Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Qantas zlozyl zamowienie na 115 787 !!
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mati




Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 21:04, 16 Gru 2005    Temat postu:

ciekawe...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Pią 23:39, 16 Gru 2005    Temat postu:

zaiste, artykul bardzo ciekawy i jesli rzeczywiscie tak bylo to zapowiada sie ciekawy pojedynek o nowe zamowienia. jesli Boeing nie zwiekszy w jakis drastyczny sposob miesiecznej ilosci produkowanych maszyn to biorac pod uwage bardzo wyrownane parametry ekonomiczne kazde roztrzygniecie przetargu na nowe maszyny bedzie mozliwe

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slepowron




Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KOAK

PostWysłany: Sob 0:51, 17 Gru 2005    Temat postu:

Gabec napisał:
Boeing nie zwiekszy w jakis drastyczny sposob miesiecznej ilosci produkowanych maszyn


zwiekszenie produkcji samolotow jest zawsze mozliwe ale to zabiera czas. Nie mozna tego zrobic z miesiaca na miesiac. Byl na ten temat dlugi artykul w jednym z ostatnich AW&ST. Po prostu jest tylu pod-wykonawcow, tych co dostarczaja pojedyncze podzespoly, aluminium, itp ze zawsze gdzies jest najslabszy punkt tego lancucha. Co ciekawe ze bardzo czesto i Boeing i Airbus korzystaja z tych samych kontrachentow (np. Allcoa, Honeywell, itp.). Boeing przezyl kryzys w poczatku lat 90-tych kiedy nagle chcieli drastycznie zwiekszyc produkcje samolotow. To nie tylko im nie przynioslo dodatkowych zarobkow ale kolosalnie na tym stracili - linia produkcyjna takiego 747-400 musial byc zatrzymana na miesiac bo nie bylo czesci. Ludzie u Boinga twierdza ze juz do czegos takiego nigdy nie dopuszcza.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin