarn




Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA/EPGD/LSGG

PostWysłany: Pią 17:39, 01 Gru 2006    Temat postu:

eu01 napisał:
Gdyby Rosja przystapiła do Open Skies, to (zakładajac stopniowe bogacenie sie obywateli tego kraju) mozliwosci połaczen, zarówno tradycyjnych jak i low-cost, sa wrecz nieograniczone. Nie mam danych na ten temat, ale przypuszczam, ze tylko moze co tysieczny mieszkaniec dawnego CCCP był juz w miastach typu Londyn, Paryz, Rzym.

Ale na uczestnictwo Rosji w Open Skies jeszcze raczej sie nie zanosi...


Wśród przeciętnych babuszek to nawet wypad z Wyborga do Helsinek albo Petersburga jest podróżą życia...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Quantas
Moderator



Dołączył: 26 Wrz 2005
Posty: 1150
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Pyrlandia

PostWysłany: Pią 16:07, 05 Sty 2007    Temat postu:

Ponieważ ten temat został założony również w innym późniejszym wątku przerzucam tutaj tamte wypowiedzi. Wygląda to nieciekawie ale jest w jednym wątku a to najważniejsze. Q

SEO
Dołączył: 22 Gru 2005
Posty: 147

Wysłany: Sob 14:16, 04 Lis 2006 Temat postu: SkyExpress.ru

--------------------------------------------------------------------------------

SkyExpress is planning to launch low cost service in Russia. This is the airline's first aircraft, a B737-300.

[link widoczny dla zalogowanych]

strona jescze nie dziala :

[link widoczny dla zalogowanych]

Powrót do góry


michał77



Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 335
Skąd: Poznań
Wysłany: Sob 20:21, 04 Lis 2006 Temat postu:

--------------------------------------------------------------------------------

Oj przydałyby się jakieś tanie połącznia z Polski na wschód, nie tylko do Rosji. Właściwie takie trasy to powinien być raj dla przewoźników, duża odległość, kiepskie drogi, powolna kolej. Niestety możemy tylko pomarzyć o otwartym niebie na wschodzie
_________________
Your heart is free, have the courage to follow it!

Powrót do góry


Old



Dołączył: 19 Gru 2005
Posty: 345
Skąd: WAW
Wysłany: Sob 20:37, 04 Lis 2006 Temat postu:

--------------------------------------------------------------------------------

Sądzisz, że byłoby takie duże zapotrzebowanie ? Air Baltic szybko się zwinął mimo niskich cen idobrych połaczen do miast typu Tbilisi, Baku czy Symferopol (Krym). Pulkovo ciągle zapowiadalo loty do Petersburga, ale do nich nie doszło. trochę Rosjan przyjeżdża do Polski, ale jeszcze więcej na zachód i loty byłyby raczej tam.

Powrót do góry


michał77



Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 335
Skąd: Poznań
Wysłany: Sob 20:51, 04 Lis 2006 Temat postu:

--------------------------------------------------------------------------------

Old napisał:
Sądzisz, że byłoby takie duże zapotrzebowanie ? Air Baltic szybko się zwinął mimo niskich cen idobrych połaczen do miast typu Tbilisi, Baku czy Symferopol (Krym). Pulkovo ciągle zapowiadalo loty do Petersburga, ale do nich nie doszło. trochę Rosjan przyjeżdża do Polski, ale jeszcze więcej na zachód i loty byłyby raczej tam.


Miałem na myśli połączenia low costowe z Polski do Moskwy, Kijowa czy Petersburga...
_________________
Your heart is free, have the courage to follow it!

Powrót do góry


6182



Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 762
Skąd: Szczecin
Wysłany: Sob 23:40, 04 Lis 2006 Temat postu:

--------------------------------------------------------------------------------

Dopóki nie zobaczyłem zdjęcia myślałem że chodzi o to polskie Sky Express które jest właścicielem DF
_________________
Nikon D50,Sigma 70-300,Nikkor 18-55

Pozdrawiam
Daniel

Powrót do góry


KubaN



Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 804
Skąd: Gdańsk EPGD
Wysłany: Nie 1:03, 05 Lis 2006 Temat postu:

--------------------------------------------------------------------------------

A ja tu bym postawił bardzo duże zarzuty - dotyczące "kradzieży" nazwy linii lotniczej. Gdzieś zostało napisane, że nie może być drugiej takiej samej nazwy - choć już dużo razy się różne dublowały. Przykład mamy tutaj: SkyExpress.ru i SkyExpress jak również Direkt Flug i Direct Fly...
_________________
moje airliners.net || Greets, Kuba



Powrót do góry


slepowron



Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1447
Skąd: KOAK
Wysłany: Pią 4:06, 05 Sty 2007 Temat postu:

--------------------------------------------------------------------------------

Akurat jest dobry arykul na temat tej linii w ostatnim AW&ST. Ciekawe jak oni sobie dadza rade - pierwszy low-cost w Rosji i na kazdy techniczny serwis beda musieli latac poza Rosje. Inwestycja ma sie zwrocic po 3.5-4 latach. Maja nadzieje na olbrzymi 25% roczny wzrost. Ceny biletow na trasie Moskwa-St.Petersburg beda tylko troche drozsze od biletow kolejowych. Nie wiem tylko dlaczego taka angielska nazwa - myslalem ze wymysla cos co bardziej dla nich bedzie brzmialo swojsko.

Powrót do góry


Quantas
Moderator


Dołączył: 26 Wrz 2005
Posty: 1070
Skąd: Pyrlandia
Wysłany: Pią 11:02, 05 Sty 2007 Temat postu:

--------------------------------------------------------------------------------

michał77 napisał:
Oj przydałyby się jakieś tanie połącznia z Polski na wschód, nie tylko do Rosji. Właściwie takie trasy to powinien być raj dla przewoźników, duża odległość, kiepskie drogi, powolna kolej. Niestety możemy tylko pomarzyć o otwartym niebie na wschodzie


Kto jak kto ale Ty narzekać nie możesz. Z Lotniska Poznań Tegel lata Air Berlin do St.Petersburga i do Moskwy(DME). Ceny na luty to ok 200 eur.
Natomiast z Poznania Schonefeld mozna lecieć Germanwingsem do Moskwy (VKO) za 70 eur !!!!!!!!! do LED na ten sam termin drożej bo 128 eur.

To tak trochę po złości napisałem bo wiadomo że jeśłi by coś taniego na wschód latało to z WAW albo KRK więc jako że Berlin mamy bliżej to można powiedzieć że my już mamy te połączenia.


Swoją drogą ten samolot to juz niezły grat. Pierwszylot odbył w roku 1986 i latał dla Lufy 16 lat D-ABXF , dla Indonesian Airliners 1 rok na niemieckim regu, znów dla Lufy 1 rok, potem dla GOLa 2,5 roku PR-GLA.
Ruskie mają rega amerykańskiego N527AD choć powinni latać na VP-BBN (według Air fleets) jednakże jako właściciel wskazany jest grecki Sky Express który poza tym 737 posiada jednego jumbo cargo SX-FIN
_________________
a.net
jetphotos


Powrót do góry


Marcin747



Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 241
Skąd: Kraków
Wysłany: Pią 16:27, 05 Sty 2007 Temat postu:

--------------------------------------------------------------------------------

Czy to nie to samo?? http://www.lotnictwo.fora.pl/viewtopic.php?t=4960
_________________
15 kwietnia Marsz Zywych w Oswiecimiu pewnie przyleca 747 do KRK.

Powrót do góry


Wyświetl posty z ostatnich: Wszystkie Posty1 Dzień7 Dni2 Tygodnie1 Miesiąc3 Miesiące6 Miesięcy1 Rok Najpierw StarszeNajpierw Nowsze

Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)

Strona 1 z 1


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slepowron




Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KOAK

PostWysłany: Pią 20:09, 05 Sty 2007    Temat postu:

Quantas napisał:

Swoją drogą ten samolot to juz niezły grat. Pierwszylot odbył w roku 1986 i latał dla Lufy 16 lat D-ABXF

Po pierwsze 20-letni samolot to nie "grat". Ja walcze z takimi nonsensownymi wypowiedziami, to dobre na jakich forach dla lotniczych ignorantow, nie na tym forum. Po drugie artykul o tej lini w powaznym pismie mowi ze oni chca latac na 10-12 letnich wyleasingowanych samolotach typu 737-300 i 737-500. Nie wiem jak to ma sie konkretnie do tego samolotu...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Quantas
Moderator



Dołączył: 26 Wrz 2005
Posty: 1150
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Pyrlandia

PostWysłany: Sob 7:33, 06 Sty 2007    Temat postu:

slepowron napisał:
Quantas napisał:

Swoją drogą ten samolot to juz niezły grat. Pierwszylot odbył w roku 1986 i latał dla Lufy 16 lat D-ABXF

Po pierwsze 20-letni samolot to nie "grat". Ja walcze z takimi nonsensownymi wypowiedziami, to dobre na jakich forach dla lotniczych ignorantow, nie na tym forum. Po drugie artykul o tej lini w powaznym pismie mowi ze oni chca latac na 10-12 letnich wyleasingowanych samolotach typu 737-300 i 737-500. Nie wiem jak to ma sie konkretnie do tego samolotu...


Wiem ile może latać samolot i w tym sensie ten egzemplarz ma jeszcze conajmniej kilka lat przed soba. Jednak patrząc na zachowania innych linii low coastowych nawet nie z czołówki ale choćby Wizza czy Skyeurope widzisz że każdy chce mieć jak najnowszą flotę a nie latać starociami. I choćby w tym sensie 20 letnia maszyna to stary grat.
Co do artykułu w poważnym piśmie to mozna wnioskować że póki co to kłamie. Ten egzemplarz jest z września 1986.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slepowron




Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KOAK

PostWysłany: Sob 11:17, 06 Sty 2007    Temat postu:

Quantas napisał:

Co do artykułu w poważnym piśmie to mozna wnioskować że póki co to kłamie. Ten egzemplarz jest z września 1986.

Artykul nic nie "klamie". Artykul mowi jaki jest ich "business plan" i jakimi samolotami maja zamiar latac.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Quantas
Moderator



Dołączył: 26 Wrz 2005
Posty: 1150
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Pyrlandia

PostWysłany: Sob 11:53, 06 Sty 2007    Temat postu:

slepowron napisał:
Quantas napisał:

Co do artykułu w poważnym piśmie to mozna wnioskować że póki co to kłamie. Ten egzemplarz jest z września 1986.

Artykul nic nie "klamie". Artykul mowi jaki jest ich "business plan" i jakimi samolotami maja zamiar latac.


Ok gazeta nie kłamię bo opiera się na opublikowanym biznes planie. To jednak oznacza że biznes plan jest nierzetelny skoro bierze się samolot 100 % starszy niz planowano.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slepowron




Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KOAK

PostWysłany: Sob 19:57, 06 Sty 2007    Temat postu:

Quantas napisał:
To jednak oznacza że biznes plan jest nierzetelny skoro bierze się samolot 100 % starszy niz planowano.

Masz widze straszna potrzebe znalezienia "winnego". Moze naprzyklad chwilowo nie bylo innego samolotu, itp. Dopoki nie zbierzesz danych o ich pozostalych samolotach to niczego tu nie udowodnisz ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin