Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Flota Centralwings
Idź do strony 1, 2  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TK




Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: 2 mile od WAW

PostWysłany: Wto 21:19, 07 Mar 2006    Temat postu: Flota Centralwings

Uaktualniona flota Centralwings (nawet wybiegająca trochę w przyszłość):
[link widoczny dla zalogowanych]

BRGDS


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Old




Dołączył: 19 Gru 2005
Posty: 325
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Wto 22:57, 07 Mar 2006    Temat postu:

No właśnie, co z tymi "przygotowanymi do eksploatacji". Ex Fischer i Aegean stoją na Okęciu, niczym B757 FischerAir.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcinj
Moderator



Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 23:05, 07 Mar 2006    Temat postu:

to jest ciekawy temat na oddzielny wątek: budowanie floty przez low-costy.

zobaczcie, jak inaczej to robi central, inaczej sky a jeszcze inaczej wizz. central to wiadomo, ma od kogo "brać" samoloty. nawet te, które ma dostać w drugim etapie, też mają jakieś tam lokalne korzenie. nic nowego nie dostaje, flota jest mieszana -300, -400

sky miesza jeszcze bardziej, latają dla niego i modele -300, -500 i teraz nowe -700. w dodatku ciągle zmieniane są rejestracje (tak mi się przynajmniej wydaje, że częste są te zmiany).

a wizz z kolei zachowuje jedną linię 320, poza tym nie widziałem samolotów pomalowanych częściowo, wszystko jest jak z jednej parafii (chociaż wcześniejsze maszyny były używane), nie licząc białego nosa HA-LPF i przerejestrowania LPG.

strategię Fishera lepiej przemilczeć. chociaż jest zdecydowanie najbardziej pro-spotterska Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Changi




Dołączył: 18 Gru 2005
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 23:12, 07 Mar 2006    Temat postu:

Old napisał:
No właśnie, co z tymi "przygotowanymi do eksploatacji". Ex Fischer i Aegean stoją na Okęciu, niczym B757 FischerAir.

Aegean czyli LG juz w siatkę zostal wlączony. Przed Fischerem wejdzie do sluzby LI- nie wiedzialem że az na 170 paxów- horror lekki;)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Old




Dołączył: 19 Gru 2005
Posty: 325
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Wto 23:31, 07 Mar 2006    Temat postu:

Z tego punktu widzenia taktyka Wizza jest rzeczywiście najbardziej przejrzysta. Co do Sky Europe, to chyba chodzi nie o przerejestrowania, tylko o to, że to są dwaj przewoźnicy: Sky Europe ze Słowacji (NE), rejestrracje od OM i Sky Europe Hungary (5P), rejestracje od HA. Kiedyś (już po zlikwidowaniu bazy w W-wie) w niedzielę o świcie widziałem takiego węgierskiego Sky rano na Okęciu (widac nocował?). Pytałem o flotę Centralwings, bo związkowcy z Lotu (w tym pewnie też kpt. Małysa z rady nadzorczej) rozsiewają informacje, że to bankrut i nikt mu nie chce leasingowac samolotów, stąd exFischer i exAegean nie mogę wejśc do rozkładu. Najśmieszniejsze byłoby przy tym, gdyby po takiej rewii Benków nagle Lot zadecydował o kupnie dla siebie i córki A320 Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
IgnacyHannak




Dołączył: 11 Sty 2006
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Katowice/Duesseldorf

PostWysłany: Śro 0:28, 08 Mar 2006    Temat postu:

nie bylo by w tym nic dziwnego!!! LOT znowu nie jest takim znaczacym klientem dla boeinga!!

a patrzcie na takiego easyjet, air berlin albo american west....stali bywalcy w seattle, a nagle zdecydowali zmienic flote na a320....a oni maja znaczne wieksze floty niz LOT


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ojcie_c




Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KPHL/EPRZ

PostWysłany: Śro 5:37, 08 Mar 2006    Temat postu:

IgnacyHannak napisał:
nie bylo by w tym nic dziwnego!!! LOT znowu nie jest takim znaczacym klientem dla boeinga!!


ojj... z tym nie zgodzilbym sie... LOT ma u Boeinga bardzo wysoki prestiz:
- pierwszy przewoznik w kraju komunistycznym kupujacy 767,
- pierwszy przewoznik w Europie Centralnej majacy cala flote odrzutowcow zlozona z Boeingow (do czasu zakupu Embrionow)
- pierwszy przewoznik w Europie majacy 787 (na dodatek launch customer)

Moze LOT nie kupuje samolotow w setkach egzemplarzy, ale ponoc Randy Baseler niezle sie nagimnastykowal, zeby pierwsze 787 w Europie wlasnie do LOTu nalezaly...
...tym bardziej ze ich "klient nr 2" w tym rejonie kontynentu - CSA - juz nigdy nic od Boeinga nie kupi po fiasku organizacyjnym programu ALCA...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
G@wron




Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Zamość - EPZA

PostWysłany: Śro 9:18, 08 Mar 2006    Temat postu:

A320 dla C0 Wink Słabo by się prezentował, ale nie miałbym nic przeciw Smile Chociaż co do problemów finansowych centrala to jakoś ciężko mi w nie uwierzyć Neutral

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
IgnacyHannak




Dołączył: 11 Sty 2006
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Katowice/Duesseldorf

PostWysłany: Śro 10:52, 08 Mar 2006    Temat postu:

widze troche megalomani w tej wypowiedzi Wink

nie, ale tak na serio, LOT ma troche ponad 50 samolotow i niespelna 3 miliony przewiezionych pasazerow...w skali swiatowej jest to malo do srednia lini! kokosow boeing na nich nie zbije!

ale w innym punkcie musze sie z toba zgodzic, zdaje mi sie ze boeing "wykorzystuje " (w pozytywnym sensie tego slowa) LOT troche jako taka reklame na europe centralna i wschodnia! ogolnie w tym rynku jest duzy potencjal, i badz co badz, w tej czesci swiata LOT jest powiedzmy cos w sensie "idolu" dla innych mniejszych lini. wkoncu w porownaniu do innych lini z bylego bloku sojcalistycznego LOT jest, moim zdaniem, nadal najlepszym, przewoznikiem i moze innym sluzyc jako przyklad.
a wiec w tym punkcie zgadzam sie z toba!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcinj
Moderator



Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 10:56, 08 Mar 2006    Temat postu:

IgnacyHannak napisał:
widze troche megalomani w tej wypowiedzi Wink

nie, ale tak na serio, LOT ma troche ponad 50 samolotow i niespelna 3 miliony przewiezionych pasazerow...w skali swiatowej jest to malo do srednia lini! kokosow boeing na nich nie zbije!


tak czy owak działa na jednym z najszybciej rozwijających się rynków. poza tym na tym właśnie polega profesjonalizm: traktować nawet małego klienta tak jak by był klientem najważniejszym.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rob_sad




Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznan

PostWysłany: Śro 10:57, 08 Mar 2006    Temat postu:

działa na szybko rozwijajacym sie rynku i nie ma niemal zadnego udzialu w tym rozwoju - to az wstyd.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
G@wron




Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Zamość - EPZA

PostWysłany: Śro 19:37, 08 Mar 2006    Temat postu:

Lot nie miał gdyż rozwijają się lowcosty, ale za to jego Central miał Smile Czyli wychodzi na to jakby LO miał Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BLIX




Dołączył: 20 Sty 2006
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 23:33, 16 Mar 2006    Temat postu:

Dlaczego nie maluja wszystkich maszyn na jednakowe kolory Centralwings tak jak robia to inni przewoznicy? Nie podoba mi sie taki misz masz,tak naprawde nie wiadomo co to takiego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Andrzej D




Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA

PostWysłany: Czw 23:56, 16 Mar 2006    Temat postu:

Malowanie samolotu to są niestety koszty ale z drugiej strony takie malowanie to dla firmy reklama. Malowanie centrala jest takie że z daleka go widać i nie pomylisz go z inną linia. Szkoda, że mają taką zbieraninę. Wstyd.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spotter




Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 523
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: GDN

PostWysłany: Pią 8:47, 17 Mar 2006    Temat postu:

Dobrze powiedziane - koszty!!! Malowanie takiego 737 to nie jest maly koszt. Poza tym, to jeszcze obowiazkowy 2 tyg postoj maszyny w hangarze na czas przemalowania. A wylaczenie maszyny z ruchu to rowniez koszty i utrata kilku polaczen, na co C0 nie moze sobie pozwolic. No i jeszcze ostatni powod - od dawna sie mowi, ze niewdlugo ma sie zaczac wymiana floty dla LO i C0. Wiec po co tracic teraz kase, jak za jakis czas pomaluje za nich producent?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin