Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

SP-LLG dla CentralWings

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stevan




Dołączył: 17 Paź 2005
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Śro 19:33, 21 Gru 2005    Temat postu: SP-LLG dla CentralWings

Podobno SP-LLG wrócił już z Aegean'a i stoi w hangarze czeka na malowanie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Austrian
Moderator



Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 286
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa (EPWA)

PostWysłany: Śro 20:50, 21 Gru 2005    Temat postu:

To "najnowszy" LOTowski 737-400 dostarczony jako ostatni z serii 737.
Miał też swój wyjątkowy lot na trasie KRK-FCO z Janem Pawłem II na pokładzie (ostatni pobyt w PL).

Chodzą plotki, że ma być pomalowany w barwy C0 ale decyzji jeszcze nie ma.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WZZ




Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKT

PostWysłany: Czw 14:35, 22 Gru 2005    Temat postu:

może w końcu przemalują całą flotę ???
Z pewnością Centralwings zyskałby na tym - mam tu na myśli szczególnie reklamę linii. Malowanie mają fajne.

Wystarczyłoby dodać do floty Centrala przemalowanego SP-LLG przed sezonem letnim, a następnie sukcesywnie malować pozostałe B737.

P.S. Czytałem, że do Centrala miał być przekazany B737 linii Fisher Air Polska Question Question Ciekawe czy dojdzie do tego. Niby flota Centralwings w roku 2006 ma liczyć 10 maszyn .......


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
G@wron




Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Zamość - EPZA

PostWysłany: Czw 14:47, 22 Gru 2005    Temat postu:

Tak ma byćSmile bo Fischer ma go po Czeskiej filii, ale chce opierać swoją flotę na B757 Smile Więc zapewne oddadzą im go :] Podobno w styczniu mają przekazać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przemek




Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 16:14, 22 Gru 2005    Temat postu:

Obawiam się że Lima Golf nadal stoi w Grecji i ma problemy prawne z wylotem do Polski. Fischer Air Polska ma się pozbyć B737-300 (tego po Czechach w ciemnym malowaniu) na rzecz Centralwings.
Pomysł CW z 10 samolotami wydaje się bardzo sensowny, z tym, że równocześnie musieli by stworzyć drugą bazę techniczną (a nie tylko nocowanie, jak to ma miejsce we WRO). Powodem takiego mojego twierdzenia jest uniknięcie ryzyka, które powstaje przy realizacji tzw. Whisky Letter - vide średnie opóźnienie Cw na rejsach do LGW.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spotter




Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 523
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: GDN

PostWysłany: Pią 8:57, 23 Gru 2005    Temat postu:

Czyli ile C0 bedzie mial teraz maszynek? Ma juz 3x734 i 2x733, do tego dojdzie 733 po FAP i 734 LLG. No to 7 maszyn. Wiecie, te 10 maszyn w przyszlym roku jest bardzo realne. A co do przemalowywania, to nie wydaje mi sie, by przemalowywali wszystkie, bo to jest drogie, a jak dobrze pojdzie, w 2008 roku maja byc nowe maszyny dla LO i C0.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
G@wron




Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Zamość - EPZA

PostWysłany: Pią 9:04, 23 Gru 2005    Temat postu:

Nowe... ile ma być ich wogle ? 15/20 :] ale mniejsza z tym, co do przemalowania to może walną te które dostaną teraz, ale te po LO raczej nie, one ciągle latają i nie ma chyba na to poprostu czasu Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spotter




Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 523
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: GDN

PostWysłany: Pią 9:51, 23 Gru 2005    Temat postu:

Zamowienie ma opiewac na 40-50 maszyn, ze czego troszke mniej niz polowa ma trafic wlasnie do C0, czyli powiedzmy 20 maszyn dla taniej POLSKIEJ lini, to naprawde sporo.

Tez jestem zdania, ze LLG walna tak jak LLD i LLE, zas tego po FAP, to musza cos z nim zrobic, bo nie moze tak caly czas na granatowo latac!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Pią 10:06, 23 Gru 2005    Temat postu:

Spotter napisał:
Zamowienie ma opiewac na 40-50 maszyn, ze czego troszke mniej niz polowa ma trafic wlasnie do C0, czyli powiedzmy 20 maszyn dla taniej POLSKIEJ lini, to naprawde sporo.

Bardzo chcialbym zeby tak sie stalo. Tylko co LO zrobi z 26 maszynami klasy 737 Question


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spotter




Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 523
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: GDN

PostWysłany: Pią 10:15, 23 Gru 2005    Temat postu:

Jak to co zrobi? Wynajmie!!! Moze wtedy bedzie mial lepsze wykorzystanie Smile

A tak na powaznie - bedzie sie rozwijal. Jezeli zacznie swoimi 787 sie rozwijac i otwierac nowe polaczenia na wschod, to znaczenie LO wzrosnie i bedzie trzeba zaczac rozwozic i zwozic ludzi do WAW, by mogli latac naszymi 787 na wschod. Przynajmniej taka mam nadzieje.

Z tego co widze, to nasz nowy minister infrastruktury jest osoba z glowa na karku. Bo slyszalem o jego pomysle sprywatyzowania PPL i wywalenia PPL z regionalnych portow - tak, by PPL zajmowal sie TYLKO WAW, zas regionalami samorzady. Ma to doprowadzic doo konkurencyjnosci i przestania blokowania tychze portow przez w/w spolke.

Ten sam minister tez wywalil CEO i reszte z LO i On bedzie wybieral nowych. Mam nadzieje, ze wybierze rozsadnie i w koncu zacznie sie dziac lepiej w LO i w PPL, oraz na pozostalych lotniskach w Polsce.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
G@wron




Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Zamość - EPZA

PostWysłany: Pią 10:24, 23 Gru 2005    Temat postu:

Danny napisał:

Bardzo chcialbym zeby tak sie stalo. Tylko co LO zrobi z 26 maszynami klasy 737 Question


Co zrobi Smile hmm.... napewno nie założy drugiego Low-costa, zapewne rozbuduje siatkę połączeń Smile, a CO mając 20 maszyn i to nowych będzie już nie taką małą linią, choćby Wizz ma tylko 7 maszyn, czy Sky Europe też nie ma za wiele.... lecz mają powiększyć flotę do roku 20XX :] CO nie ma raczej co powrównywać do Ryan-a Razz, ale kto wie może też będą mieć wiele maszyn Smile Bynajmniej na terenie Europy-wch CO może dominować za kilka lat...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bmp




Dołączył: 02 Lis 2005
Posty: 413
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKT / Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Pią 10:51, 23 Gru 2005    Temat postu:

I oby stało się tak jak piszesz Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
k_sko




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 520
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 12:06, 23 Gru 2005    Temat postu:

G@wron napisał:
Danny napisał:

Bardzo chcialbym zeby tak sie stalo. Tylko co LO zrobi z 26 maszynami klasy 737 Question


Co zrobi Smile hmm.... napewno nie założy drugiego Low-costa, zapewne rozbuduje siatkę połączeń Smile, a CO mając 20 maszyn i to nowych będzie już nie taką małą linią, choćby Wizz ma tylko 7 maszyn, czy Sky Europe też nie ma za wiele.... lecz mają powiększyć flotę do roku 20XX :] CO nie ma raczej co powrównywać do Ryan-a Razz, ale kto wie może też będą mieć wiele maszyn Smile Bynajmniej na terenie Europy-wch CO może dominować za kilka lat...


Z tą różnicą, że Wizz i SkyEurope już samoloty zamówili.

KS


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Pią 13:53, 23 Gru 2005    Temat postu:

k_sko napisał:
G@wron napisał:
Danny napisał:

Bardzo chcialbym zeby tak sie stalo. Tylko co LO zrobi z 26 maszynami klasy 737 Question


Co zrobi Smile hmm.... napewno nie założy drugiego Low-costa, zapewne rozbuduje siatkę połączeń Smile, a CO mając 20 maszyn i to nowych będzie już nie taką małą linią, choćby Wizz ma tylko 7 maszyn, czy Sky Europe też nie ma za wiele.... lecz mają powiększyć flotę do roku 20XX :] CO nie ma raczej co powrównywać do Ryan-a Razz, ale kto wie może też będą mieć wiele maszyn Smile Bynajmniej na terenie Europy-wch CO może dominować za kilka lat...


Z tą różnicą, że Wizz i SkyEurope już samoloty zamówili.

KS


No to C0 bedzie mialo swoje nowe samolociki rok-1,5 roku pozniej niz Sky czy wizz, to chyba nie jest duzy problem skoro i tak stan na koniec jutrzejszego roku ma byc 10. Wazne aby oni je wogole zamowili. A tak swoja droga, to ta ostatnia maszyna jest calkiem mloda, wiec czy jest rzeczywiscie sens ja wymieniac?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin