Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Lufthansa 340/330
Idź do strony 1, 2  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcinw




Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: POZ, ORD

PostWysłany: Pią 15:59, 24 Lut 2006    Temat postu: Lufthansa 340/330

Mam pytanie, jak co roku latem lecę na trasie POZ-MUC-ORD-MUC-POZ,
czy ktoś moze wie dlaczego Lufthansa na trasie MUC-ORD-MUC w sezonie letnim zamieniła A340-300 (wypchanego po brzegi w dwie strony) na A330-300?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adamek
Gość






PostWysłany: Pią 16:07, 24 Lut 2006    Temat postu:

Może już nie jest tak wypchany po brzegi Wink

Lub A340 jest im potrzebny na inne trasy...
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rob_sad




Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznan

PostWysłany: Pią 16:10, 24 Lut 2006    Temat postu:

Moze bedzie latal czesciej z MUC, moze czesciej z FRA, moze inna linia otworzyla polaczenie na tej linii lub dala wieksza maszyne i rzeczywiscie bilety nie ida.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Witek Z
Moderator



Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Pią 16:17, 24 Lut 2006    Temat postu:

Nie wiem dlaczego, ale jeśli to prawda, to będziesz miał lepszy lot, bo w 330 są PTVki (nie wiem czy we wszyztkich, ale w tych co ja leciałem tak - to były maszyny przejęte po upadku Sabeny)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcinw




Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: POZ, ORD

PostWysłany: Pią 16:21, 24 Lut 2006    Temat postu:

Odpowiem tak, jeszcze nigdy bilety w tym okresie nie byly tak drogie....
Fakt, pojawiło sie kilka nowych opcji code share (MUC-UA B767, FRA-UA B777), ale po co??
Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Pią 16:35, 24 Lut 2006    Temat postu:

330 niekoniecznie musi byc mniejszy. Np w Scandinavian A340-300 i A330-300 maja identyczna konfiguracje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcinw




Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: POZ, ORD

PostWysłany: Pią 16:43, 24 Lut 2006    Temat postu:

W Lufthansie jest mniejszy...
Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Witek Z
Moderator



Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Pią 23:47, 24 Lut 2006    Temat postu:

marcinw napisał:
W Lufthansie jest mniejszy...
Smile


Noo, i jeszcze jedna ciekawostka, w Lufie 330-300 zabiera mniej pasażerów (221) niż 330-200 (229) Shocked
A wzięło się to właśnie z przejęcia -200tek od Sabeny, która nie miała First Class. Zatem one chodzą w układzie dwuklasowym. No i chyba tylko te dwie -200 mają te PTVki o których pisałem Crying or Very sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafaldca




Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: BWIADCA

PostWysłany: Pon 23:46, 27 Lut 2006    Temat postu:

Zmienili z 340 na 330 bo United uruchomilo loty z IAD i ORd do MUC.
Powinienes skakac ze szczescia i cieszyc sie jak mala dziewczynka ktora dostala nowa lalke. 340-stki Lufthansy to horror. Lecialem nimi raz z IAD do FRA i nigdy w zyciu wiecej 340stka nie polece. W listopadzie lecialem IAD-MUC na United 777 i nie moglem byc bardziej zadowolony. Nawet 767-300 w United maja PTVs.
Dziekuj Bogu ze tak zrobili!

Rafal


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chavez




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Echo-Papa-Golf-Delta

PostWysłany: Wto 3:09, 28 Lut 2006    Temat postu:

Prawda swieta. 340 lufy to tragedia. LAX-MUC nuda smiertelna. Ale nie mow Rafal ze 340 nigdy wiecej nie polecisz bo 340-tki SK sa wporzo. Maja ptv-ki i klase upper economy. A co bys powiedzial na 340-500 Singapore, hehm ? Wink

pozdroofka


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Wto 11:01, 28 Lut 2006    Temat postu:

chavez napisał:
Prawda swieta. 340 lufy to tragedia. LAX-MUC nuda smiertelna. Ale nie mow Rafal ze 340 nigdy wiecej nie polecisz bo 340-tki SK sa wporzo. Maja ptv-ki i klase upper economy. A co bys powiedzial na 340-500 Singapore, hehm ? Wink

pozdroofka


No, pewnie A330/340 nie jest zlym samolotem, napewno jest bardzo cicho wewnatrz (przynajmniej ciszej niz w B747) tyle ze LH ma poprosty do kitu wyposazenie - jest "nudną" linia. Nie ma ptv-ek, zarcie paskudne, malo miejsca na nogi, no i stewki tez takie sobie. ja juz wiecej za wlasna kase nie kupie biletu na LH (chyba ze bede mial pewnosc ze polece a330 odziedziczonym po szwajcarach)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcinw




Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: POZ, ORD

PostWysłany: Wto 11:57, 28 Lut 2006    Temat postu:

Rafaldca napisał:
Zmienili z 340 na 330 bo United uruchomilo loty z IAD i ORd do MUC.
Powinienes skakac ze szczescia i cieszyc sie jak mala dziewczynka ktora dostala nowa lalke. 340-stki Lufthansy to horror.

Rafal


Ok, własnie o to chodziło , United wprowadzilo nowe połaczenia i prawdopodobnie to jest przyczyną zamiany maszyn (swoja drogą, to ciekawe na jakie trasy przeniesli 340...?)

Co do 340tek to nie do konca sie zgodzę, fakt nie sa wypchane bajerami (ale
internet juz jest - jak ostatnio lecialem to juz byl...), jedzenie za kazdym razem naprawde dobre (alkoholu sporo Wink, stewki moga byc (w koncu to niemki a nie wloszki - wiec niby dlaczego maja byc super mile Wink)), miejsca na nogi malo ale to samo jest w B747 ( i nawet powiem wiecej , w B747 lufy jest gorzej , w koncu to juz staruszki - przynajmniej te ktorymi
lecialem...).
"punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia" Smile))

Pozdrawiam
M.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rob_sad




Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznan

PostWysłany: Wto 12:18, 28 Lut 2006    Temat postu:

podzielam zdanie kolegi Marcina - choc lecialem tylko Sabena, Iberia i Lufa to zdecydowanie najgorzej wspominam 747 lufy, najlepiej A330 Sabeny, tyle ze A340 LH tak na drugim miejscu. Poczytajcie sobie np na seatguru - rozstaw foteli w klasach ekonomicznych poszczegolnych linii rozni sie na prawde minimalnie, i pewnie niewiele osob wie ze w samolotach Lufy jest on niemal identyczny (jesli nie identyczny bo dokladnie nie pamietam) z 747 Singapore.
Po za tym jesli chodzi o jedzienie - zdecydowanie najgorszej jadlem w Lufie (omleciki) ale i najlepsze tez jadlem w Lufie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
k_sko




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 520
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 14:42, 28 Lut 2006    Temat postu:

A340 LH wcale nie był taki zły, mogłem się przynajmniej w miarę porządnie wyspać. A po obiadku czekoladki Milka + koniaczek albo brandy do wyboru Wink

KS


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rob_sad




Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznan

PostWysłany: Wto 14:53, 28 Lut 2006    Temat postu:

ja wlasnie tez pamietam A340 jako wyjatkowo dobre miejsce do spania.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin