Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Statystyka porównawcza od 2002

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Poznań - Ławica (EPPO/POZ)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rob_sad




Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznan

PostWysłany: Pią 12:02, 21 Kwi 2006    Temat postu: Statystyka porównawcza od 2002

Taki sobie wykres sprawilem, moze warto obejrzec.
Ładnie widac jak zaczynamy odstawac.



Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rob_sad dnia Pią 12:25, 21 Kwi 2006, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Atco




Dołączył: 06 Paź 2005
Posty: 1284
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 12:06, 21 Kwi 2006    Temat postu:

Ale co przedstawia oś Y?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rob_sad




Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznan

PostWysłany: Pią 12:17, 21 Kwi 2006    Temat postu:

Y to ilosc pax w miesiacu, dane sa za miesiace dlatego widac sezonowość.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rob_sad




Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznan

PostWysłany: Pią 12:19, 21 Kwi 2006    Temat postu:

A cha - dane dla poznania za rok 2006 od kwietnia wstawilem hipotetyczne oczywiscie uwzgledniajace maly wzrost na tym co bylo w 2005 roku + te jakies 15-16tys na nowe kierunki LCC.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
falubaz




Dołączył: 13 Sty 2006
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 12:36, 21 Kwi 2006    Temat postu:

to z WRO nie ma jeszcze takiego dramatu, jaki jest przedstawiany.


A do KTW i GDN to sie nie porównujmy bo te agromelacje maja naprawdę większy potencjał lotniczy.....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Atco




Dołączył: 06 Paź 2005
Posty: 1284
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 12:38, 21 Kwi 2006    Temat postu:

Zawsze miały, jak zatem wytłumaczysz że do pewnego momentu cała czwórka szła łeb w łeb nie wyłączając miesięcy letnich ( w sensie czarterowych?)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
falubaz




Dołączył: 13 Sty 2006
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 12:45, 21 Kwi 2006    Temat postu:

Nie było low costów w Polsce.
KTW wyskoczyły dopiero jak zadomowił sie tam Wizz, potem przyszli inni, głównie LCC. Teraz AF dostrzegło, że wchodzac do KTW można mieć także pasażera z KRK( a to naprawdę duży rynek). Wczesniej z KTW latała tyko LH i LO.
W GDN low costy rozwijają sie od niedawna i to widać....
a nawet wcześniej zawsze wozili więcej niż POZ i tak chyba zostanie........

Chyba że nastąpi straszny rozwój POznania ( np za rzadów samopisu wpadna do nas wielcy inwestorzy.... Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Atco




Dołączył: 06 Paź 2005
Posty: 1284
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 12:53, 21 Kwi 2006    Temat postu:

Low costów nie było wówczas nigdzie, podobnie zwykłych linii. Mimo to w sezonie czarterowym liczba pasażerów była w tych portach zbliżona, choć jak twierdzisz Gdańsk i Katowice mają tu znacznie większy potencjał. Ja tu widzę pewną niespójność i chciałbym, żebyś mi ją jakoś wyjasnił.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
falubaz




Dołączył: 13 Sty 2006
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 13:12, 21 Kwi 2006    Temat postu:

ale znaczące róznice pojawiły sie razem z low costami, zaczeli latać ludzie którzy do tej pory nie latali samolotami. I okazało się że tych jest wiecej w KTW i GDN niz w POZ.

Jesli chodzi o czartery turystyczne to tutaj POZ jest akurat w czołowce jesli chodzi o porty regionalne. Ma znacznie wiecej niż WRO czy GDN.
Pasażer lecący czarterem turystycznym to całkiem inna kategoria niż pasażerowie lini tradycyjnych czy low costowych. Klania sie segmentacja rynku.
Dotatkowo WRO i GDN znacznie więcej wożą ludzi do WAW w ruchu krajowym, a wynika to z odległosci i słabości dróg i PKP na trasach WROWAW , GDNWAW


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michał77




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 13:14, 21 Kwi 2006    Temat postu:

Katowice odleciały nam w 2004, Gdańsk w 2005, no i teraz Wrocław w 2006.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Poznań - Ławica (EPPO/POZ) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin