Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

UL980 nad Łodzią, 18.11.2006, ok. 10.00 - widział ktoś?
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Samoloty pasażerskie nad Polską
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ukalo




Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPLL

PostWysłany: Pią 13:59, 24 Lis 2006    Temat postu:

Wierzę, ale chyba pomiędzy FL100 a FL350, mając jeszcze jako punkt odniesienia inne samoloty, można się pokusić o rozróżnienie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Atco




Dołączył: 06 Paź 2005
Posty: 1284
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 15:09, 24 Lis 2006    Temat postu:

Owszem, ale zwykle trudno o taką konfigurację.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gryniek




Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa-Trch

PostWysłany: Nie 22:59, 03 Gru 2006    Temat postu:

BN napisał:
Ja kiedys slyszalem holding nad JED na FL280 wykonywala maszyna LOT chyba z Rzymu, wiec sie da

FL280 to jest prawie 8 km.
Atco napisał:
Ja może nieuważnie czytałem wątek, ale skąd wiesz że to jest 9km

Ani na niskich ani na średnich wysokościach czyli do około -40 stopni nie zobaczysz smugi kondensacyjnej. Smuga kondensacyjna z samolotu aby mogła powstać i być widoczna musi mieć ku temu sprzyjające warunki. A takie występują na dużych wysokościach. Stąd te 9 km. Wszystko co widać poniżej ze "smugą kondensacyjną" to samoloty na pokazach lotniczych z wytwornicami dymu.
Spojrzałem na zdjęcie i pomyślałem o wojsku. Dlatego wycofuję moje stwierdzenie o Su22.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Atco




Dołączył: 06 Paź 2005
Posty: 1284
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 13:23, 05 Gru 2006    Temat postu:

To, jaka jest temperatura zależy od aktualnej pogody. Nie wiem, na jakiej najniższej wysokości obserwowano smugi kodensacyjne, ale to mogło być znacznie poniżej 9km.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BN
Moderator



Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 1316
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 14:19, 05 Gru 2006    Temat postu:

Tutaj na forum ktos kiedys pokazywal zdjecia chyba ATR42/72 lub Dasha8 ktory byl na przelotowce i mial za soba smugi. Kwestia jest tylko na jakim FL ta maszyna leciala, ale mysle ze max to FL240?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Samoloty pasażerskie nad Polską Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin