Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

FischerAir zmienia nazwę
Idź do strony 1, 2  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Witek
Administrator



Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 1333
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 14:46, 19 Wrz 2006    Temat postu: FischerAir zmienia nazwę

Cytat:
Polski przewoźnik charterowy FischerAir Polska zmienia nazwę na EuroCharter.

Zmiana sezonu z letniego na zimowy oraz wrześniowe międzynarodowe Targi Turystyczne TT Warsaw stały się dobrą okazją, by linia lotnicza zaprezentowała nową nazwę EuroCharter - czytamy w komunikacie prasowym. - To także decyzja nowego właściciela firmy (został mianowany na początku tego roku) oraz konieczności przemianowania firmy do końca 2006.

Logotyp pozostaje bez zmian, podobnie jak barwy samolotów typu Boeing 757-200. - Nowa nazwa pojawi się jedynie na kadłubie - mówi Marzena Budzińska z FischerAir.

Firma informuje również, że w związku ze zbliżającym się sezonem zimowym już przygotowała ofertę przelotów bezpośrednich z Warszawy do: Kuby (Varadero), Wenezueli (wyspa Margarita), Dominikany (Santo Domingo), Kenii (Mombasa), Tajlandii (Bangkok), Brazylii (Fortaleza), a także Egiptu (Hurghada i Sharm-el-Sheikh) oraz Maroka (Agadir).

- Rejsy dalekiego zasięgu będą wykonywane co 10 i 11 dni, z wyjątkiem Dominikany, która jest zaplanowana co 7 dni - dodaje Budzińska.

Dorota Kalinowska




To chyba dobra wiadomość, FFP miał dość dużo problemów z maszynami.
Może teraz dojdzie 3cia maszyna na lato i firma zacznie się rozwijać.


pozdawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kshyhoo
Moderator



Dołączył: 10 Paź 2005
Posty: 574
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: 1km od EPWA

PostWysłany: Wto 14:59, 19 Wrz 2006    Temat postu:

Może pojawić się trzecia maszyna, i to już na sezon zimowy. I to w dodatku maszyna bardzo long-haulowa Smile

PS: tak się zastanawiam, ile zarobił "kreatywny" z marketingu za wymyślenie tej nowej, niezwykle intrygującej i bardzo ponadprzeciętnej nazwy... Rolling Eyes Za przeproszeniem, do wymyślenia nazwy EuroCharter nie potrzebowałbym nawet czteropacka Carlsberga... Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
k_sko




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 520
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 15:20, 19 Wrz 2006    Temat postu:

Skoro taka była konieczność to tak się stało.
Nazwa bardzo normalna, a czego się spodziewałeś "Cuda Na Niebie" Wink ?

KS


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kshyhoo
Moderator



Dołączył: 10 Paź 2005
Posty: 574
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: 1km od EPWA

PostWysłany: Wto 15:31, 19 Wrz 2006    Temat postu:

Ja nie mówię że jest zła, tylko na pewno nie wyróżnia się spośród dziesiątek innych linii charterowych... Czy to dobrze, czy źle...? Czas pokaże..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcinj
Moderator



Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 15:59, 19 Wrz 2006    Temat postu:

wszystko jedno tak naprawdę, dopóki nazwa jest tylko w obiegu B2B. chociąż szczyt kreatywności to nie jest, faktycznie. ale zmiana być musiała.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Old




Dołączył: 19 Gru 2005
Posty: 325
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Wto 16:44, 19 Wrz 2006    Temat postu:

Njaciekawsze przy tym, że nazwa jest wręcz myląca, szczególnie w sezonie zimowym. Natomiast zła "sława" wrącz wymusza zmianę. Może jednak odbiją się od dnia ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stoarn




Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA/EPGD/LSGG

PostWysłany: Śro 11:52, 20 Wrz 2006    Temat postu:

Herbaty się nie słodzi mieszając, lecz wsypując cukier lub słodzik. Od samej zmiany nazwy przewoźnika "Tequila" i "Salsa" nie staną się z dnia na dzień niezawodnymi maszynami... Kluczem do sukcesu Eurochartera jest zakup czegoś nowszego...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piter




Dołączył: 28 Sty 2006
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 12:31, 04 Paź 2006    Temat postu:

Zastanawiam sie jaką ilość alkoholu musi wypić osoba o wzroście 190 cm, by przetrwać 12 godzin w takim ukladzie siedzeń jaki ma Fischer, pardon- EuroCharter. Ja po 3 godzinach w środkowym fotelu mogłem policzyć wszystkie swoje kości i mięśnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stoarn




Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA/EPGD/LSGG

PostWysłany: Śro 16:39, 04 Paź 2006    Temat postu:

Piter napisał:
Zastanawiam sie jaką ilość alkoholu musi wypić osoba o wzroście 190 cm, by przetrwać 12 godzin w takim ukladzie siedzeń jaki ma Fischer, pardon- EuroCharter. Ja po 3 godzinach w środkowym fotelu mogłem policzyć wszystkie swoje kości i mięśnie.


Po pierwsze, dokąd lot Fischerem trwa 12 godzin? Do Bangkoku się krócej leci! 757 nie ma takiego zasięgu...
Po drugie, co tam nie tak w układzie siedzeń? Jak w 757 one-class...
Po trzecie: alkohol nie jest jedyną rozrywką na tym świecie... Lecąc następnym razem np. na Dominikanę albo do Fortalezy, rozprostuj sobie nogi w Gander, poczytaj przewodnik, zamknij się w toalecie z kimś fajnym, nie wiem co jeszcze... Ciesz się że jesteś wyższy od ludzi przy oknie i korytarzu Very Happy ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stenus




Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 323
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa/Bruksela

PostWysłany: Śro 17:02, 04 Paź 2006    Temat postu:

Stoarn napisał:
Piter napisał:
Zastanawiam sie jaką ilość alkoholu musi wypić osoba o wzroście 190 cm, by przetrwać 12 godzin w takim ukladzie siedzeń jaki ma Fischer, pardon- EuroCharter. Ja po 3 godzinach w środkowym fotelu mogłem policzyć wszystkie swoje kości i mięśnie.


Po pierwsze, dokąd lot Fischerem trwa 12 godzin? Do Bangkoku się krócej leci! 757 nie ma takiego zasięgu...
Po drugie, co tam nie tak w układzie siedzeń? Jak w 757 one-class...
Po trzecie: alkohol nie jest jedyną rozrywką na tym świecie... Lecąc następnym razem np. na Dominikanę albo do Fortalezy, rozprostuj sobie nogi w Gander, poczytaj przewodnik, zamknij się w toalecie z kimś fajnym, nie wiem co jeszcze... Ciesz się że jesteś wyższy od ludzi przy oknie i korytarzu Very Happy ...


"Zamykania się w toalecie z kimś fajnym" jeszcze nie stosowałem, aczkolwiek brzmi to ciekawie. Szczególnie na tarsach dalekiego zasięgu (poza "godzinami szczytu", kiedy to jest budzenie i wszyscy idą siusiu). Ale prawdę mówiąc to nigdy się nie nudziłem w samolocie (nawet jak nie było prywatnych telewizorków w South African, czy Lufthansie) - nudę człowiek stwarza sobie sam! Poza tym, zawsze można (i tzreba!) sie pogimnastykować od czasu do czasu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
voyager747




Dołączył: 28 Lut 2006
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Śro 18:51, 04 Paź 2006    Temat postu:

757 nie ma takiego zasięgu, ale lata dla różnych biur podróży na Dominikanę itp.
Dostałem ostatnio nowy zimowy katalog Neckermanna i z niego wynika,że Fisher będzie dla nich latał do Kenii,na Kubę,do Tajlandii, do Wenezueli. Różne międzylądowania są na tych trasach, jednak w 2-3 godziny to raczej ciężko będzie dolecieć. Ja latałem Fisherem tylko do Heraklionu( 2.5 godziny) i muszę przyznać,że jest ciasno.
Nie bardzo mogę sobie wyobrazić lotu np. na Kubę z taką ilością miejsca na nogi.
Moim zdaniem taki lot, to prawdziwe wyzwanie.Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaN




Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 798
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdańsk EPGD

PostWysłany: Śro 19:03, 04 Paź 2006    Temat postu:

stenus napisał:
Stoarn napisał:
Piter napisał:
Zastanawiam sie jaką ilość alkoholu musi wypić osoba o wzroście 190 cm, by przetrwać 12 godzin w takim ukladzie siedzeń jaki ma Fischer, pardon- EuroCharter. Ja po 3 godzinach w środkowym fotelu mogłem policzyć wszystkie swoje kości i mięśnie.


Po pierwsze, dokąd lot Fischerem trwa 12 godzin? Do Bangkoku się krócej leci! 757 nie ma takiego zasięgu...
Po drugie, co tam nie tak w układzie siedzeń? Jak w 757 one-class...
Po trzecie: alkohol nie jest jedyną rozrywką na tym świecie... Lecąc następnym razem np. na Dominikanę albo do Fortalezy, rozprostuj sobie nogi w Gander, poczytaj przewodnik, zamknij się w toalecie z kimś fajnym, nie wiem co jeszcze... Ciesz się że jesteś wyższy od ludzi przy oknie i korytarzu Very Happy ...


"Zamykania się w toalecie z kimś fajnym" jeszcze nie stosowałem, aczkolwiek brzmi to ciekawie. Szczególnie na tarsach dalekiego zasięgu (poza "godzinami szczytu", kiedy to jest budzenie i wszyscy idą siusiu). Ale prawdę mówiąc to nigdy się nie nudziłem w samolocie (nawet jak nie było prywatnych telewizorków w South African, czy Lufthansie) - nudę człowiek stwarza sobie sam! Poza tym, zawsze można (i tzreba!) sie pogimnastykować od czasu do czasu.


No właśnie, pogimnastykować Laughing a toaleta na dodatek mała Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mallard




Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Lublin

PostWysłany: Śro 19:13, 04 Paź 2006    Temat postu:

Tak zastanawiam się co właściwie oznacza informacja którą znalazłem na głównej stronie Fischer Air Polska:

"W dniu 2 października 2006 roku zarząd Fischer Air Polska Sp. z o.o. otrzymał pismo z firmy Dom Obrotu Wierzytelności Cash Flow S.A. datowane na 25 września 2006 roku, informujące, iż Cash Flow S.A. przejął przedmiot przewłaszczenia w postaci 85% udziałów w Fischer Air Polska Sp. z o.o. na własność.
Nastąpiło to w dniu podpisania umowy przewłaszczenia na zabezpieczenie tj. 19 września 2006 roku.
Umowa przewłaszczenia na zabezpieczenie była wynikiem podpisanej umowy pożyczki pomiędzy Cash Flow S.A. a Podróże TV S.A., która jako ostatnia posiadała 100% udziałów w Fischer Air Polska Sp. z o.o.."

i treść umowy :
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
k_sko




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 520
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 21:11, 04 Paź 2006    Temat postu:

To oznacza, że Cash Flow ma teraz 85% akcji Fischera, a Podróże TV 15%.

Podróże TV pożyczyły od Cash Flow pieniądze a zabezpieczeniem spłaty były akcje Fischera LUB ktoś (lub inna firma) nie był w stanie odzyskać pieniędzy od Podróże TV i w zamian za niższą cenę zdecydował się zrezygnować z odzyskiwania pieniędzy za jakąś sumę, na rzecz Cash Flow.

Może się zdarzyć, że do akcjonariatu Fischera może wejść nowa spółka o ile Cash Flow zdecyduje się te akcje komuś odsprzedać, chyba że sami je zachowają (ale po co im to?). Na takiej sprzedaży mogliby też zarobić.

KS


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piter




Dołączył: 28 Sty 2006
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 16:47, 08 Paź 2006    Temat postu:

Stoarn, to nie jest 757 w one-class! Jest dużo ciaśniej niż w normalnej Economy.
Np. na Dominikanę lecisz caaały dzień. Rozrywek w Fischer nie ma żadnych. A trudno 10-12 godzin czytać/słuchać muzyki itp. siedząc jak sardynka w puszce.
Ale masz rację- ciesze się, że jestem wyższy od tych obok mnie. Następnym razem ostentacyjnie przejdę się po samolocie, by to pokazać.
Druga sprawa- rzeczywiście stewardessy Fischera należą do tych, z którymi chętnie zamknąłbym się w toalecie i pogimnastykował Very Happy
Wszystkich urażonych przepraszam za to, że sieje zgorszenie Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin