Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Samoloty na wysokosciach przelotowych- grudzien 2005
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15, 16  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Samoloty pasażerskie nad Polską
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Joorek




Dołączył: 08 Lis 2005
Posty: 1037
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Sosnowiec / Pogoń

PostWysłany: Nie 11:58, 25 Gru 2005    Temat postu:

G@wron napisał:
4. NN - Może Yak-40 ?!, ale nie wiem.


no to faktycznie nie wiesz.... Evil or Very Mad nie wiem jak mozna nie odróżnic Jaka-40 (własnie, Jak, a nie Yak) od Jaka-42 . Zupełnie inna sylwetka...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Joorek dnia Nie 12:05, 25 Gru 2005, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Joorek




Dołączył: 08 Lis 2005
Posty: 1037
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Sosnowiec / Pogoń

PostWysłany: Nie 11:59, 25 Gru 2005    Temat postu:

mGuitars napisał:
Fajne fotki Sebastian, chyba tez niebawem pomysle o telekonwerterze Wink
Dzis nad EPBY bylo ladnie niebo, ale juz sie skonczylo. Ponizej jedyne co mi wyszlo moja Z1 w miare - prawdopodobnie UN858 (kierunek lotu na jakos pomiedzy E a NE), godzina 10:29, zastanawiaja mnie te 3 smugi, tym bardziej ze kwadrans szybciej lecial ta sama droga w przeciwna strone podobny bialy samolot zostawiajacy tez 3 smugi. Sami ocencie, moze cos da sie z tego wymyslec Smile
[link widoczny dla zalogowanych]


oczywiscie 747


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
G@wron




Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Zamość - EPZA

PostWysłany: Nie 12:17, 25 Gru 2005    Temat postu:

Miałem pisać Jak-42 Razz Ale napisałem -40 nie wiem czemu Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Joorek




Dołączył: 08 Lis 2005
Posty: 1037
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Sosnowiec / Pogoń

PostWysłany: Nie 13:15, 25 Gru 2005    Temat postu:

sorka Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mGuitars




Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie 13:25, 25 Gru 2005    Temat postu:

Joorek - dzieki za identyfikacje Smile A czy to mozliwe zeby kwadrans szybciej w druga strone lecial tym samym korytarzem inny (prawdopodobnie) 747. Bo z mapek jakie znalazlem dzieki poradom na forum wynika ze UN858 lataja na E a UL735 na W...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Joorek




Dołączył: 08 Lis 2005
Posty: 1037
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Sosnowiec / Pogoń

PostWysłany: Nie 13:43, 25 Gru 2005    Temat postu:

Jasne, czasem latają pod prąd Wink z tego co mi wiadomo to na UN858 często tak bywa Smile Jest takze mozliwosc, ze teoretycznie leci po UL735, jednakze korytarze nie mają szerokości nitki, więc niekoniecznie leci centralnie w osi korytarza, tylko troszke boczkiem Wink przyczyna moze byc pogoda, inne samoloty lub pozostałe czynniki Very Happy W mojej okolicy ma to miejsce np. na UL984 = jezeli leci bardziej na północ to mam szansę go zobaczyc :]
pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fotograf




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 14:07, 25 Gru 2005    Temat postu:

Joorek napisał:
z tego co mi wiadomo to na UN858 często tak bywa Smile


bardzo czesto....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kilun




Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Near SL UN858,UT727,UL735,UN983,UP733

PostWysłany: Nie 15:49, 25 Gru 2005    Temat postu:

mGuitars
oto ten "pod prąd" o 10:14 ... B743 PK0701 [ISB-MAN] (11:25)
[link widoczny dla zalogowanych]
i dzisiejszy B735 Pulkovo [PRG-LED] na UP733 NE o g.10.10 [link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paweł




Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: południowy-wschód

PostWysłany: Nie 20:32, 25 Gru 2005    Temat postu:

Joorek napisał:
G@wron napisał:
4. NN - Może Yak-40 ?!, ale nie wiem.


no to faktycznie nie wiesz.... Evil or Very Mad nie wiem jak mozna nie odróżnic Jaka-40 (własnie, Jak, a nie Yak) od Jaka-42 . Zupełnie inna sylwetka...

Panowie w życiu!
Po pierwsze. To napewno nie jest Jakowlew 40/42 Exclamation
Na fotce mamy samolocik dyspozycyjny pokroju Bombardiera Challengera. Odróżnienie tych typów "biznesów" od spodu do zadanie nadzwyczaj ciężkie. Jaczki nie mają takich wygiętych skrzydeł.
A po drugie. Nie wiedzieć czemu Jaki 40/42 bardzo rzadko ciągnął za soba smuge kondensacyjną. Widziało się ich mase w karierze.
Kilun nr 2 i nr 3 to A320.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fotograf




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 20:55, 25 Gru 2005    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych] az mi oczy wylecialy Mr. Green Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
G@wron




Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Zamość - EPZA

PostWysłany: Nie 21:05, 25 Gru 2005    Temat postu:

fotograf napisał:
[link widoczny dla zalogowanych] az mi oczy wylecialy Mr. Green Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked


a co ja mam powiedzieć Shocked Shocked "Pikne" Very Happy

Pawle jeśli tak mówisz to tak może być Wink Mi bynajmniej na Jaczka wygląda :] Shocked Shocked


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DarekG
Gość






PostWysłany: Nie 21:24, 25 Gru 2005    Temat postu:

Paweł napisał:
Joorek napisał:
G@wron napisał:
4. NN - Może Yak-40 ?!, ale nie wiem.


no to faktycznie nie wiesz.... Evil or Very Mad nie wiem jak mozna nie odróżnic Jaka-40 (własnie, Jak, a nie Yak) od Jaka-42 . Zupełnie inna sylwetka...

Panowie w życiu!
Po pierwsze. To napewno nie jest Jakowlew 40/42 Exclamation
Na fotce mamy samolocik dyspozycyjny pokroju Bombardiera Challengera.


Pawle ja myśle że to Falcon 2000 bo Bombardier Challanger ma wsporniki klap i co ważniejsze kułeczka chowane tak jak 737...
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paweł




Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: południowy-wschód

PostWysłany: Nie 22:01, 25 Gru 2005    Temat postu:

I tak oto DarekG wyjaśnił zagadke Very Happy
Musimy się skupić na rozpracowywaniu maszyn dyspozycyjnych.
Tyle ich fotografujecie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Joorek




Dołączył: 08 Lis 2005
Posty: 1037
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Sosnowiec / Pogoń

PostWysłany: Nie 22:52, 25 Gru 2005    Temat postu:

Paweł napisał:
Joorek napisał:
G@wron napisał:
4. NN - Może Yak-40 ?!, ale nie wiem.


no to faktycznie nie wiesz.... Evil or Very Mad nie wiem jak mozna nie odróżnic Jaka-40 (własnie, Jak, a nie Yak) od Jaka-42 . Zupełnie inna sylwetka...

Panowie w życiu!
Po pierwsze. To napewno nie jest Jakowlew 40/42 Exclamation
Na fotce mamy samolocik dyspozycyjny pokroju Bombardiera Challengera. Odróżnienie tych typów "biznesów" od spodu do zadanie nadzwyczaj ciężkie. Jaczki nie mają takich wygiętych skrzydeł.
A po drugie. Nie wiedzieć czemu Jaki 40/42 bardzo rzadko ciągnął za soba smuge kondensacyjną. Widziało się ich mase w karierze.
Kilun nr 2 i nr 3 to A320.


Sorry, ale jak mozna mówic o podobieństwie Jaka 40 i 42. Poza 3-silnikowym napędem nie mają większych podobieństw, a napewno nie w budowie skrzydeł. Owszem, Jak 40 ma skrzydła proste (mnie sie nie podobaja) ale jak 42 jest większy, grubszy i ma zupełnie inne skrzydła. To nie jest jak B757-200 i 757-300, ze róznia sie wizualnie tylko długościa Wink
Zachecam do lukniecia do "sciągi", tam jest Jak-42...

Co do Falcona- zgadzam sie juz w 100%


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawelbelzyce




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 893
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: UL980

PostWysłany: Nie 22:59, 25 Gru 2005    Temat postu:

Witam

Cytat:
...jak B757-200 i 757-300...


Heh z tym Jakiem to mamy grę słów Wink

Pozdrawiam Paweł


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Samoloty pasażerskie nad Polską Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15, 16  Następny
Strona 13 z 16

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin