Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dobre sposoby na lądowanie.
Idź do strony 1, 2  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo wirtualne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
clmisiu




Dołączył: 19 Lis 2006
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKK

PostWysłany: Pon 23:25, 04 Gru 2006    Temat postu: Dobre sposoby na lądowanie.

Jaki jest wasz taki ogólny sposób na dobre lądowanie??? Proszę was, abyście dodali też jakieś rady od siebie (oprócz włączenia i kożystania z ILS), dotyczące ogólnych zasad (dla wszystkich samolotów). Z góry dzięki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sebacyw




Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPBY / Bydgoszcz :)

PostWysłany: Pon 23:31, 04 Gru 2006    Temat postu:

Mój sposób na dobre lądowanie to czytanie poradników, a następnie wykorzystywanie wiedzy teoretycznie...
Moja rada to czytajmy instrukcje dołączone do samolotów...chyba że ich nie ma to lecimy z "zawiązanymi oczami"
zapraszam także na [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
clmisiu




Dołączył: 19 Lis 2006
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKK

PostWysłany: Pon 23:43, 04 Gru 2006    Temat postu:

A masz może stronki, na których są takie poradniki (po polsku najlepiej)???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spotter




Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 523
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: GDN

PostWysłany: Wto 8:40, 05 Gru 2006    Temat postu:

Chlopie, juz czytalem wiele pytan i wiele razy staralem sie pomagac. Ale twoje swiadcza o tym, ze jestes totalnym laikiem i nic nie wiesz z tego zakresu. Jezeli chcesz latac w FS'ie i ew. na VATSIM czyli wcielic sie w wirtualnego pilota, musisz rowniez poznac wszystkie techniki i zasady, jakie panuja. Kolega sebacyw dobrze napisal - musisz sporo czytac. Dlatego prosze - zacznij szukac sobie manuali, przewodnikow, wylataj z 200h off-line, potrenuj i dopiero pozniej, jak Ci cos nie bedzie wychodzic, zadawaj pytania.

A jak szukac? Polecam [link widoczny dla zalogowanych] Po wpisaniu odpowiednich fraz napewno pojawia Ci sie odpowiednie strony!!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
clmisiu




Dołączył: 19 Lis 2006
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKK

PostWysłany: Wto 9:01, 05 Gru 2006    Temat postu:

czy ja w tym pyt. opisuję swój problem?? Bo mi się wydaje, że to jest dla wszystkich początkujących i średniozaawansowanych. To jest forum i tutaj się dyskutuje np. jaki jest twój sposób na dobre lądowanie? Dla wszystkich nie?? A na marginesie to lądownia mam opanowane, tak jak cały lot od startu. Nie musisz mi pomagać, ale nie twierdzę, że Twoja pomoc nie byłaby przydatna. Proszę też, nie kłućmy się na tym forum.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spotter




Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 523
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: GDN

PostWysłany: Wto 9:22, 05 Gru 2006    Temat postu:

Chcesz prostej odpowiedzi na pytanie? Prosze:

Moj sposob na dobre ladowanie, to tak sterowac maszyna, by siadla gladko, delikatnie i w odpowiednim miejscu pasa.

Btw, na poczatku mialem problem ucelowac zwykla Cessna w pas i tak, bym nie robil zabki. Dzisiaj nie mam problemow z posadzeniem 747 na dosc waskim i przykrotkawym pasie - oczywiscie nie uzywajac ILS'a, bo to kazdy potrafi. Wiec chlopie - praktyka, praktyka i jeszcze raz praktyka!!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BN
Moderator



Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 1316
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 9:54, 05 Gru 2006    Temat postu:

Trening czyni mistrza.

Trenuj podejscia z widocznoscia ktory mimo ze nie jest "jazzy" sprawia duzo frajdy i do tego jak jest silny wiatr to mozna sie wiele nauczyc! Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaN




Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 798
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdańsk EPGD

PostWysłany: Wto 10:19, 05 Gru 2006    Temat postu:

Szczeże mówiąc to ja bardzo oszukuje w FSie i zawsze prosze o wektorowanie na ILSa ale ląduje po swojemu z widocznością Wink tak jest najfajniej - najwięcej frajdy!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
QuCyk




Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 33
Przeczytał: 9 tematów

Skąd: Mońki

PostWysłany: Wto 19:39, 05 Gru 2006    Temat postu: :)

każdy sposób na lądowanie jest dobry pod warunkiem, że nie rozwalisz samolotu Wink co do ILS to ani razu go jeszcze nie uzylem wszystkie lądowania wykonuje ręcznie a latam od 3 lat na b777

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaN




Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 798
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdańsk EPGD

PostWysłany: Wto 23:21, 05 Gru 2006    Temat postu: Re: :)

QuCyk napisał:
każdy sposób na lądowanie jest dobry pod warunkiem, że nie rozwalisz samolotu Wink co do ILS to ani razu go jeszcze nie uzylem wszystkie lądowania wykonuje ręcznie a latam od 3 lat na b777


Podobnie ja tylko ja latam od 1,5 roku i też na 777 i nie tylko Wink najtrudniej mi się narazie siadało chyba Mriją Wink bo trzeba uważać żeby nie zaryć tyłkiem szczególnie przy pełnym cargo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
clmisiu




Dołączył: 19 Lis 2006
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKK

PostWysłany: Wto 23:28, 05 Gru 2006    Temat postu:

Poza tematem: jaka jest szansa, że podczas lotu będę miał awarie czyli będę musiał lądować przymusowo np. na Pan-Pan-Pan???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaN




Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 798
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdańsk EPGD

PostWysłany: Śro 0:39, 06 Gru 2006    Temat postu:

clmisiu napisał:
Poza tematem: jaka jest szansa, że podczas lotu będę miał awarie czyli będę musiał lądować przymusowo np. na Pan-Pan-Pan???


Szansa jest zerowa (równa zeru czyli żadna) jeżeli tego nie ustawisz a wtedy już wiesz że Cię to czeka i nie jest to żadna frajda czy też zaskoczenie. Poza tym jeżeli nie masz jakiegoś płatnego Add-ona ATC w IFRrze w FSie z kontrolą pogadasz tylko o zmianie kursu - nie będzie mowy o jakimkolwiek awaryjnym lądowaniu. Poprostu ATC zastosuje się do zmiany planu IFR na nowe lotnisko docelowe i (jeżeli jest ono blisko co w sytuacji awaryjnej jest normalne że chcesz najbliższe...) podadzą Ci nowe instrukcje dot. schodzenia z FLa itd...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wegi
Moderator



Dołączył: 13 Cze 2006
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPBY

PostWysłany: Śro 5:28, 06 Gru 2006    Temat postu:

KubaN napisał:
clmisiu napisał:
Poza tematem: jaka jest szansa, że podczas lotu będę miał awarie czyli będę musiał lądować przymusowo np. na Pan-Pan-Pan???


Szansa jest zerowa (równa zeru czyli żadna) jeżeli tego nie ustawisz a wtedy już wiesz że Cię to czeka i nie jest to żadna frajda czy też zaskoczenie. Poza tym jeżeli nie masz jakiegoś płatnego Add-ona ATC w IFRrze w FSie z kontrolą pogadasz tylko o zmianie kursu - nie będzie mowy o jakimkolwiek awaryjnym lądowaniu. Poprostu ATC zastosuje się do zmiany planu IFR na nowe lotnisko docelowe i (jeżeli jest ono blisko co w sytuacji awaryjnej jest normalne że chcesz najbliższe...) podadzą Ci nowe instrukcje dot. schodzenia z FLa itd...


Jest wiele programów ($) ktore symuluja awarie i juz nie wiesz co Cie czeka, chociazbh fspassengers. Ustawia sie procentowy wskaznik prawdopodobienstwa wystapienia awarii i tyle. A samych przypadkow tez jest sporo, od planocych silnikow, zderzeniu z ptakiem, po zawal serca u jednego z pasazerow, a na dekompresji kończąc...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaN




Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 798
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdańsk EPGD

PostWysłany: Śro 9:14, 06 Gru 2006    Temat postu:

wegi napisał:
KubaN napisał:
clmisiu napisał:
Poza tematem: jaka jest szansa, że podczas lotu będę miał awarie czyli będę musiał lądować przymusowo np. na Pan-Pan-Pan???


Szansa jest zerowa (równa zeru czyli żadna) jeżeli tego nie ustawisz a wtedy już wiesz że Cię to czeka i nie jest to żadna frajda czy też zaskoczenie. Poza tym jeżeli nie masz jakiegoś płatnego Add-ona ATC w IFRrze w FSie z kontrolą pogadasz tylko o zmianie kursu - nie będzie mowy o jakimkolwiek awaryjnym lądowaniu. Poprostu ATC zastosuje się do zmiany planu IFR na nowe lotnisko docelowe i (jeżeli jest ono blisko co w sytuacji awaryjnej jest normalne że chcesz najbliższe...) podadzą Ci nowe instrukcje dot. schodzenia z FLa itd...


Jest wiele programów ($) ktore symuluja awarie i juz nie wiesz co Cie czeka, chociazbh fspassengers. Ustawia sie procentowy wskaznik prawdopodobienstwa wystapienia awarii i tyle. A samych przypadkow tez jest sporo, od planocych silnikow, zderzeniu z ptakiem, po zawal serca u jednego z pasazerow, a na dekompresji kończąc...


Zapomniałem dodać w moim poście o tych addonach właśnie...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kshyhoo
Moderator



Dołączył: 10 Paź 2005
Posty: 574
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: 1km od EPWA

PostWysłany: Śro 10:03, 06 Gru 2006    Temat postu:

KubaN napisał:
Poza tym jeżeli nie masz jakiegoś płatnego Add-ona ATC w IFRrze w FSie z kontrolą pogadasz tylko o zmianie kursu ...


KubaN, znasz takie dodatki? Ja z przyczyn obiektywnych latam tylko offline i szukam jakiegoś usprawnienia ATC w lotach IFR od miesięcy... Defaultowy system jest po prostu głupi jak but Very Happy Jeżeli znasz coś co poprawia tą kwestię będę bardzo wdzięczny za wskazanie. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo wirtualne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin