Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Lepsze parametry 787

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Researcher




Dołączył: 26 Paź 2005
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EDDV

PostWysłany: Pią 19:03, 18 Lis 2005    Temat postu: Lepsze parametry 787

Boeing właśnie opublikował nowe dane handlowe dla kilku wersji 787:

787-3 - zwiększona pojemność: 290 i 330 PAX (pierwotnie 296 w konfiguracji dwuklasowej)

787-8 - 210 i 250 PAX (pierwotnie 223 w konfiguracji trzyklasowej)

787-9 - 250 i 290 PAX (pierwotnie 259 w konfiguracji trzyklasowej)

787-9 - zwiększony zasięg o 550 mil (10,126 mil).

Tekst z New York Times, November 17, 2005

Boeing: New 787 Can Hold More Passengers

SEATTLE (AP) -- Good news for airlines: Boeing's new 787 jetliners will be able to squeeze in a few more passengers than the company had previously expected.

Boeing said Thursday the use of composite materials will allow it to fit slightly more room into the cabin of the airplane, which is scheduled to enter service in 2008.

Marty Bentrott, vice president of sales and marketing with Boeing's 787 program, said the company also updated its seat counts in part to reassure airlines that they can pack in more paying customers than the sample seat counts previously given, if they choose different configurations.

The company also said that its 787-9 will have a maximum range of more than 550 miles farther than previously estimated, up to 10,126 miles, because of improvements in the engines.

Chicago-based Boeing Co. said its 787-3 will carry between 290 and 330 passengers. It said previously that the plane would carry 296 passengers in a two-class configuration.

The 787-8 will be able to carry between 210 and 250 passengers, up from 223 passengers in a three-class configuration given earlier.

The 787-9 will carry between 250 and 290 passengers. Boeing previously said it would carry 259 passengers in three classes.

Boeing provided updated information about the forthcoming airplane at the end of a meeting in Seattle with current and potential customers.

Boeing has logged 233 firm orders for the new airplane, a twin-aisle jet that promises to be quieter and more fuel-efficient than current models. The company faces competition from rival Airbus SAS's A350.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czterosilnik




Dołączył: 19 Paź 2005
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Pią 19:30, 18 Lis 2005    Temat postu: Re: Lepsze parametry 787

Ha! Czyli jednak bedzie 3-3-3 zamiast 2-4-2? Czy zmniejszony seat pitch?

Szkoda... Choc moze to dodatnio wplynie na ceny biletow. Smile

Researcher napisał:
Airbus SAS's A350.

Co to znaczy "Airbus SAS"? Bo "SAS Airbus" to rozumiem. Smile O, na przyklad taki: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Researcher




Dołączył: 26 Paź 2005
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EDDV

PostWysłany: Pią 19:46, 18 Lis 2005    Temat postu: Re: Lepsze parametry 787

[quote="Czterosilnik"]

Researcher napisał:
Airbus SAS's A350.

Co to znaczy "Airbus SAS"? Bo "SAS Airbus" to rozumiem. Smile

Nie moge znaleźć. Gdzie to napisałem?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaN




Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 798
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdańsk EPGD

PostWysłany: Pią 19:58, 18 Lis 2005    Temat postu:

Ostatnie zdanie Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slepowron




Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KOAK

PostWysłany: Pią 20:54, 18 Lis 2005    Temat postu:

No to ile dodali tych miejsc?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Researcher




Dołączył: 26 Paź 2005
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EDDV

PostWysłany: Pią 20:55, 18 Lis 2005    Temat postu:

O.K. Już się przestraszyłem, że mi szare komórki zamierają i nie potrafię poprawnie napisać postu. Na szczęście błąd popełnił New York Times (nie doczytałem do końca).

P.S.: Wiesz coś więcej na temat "aborted takeoff" J32 w GDN?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matikson




Dołączył: 14 Paź 2005
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPBY/BZG

PostWysłany: Pią 22:26, 18 Lis 2005    Temat postu:

Witam,

787-9 będzie miał zasięg zbliżony do 777LR czy mi sie wydaje? Wink

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin