Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Finnair kupuje E90
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Wto 12:06, 20 Gru 2005    Temat postu:

Spotter napisał:
No i co z tego? LOT tez kupuje, i to nawet E95, a nie E90 Smile

Czy LO juz zamowil te E95 czy to tylko spekulacje prasowe?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Wto 12:30, 20 Gru 2005    Temat postu:

Mowi sie, ze zamowi. Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Wto 12:45, 20 Gru 2005    Temat postu:

Danny napisał:
Mowi sie, ze zamowi. Wink


No właśnie... mówi sie. Z tego co pamietam to cos na ten temat przeczytalem przy okazji zamowienia E75, ale do tej pory nic pewnego na ten temat nie znalazlem, dlatego tez pytalem
Tak z technicznego punktu widzenia. E95 beda zabieraly podobna liczbe pasażerow co obecne B735, a jak bedzie sie miala sprawa z cargo?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Wto 12:56, 20 Gru 2005    Temat postu:

W zwiazku z:
http://www.lotnictwo.fora.pl/viewtopic.php?t=822
wiele sie moze jednak zmienic.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Wto 13:09, 20 Gru 2005    Temat postu:

Danny napisał:
W zwiazku z:
http://www.lotnictwo.fora.pl/viewtopic.php?t=822
wiele sie moze jednak zmienic.


To akrat wiem, choc sadze ze ta zmiana nie bedzie miala wplywu na zakup E95. taki 100 miejscowy samolot jest LO potrzebny a watpie ze zdecyduja sie na B736/A318. Ale wciaz nie uzyskalem odp na temat przestrzeni bagazowej/cargo w B735 oraz E95. czy wie ktos moze cos na ten temat. czy jest szansa aby do E95 zmiescily sie bagaze wszystkich pasazerow i nie bylo problemow jak np z ERJ45 ze bagaz zostaje na lotnisku bo sie nie zmiescil do ladowni.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spotter




Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 523
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: GDN

PostWysłany: Wto 14:19, 20 Gru 2005    Temat postu:

Z tego co mi jest wiadomo, LO przerobil opcje E70 na zamowienie na 4xE75 oraz 6xE95.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Wto 14:29, 20 Gru 2005    Temat postu:

Spotter napisał:
Z tego co mi jest wiadomo, LO przerobil opcje E70 na zamowienie na 4xE75 oraz 6xE95.

A mozesz podac jakies zrodlo swoich info? ja wiem tylko o E75.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spotter




Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 523
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: GDN

PostWysłany: Wto 14:38, 20 Gru 2005    Temat postu:

Moje zrodlo opiera sie na informacji jakie pamietam z dawnego forum. Ale teraz juz nie jestem pewien na 100%

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
G@wron




Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Zamość - EPZA

PostWysłany: Wto 17:14, 20 Gru 2005    Temat postu:

E95 ma wyprzeć podobno po pewnym czasie 735, a co do zakupu 737 NG to nic mi nie wiadomo.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez G@wron dnia Wto 17:41, 20 Gru 2005, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Wto 17:20, 20 Gru 2005    Temat postu:

G@wron napisał:
E95 ma wuprzeć podobno po pewnym czsie 735, a co do 737 NG to nic mi nie wiadomo.


Gawron a kojarzysz jak wyglada porownanie tych 2 samolotow? chodzi mi o zasieg, liczbe pasazerow, mozliwosci cargo, o ekonomie nie bede sie dopytywal bo to raczej nie ma sensu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Wto 17:38, 20 Gru 2005    Temat postu:

Airliners.net napisał:

737-500:
Powerplants

Two 82.3kN (18,500lb) CFM International CFM563B1 turbofans, or 89.0kN (20,000lb) CFM56-3C-1s.

Performance

Max cruising speed 912km/h (492kt), economical cruising speed 795km/h (430kt). Standard range with max passengers 2815km (1520nm), higher gross weight option range with max passengers 4444km (2400nm).

Weights

Operating empty (standard and high gross weight models) 31,983kg (70,510lb), standard max takeoff 52,390kg (115,500lb), high gross weight max takeoff 60,555kg (133,500lb).

Dimensions

Wing span 28.88m (94ft 9in), length 31.01m (101ft 9in), height 11.13m (36ft 6in). Wing area 105.4m2 (1135sq ft).

Capacity

Flightcrew of two. Typical two class seating for 108 (eight first and 100 economy), or max single class seating for 132 at 76cm (30in) pitch.




Embraer 170/175/190/195:
Powerplants

ERJ-170 - Two 62.3kN (14,000lb) General Electric CF34-8E turbofans.
ERJ-190 - Two 82.3kN (18,500lb) CF34-10Es.

Performance

ERJ-170 - Max cruising speed Mach 0.80 or 870km/h (470kt). Standard range with max passengers at long range cruising speed 3334km (1800nm), LR range at same conditions 3889km (2100nm).
ERJ-190 - Speed same. Standard range with max passengers at long range cruising speed 3334km (1800nm), LR range at same conditions 4260km (2300nm).
ERJ-195 - Speed same. Standard range with max passengers at long range cruising speed 2593km ((1400nm), LR range at same conditions 3334km (1800nm).

Weights

ERJ-170 - Basic operating 20,150kg (44,422lb), standard max takeoff 35,450kg (78,153lb), LR max takeoff 48,500kg (106,922lb).
ERJ-195 - Basic operating 27,100kg (59,744lb), standard max takeoff 46,990kg (103,593lb), LR max takeoff 48,990kg (108,003lb).

Dimensions

ERJ-170 - Wing span over winglets 26,00m (85ft 4in), length 29,90m (98ft 1in), height 9.67m (31ft 9in).
ERJ-190 - Wing span over winglets 28.72m (94ft 3in), length 36.24m (118ft 11in), height 10.28m (33ft 9in).
ERJ-195 - Same as ERJ-190 except length 38.65m (126ft 10in).

Capacity

Flightcrew of two.
ERJ-170 - Standard seating for 70 at four abreast.
ERJ-175 - Standard seating for 78.
ERJ-190 - Standard seating for 98.
ERJ-195 - Standard seating for 108.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
G@wron




Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Zamość - EPZA

PostWysłany: Wto 17:48, 20 Gru 2005    Temat postu:

Smile 735 widać w niektórych sprawach jest lepszy, lecz E90/95 jest konstrukcją świeższą, a 735 bardziej sprawdzoną Smile Wybór to już chyba wola gustu. ale 738 z E95 to chyba nie ma co porównywać :/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin