Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Przylot SP-LPF 14.04.06.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Nie 20:49, 16 Kwi 2006    Temat postu:

Coddy napisał:
Czartery za Atlantyk.
Paw.

A skad w 2007 wezma 2 a w 2008 3 B763, skoro juz teraz sa problemy i trzeba sciaagac szrod z Brazylii?
Na moj gust nic z tego. 762 raczej zostana do przylotu B787, gdzies po drodze w 2008 wyleasinguja cos na sezon letni i jakos to bedzie.
B762 w C0 to raczej czyjas fantazja.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
k_sko




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 520
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 9:58, 17 Kwi 2006    Temat postu:

KubaN napisał:
Ma jakiś herb na dziobalu?


Niestety nie ma.

KS


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcinj
Moderator



Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 11:09, 17 Kwi 2006    Temat postu:

Gabec napisał:

A skad w 2007 wezma 2 a w 2008 3 B763, skoro juz teraz sa problemy i trzeba sciaagac szrod z Brazylii?


a dlaczego skoro są problemy w 2006 to mają być większe problemy w 2008?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaN




Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 798
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdańsk EPGD

PostWysłany: Pon 11:11, 17 Kwi 2006    Temat postu:

Owszem, będą prawdopodobnie większe bo ci co latają to jeszcze troche polatają a maszynki się starzeją i idą na pustynię... a te co młodsze to będą jeszcze latać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcinj
Moderator



Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 11:11, 17 Kwi 2006    Temat postu:

Gabec napisał:

A po co C0 potrzebowalby B762? Czy to nie jest odrobine za duzy samolot? I skad LO wezmie maszyny na sezon 2007 oraz 2008?


za duży to on nie jest, 202 pax teraz, jak się usunie biznes to pewnie trochę więcej, a jest gdzie latać (generalnie destynacje Fishera: Karaiby, Afryka).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Pon 11:15, 17 Kwi 2006    Temat postu:

marcinj napisał:
Gabec napisał:

A skad w 2007 wezma 2 a w 2008 3 B763, skoro juz teraz sa problemy i trzeba sciaagac szrod z Brazylii?


a dlaczego skoro są problemy w 2006 to mają być większe problemy w 2008?

Jak zapewne wiesz dosc trudno jest znalezc B763ER z silnikami GE w jakims sensownym stanie czego najlepszym przykladem jest -PE (oby -PF byl w lepszej kondycji). Nie tak dawno pojawily sie plany aby oddac po tym roku 2x B762 wiec w 2007 r trzebabyłoby znalezc cos w zamian. Dodatkowo leasing -PE konczy sie w 2007r wiec na sezon letni 2008 potrzebowalibysmy kolejna maszyne gdyz B787 EWENTUALNIE przyleci w jesieni. Raczej malo prawodopodobne aby nagle w 2008 na rynku leasingowym pojawilo sie pare B763ER w dobrym stanie, gdyz linie lotnicze jesli juz beda mialy wycofywac jakies maszyny to dopiero gdy dostana cos noweg (787) no i raczej na poczatku nikt nie bedzie pozbywal sie najlepszych maszyn.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Pon 11:20, 17 Kwi 2006    Temat postu:

A wogole to sa moze juz gdzies jakies nowe fotki -PF, bo poki co narazie nowy ptaszek tak niesmialo pokazal sam ogonek

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcinj
Moderator



Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 11:20, 17 Kwi 2006    Temat postu:

cały czas jest ruch w interesie. tak czy owak nie uważam tego (że uda się wypożyczyć/wyleasingować) za jakieś totalnie nieprawdopodbne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Pon 11:25, 17 Kwi 2006    Temat postu:

marcinj napisał:
cały czas jest ruch w interesie. tak czy owak nie uważam tego (że uda się wypożyczyć/wyleasingować) za jakieś totalnie nieprawdopodbne.

Masz przykład -PE no i poki co wciąż nic nie wiadomo o -PF choć zdaje się ze przylot był opóźniony w związku z problemami z silnikami. Generalnie LO nigdy nie mial szczęścia do leasingowanych maszyn, na dodatek jedna z -200. miala albo własnie ma duży przeglad techniczny a druga -200 bedzie go miala chyba po sezonie, wiec tymi maszynami bedzie mozna spokojnie latac przez nastepne pare lat


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcinj
Moderator



Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 11:27, 17 Kwi 2006    Temat postu:

no jak LOT nie miał szczęścia, to faktycznie, nie może leasingować! szczęście to bardzo ważny czynnik. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Pon 11:30, 17 Kwi 2006    Temat postu:

marcinj napisał:
no jak LOT nie miał szczęścia, to faktycznie, nie może leasingować! szczęście to bardzo ważny czynnik. Smile
Generalnie to LO leasingował trupy, przez okres leasingowania mechanicy doprowadzali je do jakiego takiego stanu i trzebabyło samoloty oddawac.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Witek Z
Moderator



Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Pon 11:34, 17 Kwi 2006    Temat postu:

Wiem, wiem, jestem upiardliwy, ale spytam jeszcze raz: skoro to taki problem to może taniej od ciągłego reperowania PE byłoby przeszkolenie kilku techników na PW. Na pustyniach stoi bardzo dużo 767 są to głównie Kandyjczyki i Unitedy: obie te firmy kupowały jednaK z PW. A może po prostu wyleasingowac kilku techników od PW Wink
Poza tym, mam wrażenie, że LOT koniecznie chce leasingować od partnerów ze SA. Może poza aliansem są jakieś maszyny


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcinj
Moderator



Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 11:36, 17 Kwi 2006    Temat postu:

wiesz, gdyby LO wiedział, ze PE się będzie "aż tak" psuł (to samo można powiedzieć o Fischer i jego 757)... ale po szkodzie to łatwo być mądrym.

a teraz jak pewnie wiecie (off-topic już zupełny) SA próbuje ustalić jakąś wspólną specyfikację 787, żeby sobie ławiej pożyczać maszyny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Coddy




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 624
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 12:00, 17 Kwi 2006    Temat postu:

Gabec napisał:

B762 w C0 to raczej czyjas fantazja.


Porozmawiamy o tym w grudniu Wink

Pzdr,
Paweł.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
k_sko




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 520
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 12:04, 17 Kwi 2006    Temat postu:

Obecnie -PF jest wystawiony przed hangar. Fotka czeka w kolejce.

KS


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 4 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin