Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

ILS 29 Yankee vs. Zulu

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Poznań - Ławica (EPPO/POZ)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Togal




Dołączył: 07 Paź 2005
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 21:36, 20 Lis 2005    Temat postu: ILS 29 Yankee vs. Zulu

Witam.

Czasami coś takiego słychać na tranzystorze Wink
ILS 29 Yankee albo ILS 29 Zulu. Jaka róźnica? Jak to leci?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzys121
Administrator



Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 21:50, 20 Lis 2005    Temat postu:

Sa to jakby dwa rodzaje podejscia ILS. Jedno podobne do dotychczasowego, z wykorzystaniem VOR LAW, drugie bardzo podobne do podejscia w EPGD, z dlugim zakretem, na prosta, bezposrednio po CZE.

Zobacz na mapke ais.pata.pl ->AD->AD2->EPPO->6.1.1 oraz 6.1.2

Ps. Mam nadzieje, ze Atco wyjasni dokladniej Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Togal




Dołączył: 07 Paź 2005
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 22:31, 20 Lis 2005    Temat postu:

Panie Kaczy, ten temat też możesz usunąć.
Ręce i nogi opadają......


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kaczy
Moderator



Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 661
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 22:31, 20 Lis 2005    Temat postu:

http://www.lotnictwo.fora.pl/viewtopic.php?t=87

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kaczy dnia Nie 22:43, 20 Lis 2005, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Togal




Dołączył: 07 Paź 2005
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 22:35, 20 Lis 2005    Temat postu:

Nie mam więcej pytań.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KAWA
Administrator



Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 504
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 22:52, 20 Lis 2005    Temat postu:

Topic został odblokowany aby zostało wyjaśnione to co intryguje, ciekawi Togala (możliwe ze nie tylko) Part2 został usunięty z wiadomych wzgledów,nie było sensu go trzymać gdy ten jest odblokowany.

Co do pytania:
Y- jest bardzo podobny do tego co było za czasów POZ czyli z kierunku DRE ,SUI ,CZE samolot leci po prostej na LAWa ,zchodzi według potrzeby do około 4000ft i robi racetrack

Z – samolot leci z CZE z kursem 072 nastepnie na radialu LAWa (124) i wchodzi na prosta jakies 30km przed pasem. Omija tym sposobem EPKS

Oczywiście także czekam na atco J

pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Atco




Dołączył: 06 Paź 2005
Posty: 1284
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 7:58, 21 Lis 2005    Temat postu:

Ale co tu dodawać? Wszytko już napisaliście.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WZZ048




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPPO/EPRZ

PostWysłany: Pon 10:41, 21 Lis 2005    Temat postu:

Atco napisał:
Ale co tu dodawać? Wszytko już napisaliście.
Jako autorytet w tej dziedzinie miałes poprawić pewne nieścisłości! Wink Ale skoro ich nie ma to możesz być dumny z autorów powyższych postów! Ale swoją droga mam pytanie! Kiedy ATC stosuje takie bądź akie podejście?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Atco




Dołączył: 06 Paź 2005
Posty: 1284
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 10:59, 21 Lis 2005    Temat postu:

Zależy, jaki jest akurat wygodniejsze.
Podejscie Z pozwala swobodnie wypuszczać samoloty na zachód - wszystkie są czyste z podchodzącym.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WZZ048




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPPO/EPRZ

PostWysłany: Pon 13:00, 21 Lis 2005    Temat postu:

No tak! Czyli głównie stosuje się różne podejścia dla zwiększenia separacji pomiędzy dep i arr acft's?!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Atco




Dołączył: 06 Paź 2005
Posty: 1284
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 13:10, 21 Lis 2005    Temat postu:

Nie dla zwiększenia separacji, a dla uproszczenia pracy; po co tasować samoloty, skoro można dać zulu i samo się robi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Poznań - Ławica (EPPO/POZ) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin