Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kasowane polaczenia
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HG




Dołączył: 17 Paź 2005
Posty: 507
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 9:57, 12 Paź 2006    Temat postu:

wyglada,ze znika Kolonia z rozkladu C0 zarowno z KTW i WRO

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Old




Dołączył: 19 Gru 2005
Posty: 325
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Czw 17:18, 12 Paź 2006    Temat postu:

Masz rację niestety. Do tego jeszcze z Warszawy z pocżatkiem stycznie kończy się Lizbona. BTW czy to prawda, co podają na gazecie, że Central zwraca jednego banka Lotowi ? To by wyjasniało zmniejszoną ilośc tras.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stoarn




Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA/EPGD/LSGG

PostWysłany: Pią 8:48, 13 Paź 2006    Temat postu:

Old napisał:
Masz rację niestety. Do tego jeszcze z Warszawy z pocżatkiem stycznie kończy się Lizbona. BTW czy to prawda, co podają na gazecie, że Central zwraca jednego banka Lotowi ? To by wyjasniało zmniejszoną ilośc tras.


Lizbony się wcale nie dziwie... Nie dała rady ze SWISSem. Może LOT ją uruchomi w letnim... Dużo lepiej by to szło w jego wykonaniu niż w Centralu... (W codesharze z TAP, mniejszymi maszynami i z ofertą przesiadki). A co do Benków 734, to tych LOTowi brakuje... A i tak wszystkie 733 i 734 kiedyś, zobaczycie, wrócą pod skrzydełka mamusi...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Old




Dołączył: 19 Gru 2005
Posty: 325
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Pią 10:52, 13 Paź 2006    Temat postu:

Przeceniasz Swissa. W sezonie Central miał drogą Lizbonę, czyli bilety dobrze schodziły. A zimą malo kto tam lata turystycznie, więc skasowali kierunek. Jeśłi dotrwają do sezonu letniego, to może Lizbona wróci.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Changi




Dołączył: 18 Gru 2005
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 12:53, 13 Paź 2006    Temat postu:

Na zime raczej nic z C0 nie wróci do LOTu... 734 rzeczywiscie pozostały jedynie 2 sztuki. Co do LIS to wóci ona z siatka letnią

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
olekorlo




Dołączył: 10 Paź 2006
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPGD

PostWysłany: Pią 12:56, 13 Paź 2006    Temat postu:

Swiss do Lizbony cięzko pobić - 800 zł WaW - Zurich - Lizbona, dogodne godziny odlotu, a pozatym... jednak "klasyczna" a nie tania linia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stoarn




Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA/EPGD/LSGG

PostWysłany: Nie 21:47, 15 Paź 2006    Temat postu:

olekorlo napisał:
Swiss do Lizbony cięzko pobić - 800 zł WaW - Zurich - Lizbona, dogodne godziny odlotu, a pozatym... jednak "klasyczna" a nie tania linia


Ahh, i te ciacha wokoło... I można sobie zrobić overnight w ZRH...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcinj
Moderator



Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 21:52, 15 Paź 2006    Temat postu:

nie wiem co jest dogodnego w locie po europie z przesiadką (oczywiście z punktu widzenia przeciętnego pasażera, bo ja to bym leciał i z 5 przesiadkami).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stenus




Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 323
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa/Bruksela

PostWysłany: Nie 22:35, 15 Paź 2006    Temat postu:

Stoarn napisał:
Lizbony się wcale nie dziwie... Nie dała rady ze SWISSem.


Takie głupoty to Ty możesz pisac królowej Elżbiecie... Niby dlaczego tak sądzisz?

Stoarn napisał:
Może LOT ją uruchomi w letnim... Dużo lepiej by to szło w jego wykonaniu niż w Centralu... (W codesharze z TAP, mniejszymi maszynami i z ofertą przesiadki).


Przeciez LOT od lat ma Lizbonę w ofercie, jako codeshare z TAP Portugal (przesiadki w BRU, FRA lub ZRH).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Old




Dołączył: 19 Gru 2005
Posty: 325
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Nie 22:55, 15 Paź 2006    Temat postu:

marcinj napisał:
nie wiem co jest dogodnego w locie po europie z przesiadką (oczywiście z punktu widzenia przeciętnego pasażera, bo ja to bym leciał i z 5 przesiadkami).


W istocie niewiele. Szczególnie jak masz mało czasu i opóźnienie pierwszego lotu (co z tego, że gwarantowane przebukowanie na inny lot tego samego przewoźnika tego samego dnia lub następnego rano) rozwala całkiem plan krótkiego pobytu.
Przesiadki mają sens dopiero przy dłuższym i turystycznym pobycie. A przy takich to i godziny lotów Centrala do Lizbony nie przeszkadzają.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stoarn




Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA/EPGD/LSGG

PostWysłany: Pon 7:56, 16 Paź 2006    Temat postu:

stenus napisał:
Stoarn napisał:
Lizbony się wcale nie dziwie... Nie dała rady ze SWISSem.


Takie głupoty to Ty możesz pisac królowej Elżbiecie... Niby dlaczego tak sądzisz?

Stoarn napisał:
Może LOT ją uruchomi w letnim... Dużo lepiej by to szło w jego wykonaniu niż w Centralu... (W codesharze z TAP, mniejszymi maszynami i z ofertą przesiadki).


Przeciez LOT od lat ma Lizbonę w ofercie, jako codeshare z TAP Portugal (przesiadki w BRU, FRA lub ZRH).


Sądzę tak, bo porównuję oferty. Żeby była atrakcyjniejsza od SWISSa, musiałaby być mniej droga. A nie jest, bo w czasach gdy była, przynosiła dzikie straty. Co z tego że LOT ma teraz z TAPem c/s, jak trzeba być skończonym frajerem by z tej oferty korzystać... Na odcinku ZRH-LIS lecisz często tym samym samolotem co osoby z biletem SWISSa. Tylko że za cenę twojego biletu oni lecą sobie we dwójkę albo i trójkę... Z pozdrowieniami od Jej Królewskiej Mości!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HG




Dołączył: 17 Paź 2005
Posty: 507
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 20:58, 23 Paź 2006    Temat postu:

Kolejne "ciekawe" posuniecie C0 - zmiana godzin/redukcja lotow z polskich portow do DUB na tydzien przed wejsciem rozkladu zimowego. Po co zarabiac na swietach Bozego Narodzenia - lepiej zredukowac loty, przebukowac paxow i juz w pazdzierniku cieszyc sie z wyprzedania wszystkich miejsc na trasach DUB-POLSKA w grudniu. Rolling Eyes
Central dba o paxow na swoich najbardziej dochodowych polaczeniach - tak trzymac do plajty juz niedaleko.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seo




Dołączył: 22 Gru 2005
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 23:15, 23 Paź 2006    Temat postu:

Z Krakowa nie polecimy już samolotem do Hamburga i Berlina
Rafał Romanowski
2006-10-23, ostatnia aktualizacja 2006-10-23 21:41
W ten weekend wystartują z Krakowa ostatnie samoloty do Berlina i Hamburga. Oficjalnym powodem jest... słaba frekwencja.

- Ostatnia szansa na loty do Niemiec - kpią pasażerowie czekający w kolejce odlatujących do Berlina, kiedy pytam, czy nie żal im likwidacji popularnego połączenia Krakowa z niemiecką stolicą. O tym, że rosnący boom na tanie latanie przestaje obejmować Niemcy, pasażerowie przekonają się na własnej skórze w najbliższą niedzielę, 29 października, kiedy ostatni samolot niskokosztowych linii easyJet odleci w niespełna godzinną trasę na berlińskie lotnisko Schoenefeld.

O likwidacji połączenia Kraków-Berlin pisaliśmy już w "Gazecie". - To jakiś idiotyzm. Samoloty latały wypełnione w 95 procentach. Teraz pozostaje tylko 11-godzinny pociąg albo mordęga autem - denerwuje się Dorota Krakowska z Goethe Institut, która easyJetem do Berlina latała nawet kilka razy w miesiącu.

To nie koniec utrudnień w - zdawałoby się niezłej - komunikacji Krakowa z kilkoma ważnymi miastami w Niemczech. W sobotę swoje połączenie z Hamburgiem likwiduje niemiecki tani przewoźnik Germanwings poprzez sieć spowinowaconych spółek niemal w całości kontrolowany przez tamtejszego hegemona - Lufthansę. Skasowanie połączenia dziwi tym bardziej, że od kilku tygodni obsługujące Germanwings agencje prowadzą intensywną kampanię reklamową połączeń z Krakowa do Stuttgartu, Kolonii i... właśnie Hamburga. - Na billboardach krzyczą "Hamburg od 90 złotych", a jak się chce zamówić lot przez internet, pokazuje się komunikat "lotów brak" - nie zostawia suchej nitki na Germanwings pan Jacek, pracownik firmy budowlanej w Cuxhaven, 90 kilometrów od Hamburga, odwiedzający rodzinę w Krakowie, "jak często się da".

- Za pięć dni loty do Hamburga zostaną zawieszone z powodu małego zainteresowania ze strony pasażerów - tłumaczy Katarzyna Górska reprezentująca w Polsce Germanwings.

Kłopoty kompanii lotniczych z trasami do Niemiec nie dotyczą tylko Krakowa. W ostatnich tygodniach polskie linie Centralwings zrezygnowały z inauguracji lotów z Wrocławia do Kolonii (równocześnie kasując tę trasę z Katowic), a wspomniany Germanwings wycofuje się właśnie z lotów do Kolonii z Gdańska i z Warszawy do Hamburga. Co spowodowało tak dramatyczne cięcia?

- Do Niemiec nie opłaca się latać. Wszyscy walą teraz na Wyspy Brytyjskie albo do Irlandii. Na innych kierunkach, jak Paryż, Rzym, Bruksela i na południe da się sporo zarobić, ale do Niemiec? Tu konkurencja jest ciężka, jest bliżej, ceny muszą być niskie, a ludzi lata coraz mniej - słyszymy w agencji obsługującej jednego z dużych przewoźników. Samoloty Ryanair na przekór konkurencji startują 25 października z codziennym połączeniem z Krakowa na lotnisko Frankfurt/Hahn. Trudno się jednak oprzeć wrażeniu, że dostarczanie pasażerów do taniego portu Hahn (mylonego często z ogromnym międzynarodowym portem Frankfurt, a położonego prawie 130 kilometrów od miasta w połowie drogi do Luksemburga) to jedynie strategia zakładająca, że pasażerowie z Krakowa przesiądą się tam na dalsze loty (Frankfurt/Hahn to jedna z dwóch niemieckich baz Ryanaira, irlandzki low-cost ma stamtąd połączenia aż w 43 kierunkach).

- Bardzo mi przykro, że Kraków traci tak ważne połączenia. Hamburg to jedyne miasto na północy Niemiec, do którego mieliśmy bezpośrednie loty. Ucierpią na tym przede wszystkim turyści - ubolewa Grażyna Leja, pełnomocnik prezydenta Krakowa ds. turystyki, odpowiedzialna za sprowadzenie do Balic kilku znaczących przewoźników.

Nieoficjalnie już mówi się o likwidacji następnych lotów do Niemiec, m.in do Dortmundu. - Intensywna kampania reklamowa obsługiwanego przez easyJet połączenia może zastanawiać. Według mojej oceny to rozpaczliwa próba walki o pasażera, którą kilka linii dawno już przegrało - mówi "Gazecie" jeden z analityków rynku lotniczego.

"Gazeta" dowiedziała się również, że do Krakowa nie zamierza latać tania linia Air Berlin, z którą władze Balic negocjowały ponowne uruchomienie lotów Kraków-Berlin.


Sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Old




Dołączył: 19 Gru 2005
Posty: 325
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Pon 23:25, 23 Paź 2006    Temat postu:

seo napisał:
"Gazeta" dowiedziała się również, że do Krakowa nie zamierza latać tania linia Air Berlin, z którą władze Balic negocjowały ponowne uruchomienie lotów Kraków-Berlin.
Sad


To oni kiedyś latali do Krakowa ? Do Warszawy przez chyba 6 czy 7 miesięcy (z Dusseldorfu nawet połtora miesiąca dłużej), ale nie wydaje mi się, że do Krakowa też.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Airliner
Moderator



Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 1965
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKK

PostWysłany: Pon 23:45, 23 Paź 2006    Temat postu:

Old napisał:
seo napisał:
"Gazeta" dowiedziała się również, że do Krakowa nie zamierza latać tania linia Air Berlin, z którą władze Balic negocjowały ponowne uruchomienie lotów Kraków-Berlin.
Sad


To oni kiedyś latali do Krakowa ? Do Warszawy przez chyba 6 czy 7 miesięcy (z Dusseldorfu nawet połtora miesiąca dłużej), ale nie wydaje mi się, że do Krakowa też.


To taki skrot myslowy Smile

MPL rozmawial z Air Belin o uruchomieniu tej linii,

a co do ponownego uruchomienia to rzecz jasna chodzi o polacznie a nie o linie,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin