Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

nowa flota Centralwings
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Old




Dołączył: 19 Gru 2005
Posty: 325
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Śro 22:13, 08 Lis 2006    Temat postu:

Bo to jest "solidarny" low cost Wink , w odróżnieniu od "liberalnych", takich jak Ryanair, Easy Jet, Jet2, Norwegian, WizzAir etc. Parafrazując pewien "autorytet" medialny: "A co na krowach mają jeździc". Laughing
To najlepszy przykład "sensowności" istnienia własności publicznej w sektorze lotniczym w Polsce. Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Markos




Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Mińsk Mazowiecki

PostWysłany: Śro 22:31, 08 Lis 2006    Temat postu:

Antonio napisał:
Dodam, że zarząd to w C0 3 osoby, a tych Toyot jest więcej. Dodajmy do tego Astry II z przełomu 2004/2005, Corsy i Vectrę. W sumie niezła flotylla jak na taką firemkę. Tylko jak to się ma do obniżania kosztów?



Antek


Jest 1 prezes, 2 osoby zarządu, 4 dyrektorów oraz 5 osobowa rada nadzorcza


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Witek Z
Moderator



Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Śro 22:41, 08 Lis 2006    Temat postu:

Danny napisał:
wojtekf napisał:
Pięknie pięknie. Kolejny raz przykład na to jak zarządzane są polskie spółki. Zamiast inwestować w rozwój floty i nowych połączeń kupują sobie nowe autka. ha ha ha Laughing Laughing Laughing

Centralwings nie potrzebuje teraz nowej floty ani polaczen. Potrzebuje drstycznej, natychmiastowej redukcji kosztow.


Nie Danny!! Centralwings potrzebuje drastycznej i natychmiastowej likwidacji!!! Tworzenie państwowej firmy niskokosztowej to absurd z rzędu: wódki bezalkoholowej, kwadratowych kół i cznotliwych prostytutek. Restrukturyzacja przez likwidację!!!

PS. I nie o głupi samochód czy pięć tu chodzi


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chavez




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Echo-Papa-Golf-Delta

PostWysłany: Czw 0:04, 09 Lis 2006    Temat postu:

bartek_ql napisał:
Rozumiem ze kazdy z wypowiadajacych sie powyzej wie (i potrafi to udowodnic) ze z ekonomicznego punktu widzenia zakup tych samochodow jest nieoplacalny.


Pytanie nie jest czy opłacalny, tylko czy konieczny. Są tańsze auta, na przykład Polonez Atu, przepiękne polskie auto. Jako polski lołkost córka państwowej firmy powinna wspierać polską myśl techniczną i dać zarobić innym polskim firmom, prawda ? Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
6182




Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 808
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw 20:44, 09 Lis 2006    Temat postu:

No nie do końca polskim bo właścicielem FSO jest Daewoo,ale jednak Polonez to polska myśl techniczna,poza tym część ceny samochodu idzie na tych Polaków co go składali Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
6182




Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 808
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw 20:45, 09 Lis 2006    Temat postu:

No nie do końca polskim bo właścicielem FSO jest Daewoo,ale jednak Polonez to polska myśl techniczna,poza tym część ceny samochodu idzie na tych Polaków co go składali Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Markos




Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Mińsk Mazowiecki

PostWysłany: Czw 21:33, 09 Lis 2006    Temat postu:

rozumiem, że to żarty ale w ramach ścisłości to nie istnieje już marka Polonez, ani własności FSO ani Daewoo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
6182




Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 808
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw 21:55, 09 Lis 2006    Temat postu:

Wybaczcie ale rozumiecie,przeciętny chłopiec tuningowiec,w wieku 18-25 lat,właściciel "picowanego kaszlaka",który z zapałem sączy piwo,gdy jego kolega pali gumę swoim "odjechanym,zaj******m" Oplem kadettem na zlocie na poradzieckim lotnisku,pewnie nie wie o kłopotach Airbusa,boomie lotniskowym na Mazowszu czy też premierze FSX
wie zaś o zakończeniu produkcji poczciwego Poldka,tak samo przeciętny spotter,posiadacz taniej lustrzanki cyfrowej z kitem i używanym obiektywem,który chodzi pod płot obejrzeć i focić w kółko te same samoloty (lub wychodzi na dwór i ogląda to co leci),a od czasu do czasu lata na FS i raz do roku wyjeżdża na jakiś airshow lub wycieczkę na której conieco pospottuje nie wie o zakończeniu produkcji Poloneza Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Markos




Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Mińsk Mazowiecki

PostWysłany: Czw 22:01, 09 Lis 2006    Temat postu:

6182 napisał:
Wybaczcie ale rozumiecie,przeciętny chłopiec tuningowiec,w wieku 18-25 lat,właściciel "picowanego kaszlaka",który z zapałem sączy piwo,gdy jego kolega pali gumę swoim "odjechanym,zaj******m" Oplem kadettem na zlocie na poradzieckim lotnisku,pewnie nie wie o kłopotach Airbusa,boomie lotniskowym na Mazowszu czy też premierze FSX :wink:


co ty taki nerwowy ? może ty nie wiesz że czasem warto policzyć do 10 i wypić szklankę wody zanim z pianą na ustach zacznie się walic w klawiaturę


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
6182




Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 808
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw 22:06, 09 Lis 2006    Temat postu:

A ja się wcale nie zdenerwowałem po prostu chodziło mi o to że mnie motoryzacja interesuje tylko w zakresie silników lotniczych i VW ogórków (piękne auta) nie jestem aktywnym ani pasywnym użytkownikiem forum motoryzacyjnego i nie wiem ze tego juz nie produkują Wink
Dobra EOT Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
EMA_Crew




Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EGNX

PostWysłany: Pią 18:00, 10 Lis 2006    Temat postu:

Markos napisał:
Danny napisał:


Nie - pracownicy powinnie je kupic sobie sami! Tak jak to robia w Easyjet, Ryanair i innych nisko-KOSZTOWYCH liniach.


zwykli pracownicy pewnie sami płaca za dojazdy, tymi toyotkami będzie jeździł wcale nie niskokosztowy zarząd


w niskokosztowych liniach nawet zarzad i sam prezes nie posiadaja sluzbowych pojazdow.
W Ryanie MOL wozi sie wlasna taxowka Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Pią 18:02, 10 Lis 2006    Temat postu:

EMA_Crew napisał:
Markos napisał:
Danny napisał:


Nie - pracownicy powinnie je kupic sobie sami! Tak jak to robia w Easyjet, Ryanair i innych nisko-KOSZTOWYCH liniach.


zwykli pracownicy pewnie sami płaca za dojazdy, tymi toyotkami będzie jeździł wcale nie niskokosztowy zarząd


w niskokosztowych liniach nawet zarzad i sam prezes nie posiadaja sluzbowych pojazdow.
W Ryanie MOL wozi sie wlasna taxowka Very Happy

MOL wykupił licencje taksówkarska aby mógł korzystać ze specjalnych pasów na jezdni i tym samym unikac korków Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TravelAir




Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 18:13, 14 Lis 2006    Temat postu: Re: nowa flota Centralwings

Antonio napisał:
Ale niestety samochodów. Chyba Centralwings ma się chyba nieźle. Własnie pojawiła się u nich jak na typowego low costa przystało flota Toyot Avensis. EasyJeta na to nie stać a C0 tak...

Zamiast ciąć koszty i rozwijać firmę oni się bawią Sad Szkoda, że polska firma, a tak działa.

Antek


7 Avensisów i 7 Yarisków .... low cost..bo mogli "dostać" 20 sztuk Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Airliner
Moderator



Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 1965
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKK

PostWysłany: Wto 21:55, 14 Lis 2006    Temat postu: Re: nowa flota Centralwings

TravelAir napisał:
Antonio napisał:
Ale niestety samochodów. Chyba Centralwings ma się chyba nieźle. Własnie pojawiła się u nich jak na typowego low costa przystało flota Toyot Avensis. EasyJeta na to nie stać a C0 tak...

Zamiast ciąć koszty i rozwijać firmę oni się bawią Sad Szkoda, że polska firma, a tak działa.

Antek


7 Avensisów i 7 Yarisków .... low cost..bo mogli "dostać" 20 sztuk Smile


widzialem w niedziele w Krakowie Yarisa.
Full colors Centralwings
Niezle sie prezentowal ale watpie by brendowali Avensis Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin