Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowe E75
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Pią 15:12, 28 Kwi 2006    Temat postu:

bedrzich napisał:

Ale rzadko z tego korzysta (może korzystał). Ponadto to raczej nie ekonomia a polityka firmy niestety pt: "Jak pozbyć się pasażerów". Przykład? Do FRA, CDG, MUC przed 2000r latało po ok 90 i więcej pasażerów, a czasem i 400 były przebookowane i to przy 2 (przynajmniej) lotach dziennie. Bezpośrednia konkurencja na tych trasach mimo wszystko ma większe obłożenie. Na pewno na to nie ma wpływu polityka likwidowania przedstawicieli na lotniskach co??

Powiedz mi jaki jest sens wozic pasazerow dla LH,AF czy innej linii? A w zdecydowanej wiekszosci takich pasazerow LO wozi swoimi maszynami niewiele z tego w rzeczywistosci majac. Jak najbardziej powinni kupowac maszyny takie jak E70/E75 czy tez E90/E95 latac do bardziej niszowych lotnisk aby w przyszlosci stworzyc jakis mini hub w WAW choćby do głupiej ameryki... ale niech to nei lataja sami polacy tylko inne nacje (chocby ze wschodu)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chavez




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Echo-Papa-Golf-Delta

PostWysłany: Pią 15:31, 28 Kwi 2006    Temat postu:

Witek Z napisał:
Ha, no właśnie. Nie dalej jak 3 godziny temu zadaliśmy to pytanie panu Leszkowi Chorzewskiemu. Powiedział (może nie wprost, ale bardzo jasno), że jak tylko powstanie nowy zarząd to rozpoczną proces wyboru następców 737. I o ile można zastąpić 735 przez E190, na które jest opcja, o tyle maszyny większe typu 734 - w liczbie około 5 szt, będą musiały być kupione od A lub B. Nie cytuję tylko interpretuję z kontekstu rozmowy


Rozpoczną jak rozpoczną. Taki proces składa się najpierw z oceny zapotrzebowania, a żeby te ocenić, to należy wziąć też pod uwagę strategię, lecz tejże, o ile wiem, nie ma.
Moim zdaniem zanim wybiorą samoloty to określą strategię, a czuję że Embki będą podstawą floty.

Apropos tego podmieniania samolotów z którego LO rzekomo nie korzysta.
Miałem lecieć do GDN planowo ATRem. Pani z Łoki-toki odbiera zapytanie na ilu się Gdańsk zamknął i odpowiedziała że na 45. Jakież było moje zdziwienie, gdy zawieźli nas do Lima-Delta-Charlie.

Pozdroofka


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bedrzich




Dołączył: 22 Gru 2005
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: OTBD

PostWysłany: Pią 18:31, 28 Kwi 2006    Temat postu:

Gabec napisał:
Powiedz mi jaki jest sens wozic pasazerow dla LH,AF czy innej linii? A w zdecydowanej wiekszosci takich pasazerow LO wozi swoimi maszynami niewiele z tego w rzeczywistosci majac. Jak najbardziej powinni kupowac maszyny takie jak E70/E75 czy tez E90/E95 latac do bardziej niszowych lotnisk aby w przyszlosci stworzyc jakis mini hub w WAW choćby do głupiej ameryki... ale niech to nei lataja sami polacy tylko inne nacje (chocby ze wschodu)

Wydaje mi się że pytanie powinno brzmieć nie "czy" tylko "za ile". Jak latały pełne 737-400 do FRA czy VIE to bywało że biznes to było... 2/3 samolotu! Dziewczyny padały z nóg po takim locie. Pewnie się nie opłacało...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6
Strona 6 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin