Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problemy z E190

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcinj
Moderator



Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 13:56, 30 Sty 2006    Temat postu: Problemy z E190

[link widoczny dla zalogowanych]

jak widać wprowadzenie nowego typu to nie bułka z masłem. na szczęście miejmy nadzieję, że doświadczenia JetBlue ułatwią sprawę LO w przyszłości.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Pon 14:10, 30 Sty 2006    Temat postu:

Dziwi tylko, ze Embraer nie wyciagnal wnioskow z problemow jakie mial E70 po wprowadzeniu do sluzby.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Pon 14:47, 30 Sty 2006    Temat postu:

Danny napisał:
Dziwi tylko, ze Embraer nie wyciagnal wnioskow z problemow jakie mial E70 po wprowadzeniu do sluzby.


Nie maja wlasciwie konkurencji, czuja sie pewnei na rynku i sa tego efekty. Moze to dobrze ze LO jeszcze nie zamowil tych E90/95


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcinj
Moderator



Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 15:40, 30 Sty 2006    Temat postu:

etam, takie gadanie. nie wyciągnął, pewnie wyciągnął, ale po prostu doświadczenia boeinga nie zdobędzie się przez 10 lat. do tego mając siedzibę w brazylii. to było do przewidzenia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ojcie_c




Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KPHL/EPRZ

PostWysłany: Wto 2:28, 31 Sty 2006    Temat postu:

Standard przy wprowadzaniu kazdego nowego typu do floty. Wystarczy przypomniec ile problemow mial chocby LOT z ERJ-170 albo z bardziej ogolnoswiatowych przewoznikow Virgin z A340-600 lub British Airways z 777-200ER

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Witek Z
Moderator



Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Wto 9:42, 31 Sty 2006    Temat postu:

ojcie_c napisał:
... lub British Airways z 777-200ER


Możesz przypomnieć jakie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Wto 9:58, 31 Sty 2006    Temat postu:

I jeszcze wieksze United z pierwsyzmi 777.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ojcie_c




Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KPHL/EPRZ

PostWysłany: Śro 5:36, 01 Lut 2006    Temat postu:

Witek Z napisał:
ojcie_c napisał:
... lub British Airways z 777-200ER


Możesz przypomnieć jakie


Mieli problemy z wdrazaniem do eksploatacji platowcow wyposazonych w silniki GE90, bardzo podobne zreszta do tego, co sie z EMB-190 dzieje w jetBlue (problemy z komputerami kontrolujacymi prace silnikow). To m.in zawazylo o wyposazeniu pozniejszych 777-200ER dla BA w silniki Rolls Royce'a.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Witek Z
Moderator



Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Śro 9:33, 01 Lut 2006    Temat postu:

ojcie_c napisał:
Witek Z napisał:
ojcie_c napisał:
... lub British Airways z 777-200ER


Możesz przypomnieć jakie


Mieli problemy z wdrazaniem do eksploatacji platowcow wyposazonych w silniki GE90, bardzo podobne zreszta do tego, co sie z EMB-190 dzieje w jetBlue (problemy z komputerami kontrolujacymi prace silnikow). To m.in zawazylo o wyposazeniu pozniejszych 777-200ER dla BA w silniki Rolls Royce'a.


No dobrze - drążę temat bo nic nie wiem - ale przecież teraz lata bardzo dużo 777 z silnikami GE90. Można nawet powiedzieć, że jest to chyba podstawowy silnik. Czy problem został rozwiązany, jeśli tak to jak, przez zmiany konstrukcyjne, czy przez zmiany - nazwijmy to - komputerowe.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Śro 9:48, 01 Lut 2006    Temat postu:

Problemy dotyczyly rowniez wersji PW. Boeing zagwarantowal United 98% "dispatch reliability". Przez pierwsze miesiace nie bylo nawet 80%.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Śro 12:28, 01 Lut 2006    Temat postu:

Danny napisał:
Problemy dotyczyly rowniez wersji PW. Boeing zagwarantowal United 98% "dispatch reliability". Przez pierwsze miesiace nie bylo nawet 80%.


Masz Danny racje, pamietam jak kolezanka ktora pracowala na MDW narzekala ze co chwile w gruncie rzeczy nowe B777 sie psuly.

Ale zdaje sie ze 777 obecnie ma cos ok 99% czego dalej nie moze osiagnac A340


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ojcie_c




Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KPHL/EPRZ

PostWysłany: Śro 13:46, 01 Lut 2006    Temat postu:

Gabec napisał:

Ale zdaje sie ze 777 obecnie ma cos ok 99% czego dalej nie moze osiagnac A340


Zalezy ktora wersja A340...
Z A340-200/-300 generalnie nie ma problemow z dyspozycyjnoscia. Co innego A340-600: jest lepiej, niz 2 lata temu, ale bugi zdarzaja sie w dalszym ciagu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ojcie_c




Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KPHL/EPRZ

PostWysłany: Śro 13:48, 01 Lut 2006    Temat postu:

Witek Z napisał:


No dobrze - drążę temat bo nic nie wiem - ale przecież teraz lata bardzo dużo 777 z silnikami GE90. Można nawet powiedzieć, że jest to chyba podstawowy silnik. Czy problem został rozwiązany, jeśli tak to jak, przez zmiany konstrukcyjne, czy przez zmiany - nazwijmy to - komputerowe.


Dokladnie - poprawki w oprogramowaniu rozwiazaly problem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin