Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowe połączenie/a W6 z Poznania
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Poznań - Ławica (EPPO/POZ)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
antoslaw




Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 11:37, 25 Paź 2006    Temat postu:

rob_sad napisał:
I dobrze, popyt na drogi Dau z Poznania w okolice zagłębia Ruhry był niewiele mniejszy do tego jaki jest z Wrocławia na tanie bilety Wizza.


Sorry, ale znowu skad takie tezy i na podstawie jakich danych?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez antoslaw dnia Śro 11:41, 25 Paź 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rob_sad




Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznan

PostWysłany: Śro 11:40, 25 Paź 2006    Temat postu:

Takich ze Wizz co jakis narzeka na kiepskie oblozenie i male zyski z lotow do DTM z WRO i zdaje sie obcina ilosc polaczen w tygodniu (mialo byc 5, byly 4 a od zimy beda 3). Przy mocno zaokraglonych obliczeniach wychodzi ze suma kasy zebranej w tygodniu przez wizza i dau na podobnych polaczeniach byla podobna. Wysokie ceny polaczen Dau oraz fakt ze pomimo tego byl popyt (akurat na polczenie do Ruhry) powinno dac wrecz do myslenia lufie lub lotowi. Sprawdzone ze kazdego dnia tylko na polaczeniach p2p bedzie oblozenie, a przez DUS moze przeciez jeszcze latac lufa dalej. Sukces polaczenia niemal pewny. Oczywiscie pod warunkiem dobrych godzin lotow.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rob_sad dnia Śro 11:46, 25 Paź 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
antoslaw




Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 11:42, 25 Paź 2006    Temat postu:

rob_sad napisał:
Takich ze Wizz co jakis narzeka na kiepskie oblozenie i male zyski z lotow do DTM z WRO i zdaje sie obcina ilosc polaczen w tygodniu.


...i na podstawie tak wymiernych informacji mozna to stwierdzic...Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
antoslaw




Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 11:52, 25 Paź 2006    Temat postu:

rob_sad napisał:
Takich ze Wizz co jakis narzeka na kiepskie oblozenie i male zyski z lotow do DTM z WRO i zdaje sie obcina ilosc polaczen w tygodniu (mialo byc 5, byly 4 a od zimy beda 3). Przy mocno zaokraglonych obliczeniach wychodzi ze suma kasy zebranej w tygodniu przez wizza i dau na podobnych polaczeniach byla podobna. Wysokie ceny polaczen Dau oraz fakt ze pomimo tego byl popyt (akurat na polczenie do Ruhry) powinno dac wrecz do myslenia lufie lub lotowi. Sprawdzone ze kazdego dnia tylko na polaczeniach p2p bedzie oblozenie, a przez DUS moze przeciez jeszcze latac lufa dalej. Sukces polaczenia niemal pewny. Oczywiscie pod warunkiem dobrych godzin lotow.


Konkretne liczby! Wplywy z z biletow vs utrzymanie samolotow, koszty paliwa, zalogi, działan marketingowych itd. To co przedstawiles to jak zwykle niczym nie poparte chciejstwo.... W6 skasowal bodajze 2 loty tygodniowo POZ-LTN i co to moze oznaczac?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kaczy
Moderator



Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 661
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 12:09, 25 Paź 2006    Temat postu:

Luton zwiększony do 6 w tygodniu ( od lipca)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lucaz




Dołączył: 24 Sty 2006
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPPO

PostWysłany: Śro 13:47, 25 Paź 2006    Temat postu:

[quote="eu01"][quote="lucaz"]Choc z drugiej strony Ryan tez moze uruchomic Sztokholm...[/quote]
Nie sądzę. W tej chwili FR ma kłopoty z zapełnieniem samolotów na trasie z Gdańska do NYO, więc nie widzę sensu aby chcieć wygryzać Wizza akurat między Poznaniem a Skandynawią.[/quote]
Może Gdańszczanie wolą promy? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cyfer




Dołączył: 28 Mar 2006
Posty: 541
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPPO/POZ

PostWysłany: Śro 13:56, 25 Paź 2006    Temat postu:

Skoro połączenia będzie od Lipca 2007 to się ucieszą zbierwacze runa leśnego jeżdżący do szwecji latem. Swoją drogą można to nawet całkiem ciekawie zorganizować, wystarczy bus.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Śro 14:15, 25 Paź 2006    Temat postu:

lucaz napisał:

Może Gdańszczanie wolą promy? Smile


Zapominasz, ze Gdansk ma tez Norwegiana oraz SAS 3 razy dziennie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stoarn




Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA/EPGD/LSGG

PostWysłany: Śro 15:10, 25 Paź 2006    Temat postu:

Danny napisał:
lucaz napisał:

Może Gdańszczanie wolą promy? Smile


Zapominasz, ze Gdansk ma tez Norwegiana oraz SAS 3 razy dziennie.


Do Sztokholmu mamy tylko WiZZa i RYRa. To żenująco mało, bo w sumie 1 lot dziennie. Żadna inna nadbałtycka aglomeracja nie ma ze Sztokholmem tak niewielkiej ilości połączeń...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HG




Dołączył: 17 Paź 2005
Posty: 507
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 15:49, 25 Paź 2006    Temat postu:

rob_sad napisał:
Takich ze Wizz co jakis narzeka na kiepskie oblozenie i male zyski z lotow do DTM z WRO i zdaje sie obcina ilosc polaczen w tygodniu (mialo byc 5, byly 4 a od zimy beda 3). Przy mocno zaokraglonych obliczeniach wychodzi ze suma kasy zebranej w tygodniu przez wizza i dau na podobnych polaczeniach byla podobna. Wysokie ceny polaczen Dau oraz fakt ze pomimo tego byl popyt (akurat na polczenie do Ruhry) powinno dac wrecz do myslenia lufie lub lotowi. Sprawdzone ze kazdego dnia tylko na polaczeniach p2p bedzie oblozenie, a przez DUS moze przeciez jeszcze latac lufa dalej. Sukces polaczenia niemal pewny. Oczywiscie pod warunkiem dobrych godzin lotow.

Polaczenia Wizza i Dau to dwa zupelnie rozne produkty. Dau byl nastawiony na paxow z Niemiec - przywozil ich rano do POZ i popoludniu zabieral do domu. Paxowie wybierali Dau bo godziny lotow byly super. Wizz nigdy nie bedzie latal w ten sposob (stal pol dnia na plycie), linie takie jak LO czy LH tez nie. Paxowie Dau obecnie korzystaja zapewne z LH i niekoniecznie przesiada sie na W6 (gdyby istnialo polacznie). Mysle, ze polaczenie W6 POZ-DTM jest mozliwe a LF bylby LF WRO-DTM +/-10% (potencjaly POZ i WRO sa zblizone).
Ciekawe czy Dau nie ma byc zastapione DirectFly'em - tylko trudno bedzie Directowi oferowac produkt podobny do Dau (zwlaszcza godziny lotow).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Witek
Administrator



Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 1333
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 17:36, 25 Paź 2006    Temat postu:

Ten kto wejdzie na DTM zamiast Dauair to na pewno nie OTL i na pewno Was zaskoczy! Poczekajcie, zobaczycie!


A Wizz jasno podkreślił, że w najbliższym czasie będą ogłoszone kolejne kierunki. Zdradzić jakie, oczywiście nie mogli ale wspomnieli, że kończą się już rozmowy i na 90% będą. Pewnie też od lipca 2007, te samoloty które wtedy dostają mają jeszcze sporo wolnych rotacji Smile


Jednym słowem do miłego usłyszenia Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Witek
Administrator



Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 1333
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 7:17, 26 Paź 2006    Temat postu:

tanielatanie.net napisał:
Nowa trasa z Poznania do Sztokholmu dodano: 2006.10.25

Wizz Air jako pierwszy łączy Poznań ze Szwecją. Linia ogłosiła dzisiaj uruchomienie kolejnego połączenia. Samoloty z Poznania do Sztokholmu aczną latać 28 lipca przyszłego roku.

Jednocześnie Wizz Air zwiększy od 14 lipca częstotliwość lotów z Poznania do Londynu z 5 do 6 tygodniowo.

- Sztokholm cieszy się dużą popularnością wśród pasażerów latających z Katowic, Warszawy i Gdańska - twierdzi Natasa Kázmér, Dyrektor ds. Komunikacji i Public Affairs w Wizz Air. - Jesteśmy pierwszą linią, które oferuje nisko-taryfowe loty pasażerom z Poznania i okolic. Nowy lot i niedawno ogłoszone plany ekspansji potwierdzają nasze silne zaangażowanie w Polsce i utrwalą naszą pozycję lidera na rynku - podsumowuje Kázmér.

Słowa szefowej komunikacji w Wizz Air potwierdza opublikowany niedawno raport Urzędu Lotnictwa Cywilnego. Według danych ULC Wizz Air przewiózł ponad 0,9 miliona pasażerów w pierwszej połowie 2006 roku, notując wzrost o 78% w porównaniu do analogicznego okresu 2005 roku. Wzrost ten umocnił linię lotniczą na pozycji lidera na rynku przewoźników nisko-kosztowych.

Na całym polskim rynku wynik ten przekłada się na 15-procentowy udział, co oznacza wzrost o 4 punkty procentowe w porównaniu z 11-procentowym udziałem w pierwszej połowie zeszłego roku.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rob_sad




Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznan

PostWysłany: Czw 7:23, 26 Paź 2006    Temat postu:

HG wiem ze Wizz i Dau to zupelnia inna czesc Rynku. Jednak jesli Wizz dopasowalby godziny lotow do tych jakie mial Dau to nie wierze by nikt kto latal Dau nie wybral teraz biletow 3-4x tanszych. I wcale wizz nie musialby stac pol dnia na plycie bo w tym czasie spokojnie moze zdazyc z kolejnym polaczeniem i powrotem do poznania.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lucaz




Dołączył: 24 Sty 2006
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPPO

PostWysłany: Czw 7:30, 26 Paź 2006    Temat postu:

@Witek - wiem, ze cos wiesz Wink , ale powiedz tylko ile mniej wiecej mamy czekac, tzn. co dokładniej oznacza ta najblizsza przyszlosc?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Czw 7:41, 26 Paź 2006    Temat postu:

Stoarn napisał:
Danny napisał:
lucaz napisał:

Może Gdańszczanie wolą promy? Smile


Zapominasz, ze Gdansk ma tez Norwegiana oraz SAS 3 razy dziennie.


Do Sztokholmu mamy tylko WiZZa i RYRa. To żenująco mało, bo w sumie 1 lot dziennie. Żadna inna nadbałtycka aglomeracja nie ma ze Sztokholmem tak niewielkiej ilości połączeń...


Oczywiscie chodzilo mi o polaczenia ze Skandynawia ogolnie jako przeciwienstwo promow. Zapewne wiele osob lata SASem do Sztokholmu tez.


Co do nastepcy DAU to OLT akurat nie bylo takie zle, przewoznik znacznie wiekszo od DAU i dzialajacy znacznie dluzej. Trzeba bedzie zrobic przeglad malych przewoznikow z Niemiec i moze Szwajcarii jezeli to nie nasz Directy Fly.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Poznań - Ławica (EPPO/POZ) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin