Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pojemniejsze E-170/190
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cani




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia/Olsztyn/Gdańsk

PostWysłany: Wto 14:33, 25 Lip 2006    Temat postu:

Spotter napisał:
To, ze LO zamieni flote 50 maszyn typu 737 na flote 65 maszyn typu E70 to tez jest rozwoj.


LO nigdy nie miał 50 maszyn typu B737, nie ma i raczej miec nie będzie. Taka mała dygresja Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adams_




Dołączył: 22 Paź 2005
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA

PostWysłany: Wto 14:44, 25 Lip 2006    Temat postu:

Jesli LO ma w cos inwestowac to lepiej niech zainwestuje w przemiany swojej struktury tak by zredukowac koszty. Dodatkowo niech zainwestuje w marketing, z nowymi klientami mozna bedzie otwierac Warszawa-Lodz na A380 Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stenus




Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 323
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa/Bruksela

PostWysłany: Wto 14:50, 25 Lip 2006    Temat postu:

Adams_ napisał:
z nowymi klientami mozna bedzie otwierac Warszawa-Lodz na A380 Wink

Przeciez on nie zdarzy wystartowac, a juz trzeba bedzie ladowac.... Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adams_




Dołączył: 22 Paź 2005
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA

PostWysłany: Wto 14:59, 25 Lip 2006    Temat postu:

stenus napisał:
Adams_ napisał:
z nowymi klientami mozna bedzie otwierac Warszawa-Lodz na A380 Wink

Przeciez on nie zdarzy wystartowac, a juz trzeba bedzie ladowac.... Twisted Evil


Nie widzisz " Wink " na koncu? Oznacza to lekki zart, tresc z "przymruzeniem oka".


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stenus




Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 323
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa/Bruksela

PostWysłany: Wto 15:11, 25 Lip 2006    Temat postu:

Adams_ napisał:
stenus napisał:
Adams_ napisał:
z nowymi klientami mozna bedzie otwierac Warszawa-Lodz na A380 Wink

Przeciez on nie zdarzy wystartowac, a juz trzeba bedzie ladowac.... Twisted Evil


Nie widzisz " Wink " na koncu? Oznacza to lekki zart, tresc z "przymruzeniem oka".


Nie widzisz Twisted Evil na koncu? Oznacza to "diabelnie wielkie przymruzenie oka". Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adams_




Dołączył: 22 Paź 2005
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA

PostWysłany: Wto 15:34, 25 Lip 2006    Temat postu:

Ten diabel taki malo przyjazny ma wyraz pyska Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spotter




Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 523
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: GDN

PostWysłany: Wto 15:34, 25 Lip 2006    Temat postu:

Cani napisał:
Spotter napisał:
To, ze LO zamieni flote 50 maszyn typu 737 na flote 65 maszyn typu E70 to tez jest rozwoj.


LO nigdy nie miał 50 maszyn typu B737, nie ma i raczej miec nie będzie. Taka mała dygresja Wink


Tak tak, to wiemy. Podalem przykladowe liczby.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Witek Z
Moderator



Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Wto 19:39, 25 Lip 2006    Temat postu:

Adams_ napisał:
Ten diabel taki malo przyjazny ma wyraz pyska Laughing


Obiecuję, że moderatorzy tego forum zwróca uwagę diabłom,żeby przybierały bardziej przyjazny wyraz pyska Exclamation


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spitfire




Dołączył: 08 Sty 2006
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA

PostWysłany: Wto 20:07, 25 Lip 2006    Temat postu:

Gabec napisał:
czy lepiej aby odwołac rejsc z 70 paxami lecacymi Embraerem czy tez 140 lecacymi Boiengiem?? Laughing


Maly przyklad, ktory moze cos wam rozjasni:
W zime 2005/2006 byl taki czas ze 90% EMB i ERJ stalo w wawie bo byly nie zdatne do uzytku w tak niskich temperaturach.
i co wam po tej elastycznosci jak i tak samoloty nie sa zdatne do uzytku Question Question Question ok.75% rejsow na EMB ERJ zostalo odwolanych.
Na niektore kierunki polecialy B737 zaladowane po dach Exclamation Exclamation Exclamation
A przeciez niby EMB170 sa do 70 miejsc co??


Witek Z napisał:
Spitfire: Sądząc po tenie wypowiedzi masz bardzo skrystalizowane poglądy i podejmowanie jakiejkolwiek dyskusji nie ma sensu. Proszę na przyszłość o unikanie sformułowań nadmiernie emocjonolnych.

Co do meritum nie masz racji w ani jednym zdaniu Wink Twoje pojęcie rozwoju firmy opiera się na dziewiętnastowiecznych poglądach Oskara Langego. Wiemy, że za rozwój byś uznał zakup 20 747 i latanie po kraju na 737. Tak jak za rozwój kraju uznałbyś budowę 20 nowych kopalni i 7 elektrowni, o walcowniach stali nie wspominając. Model, który Ci się marzy zastosowała CSA z mizernym skutkiem finansowym. Ale pewnie to nie zmieni Twojego przekonania...

Wituś Cool
[/b]

Ty za to masz wiedze!!!

Nie wiem kim jestes z zawodu ale obstawiam w 98% ze kims niezwiazanym z lotnictwem. Zwyczajny z ciebie teoretyk i tyle.
Znam LOT od podszewki i wiem ze tam gdzie lataja olowki i EMB180 jest tyle chetnych ze zapelniliby oni przynajmniej 735. Owszem jezeli Embrajerki by dzialaly i sie nie psuly to bym puscil je tam gdzie jest ruch na taki samolot. A LOT lata w malo miejsc, gdzie i tak jest duzo chetnych i o to wlasnie mi chodzi ze chetnych jest coraz wiecej a samoloty coraz mniejsze na coraz bardziej oblegane trasy
Jezeli LOT by puszczal EMB, aby utrzymywac kierunki to bardzo dobrze!!
Ale tak nie jest


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Witek Z
Moderator



Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Wto 20:17, 25 Lip 2006    Temat postu:

Tak się składa, że latam (z musu głównie PLL) kilkadziesiąt razy do roku. I nie widzę ani pełnych Embraerów, ani wzrostu LF (także w statystykach). Nie wiem na jakiej podstawie głosisz takie rzeczy. Pamiętaj, że samolot generuje koszty przez cały rok, a nie tylko przez boom wakacyjny Laughing

Jeśli chodzi o moje związki z lotnictwem to rzeczywiście nie wypycham samolotów, nie sprzątam kabin, ani ni podstawiam schodków. Obawiam się jednak, że ze strategią rozwoju linii lotniczej mam więcej wspólnego, niż Ty drogi praktyku Laughing Ale robi nam się OT, więc jeśli bardzo chcesz o tym porozmawiać, to chyba lepiej na privie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spitfire




Dołączył: 08 Sty 2006
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA

PostWysłany: Pią 19:57, 28 Lip 2006    Temat postu:

(...)
forum nie jest miejscem do prywatnych pyskówek, stad też post został wykasowany. zwracam także uwage na sposób w jaki edytujesz to co piszesz. z Twojego postu cięzko było cokolwiek wyczytać. jest funkcja "podgląd" która może być pomocna, zwłaszcza gdy nie jesteś pewien wyglądu tego co redagujesz. z poważaniem/ Gabec


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin