Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

FAP ma problemy ... (znow)

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adams_




Dołączył: 22 Paź 2005
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA

PostWysłany: Pon 2:07, 05 Cze 2006    Temat postu: FAP ma problemy ... (znow)

gazeta.pl

Cytat:
150 osób koczowało wczoraj cały dzień na lotnisku. - To skandal. Przez dziewięć godzin nie mogliśmy się dowiedzieć, czy wylecimy, czy będziemy spać na walizkach - denerwowali się pasażerowie

Grupa miała jechać na wczasy do Maroka z biurem Fischer. Mieli odlecieć o 12.30.

Dla Alicji Musiałowskiej z Wrocławia podróż zaczęła się jeszcze wcześniej. - Bałam się spóźnić, więc przyjechałam do Warszawy nocnym pociągiem. W południe miałam siedzieć w samolocie, tymczasem po całym dniu nerwów wiozą nas do jakiegoś hotelu - mówiła wczoraj o godz. 22.

Inni pasażerowie odwołanego lotu też nie kryli wściekłości. - Byliśmy już po odprawie celnej, kiedy okazało się, że jest awaria samolotu - opowiada Olga Hinc. Lot odwołano, ale aż do wieczora pasażerom nie pozwolono wyjść z lotniska.

- Co godzinę mamiono nas obietnicami, że lada chwila odlecimy - skarży się Olga Hinc.

Zmęczeni ludzie dostali tylko zimne kanapki. - Co chwilę słyszeliśmy, że technicy naprawiają awarię. Tłumaczyliśmy, że boimy się wsiąść do tego samolotu i wolimy polecieć inną maszyną rano, ale nikt nas nie słuchał - irytuje się Jan Truniarz z Krakowa. Dodaje, że ludzi najbardziej denerwuje to, że przewoźnik nie potrafił odpowiedzieć na żadne pytanie. Dopiero wieczorem dowiedzieli się, że zepsuł się wskaźnik sygnalizatora zaworu odparcia paliwowego i że tę część sprowadzono z Hanoweru.

- Wiele podróżuję, ale czegoś takiego jeszcze nie przeżyłam. Jak można na dwie godziny przed odlotem szukać za granicą tak ważnej części? Z tego, co wiem, Fischerowi przytrafia się to się nie po raz pierwszy.

- To prawda, z powodu awarii musieliśmy już kilka razy przesunąć lot - przyznaje Marzena Budzińska z Fischer Air Polska. Dodaje, że nie dziwi jej wściekłość pasażerów. - Sama byłabym wściekła, gdyby mnie to spotkało, ale najważniejsze jest bezpieczeństwo ludzi. Nasi technicy będą pracować całą noc, żeby rano samolot mógł odlecieć. Zapewnia, że wszyscy pasażerowie dostaną zwrot kosztów za wczorajszy dzień.

Ostatecznie tuz przed 22 podróżnym pozwolono wyjść z lotniska. Autokarem przewieziono ich do hotelu Okęcie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slepowron




Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KOAK

PostWysłany: Pon 2:16, 05 Cze 2006    Temat postu: Re: FAP ma problemy ... (znow)

Ludzie moga byc wsciekli oczywiscie ze odlatuja z takim opoznieniem ale z drugiej strony niektore wypowiedzi granicza z komizmem:

Cytat:
Tłumaczyliśmy, że boimy się wsiąść do tego samolotu i wolimy polecieć inną maszyną rano, ale nikt nas nie słuchał

Cytat:
Jak można na dwie godziny przed odlotem szukać za granicą tak ważnej części?

hmm.. skad ona wie jaka czesc jest "wazna". Pewnie nawet nie ma pojecia co to jest.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Huby




Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 8:00, 05 Cze 2006    Temat postu:

Ehhhh.... slepowron nie dziw sie ludzia. Co roku jest to samo, jak zaczynaja sie chartery. Non-stop slychac ze ludzie koczuja, nie moga wyleciec itd. itp..... Nie po to placi sie tyle kasy za samolot, zeby pozniej siedziec bez info na lotnisku. A najgorsze jest to, ze zawsze jak sa problemy, to firmy olewaja pasazerow i nie ma nawet kto z nimi powaznie pogadac.

Dla mnie dobra firma powinna wyslac do ludzi kompetentna osobe, ktora by jasno powiedziala o co chodzi, po czym na koszt firmy zapewnila im rekompensate takich przygod. Zimna kanapke to niech sobie...... Trudno, ale jesli sie takie numery odstawia, to trzeba ponosic tego konsekwencje, a nie zostawiac pax-ow i leciec w glupa, zeby kosztow nie ponosic.

A co do FAP to ciekaw jestem kiedy zakoncza swoja dzialalnosc. Przeciez tak dalej byc nie moze :/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lamer




Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 8:49, 05 Cze 2006    Temat postu:

Cytat:
Pewnie nawet nie ma pojecia co to jest.

Ja też nie wiem co to:
Cytat:
wskaźnik sygnalizatora zaworu odparcia paliwowego

Może ktoś mi to wyłożyć po Polsku?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kshyhoo
Moderator



Dołączył: 10 Paź 2005
Posty: 574
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: 1km od EPWA

PostWysłany: Pon 10:51, 05 Cze 2006    Temat postu:

A tak przy okazji... wie ktoś może jaki jest status SP-FVP? Już chyba ponad pół roku stoi uziemiony pod hangarem. Czy to prawda, że problemem jest proces sądowy z PPL u ustalenie odpowiedzialności za uszkodzenie samolotu, co opóźnia wypłatę odszkodowania, z którego maja być pokryte koszty naprawy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slepowron




Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KOAK

PostWysłany: Pon 20:31, 05 Cze 2006    Temat postu:

Huby napisał:
Non-stop slychac ze ludzie koczuja, nie moga wyleciec itd. itp..... :/

No wlasnie, jak to naprawde jest z tym "non-stop". Bo my tylko slyszymy o tym locie co nie polecial a o innych nie slyszymy. Jaki jest procent tych z "koczowaniem" ? Moze FAP wcale nie jest pod tym wzgledem gorszy od innych, moze to tylko takie ludowe opowiesci.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adams_




Dołączył: 22 Paź 2005
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA

PostWysłany: Pon 22:07, 05 Cze 2006    Temat postu:

FAP powinien pomyslec o pomocy dobrej agnecji PRowej. Niestety dla nich, nie maja najlepszej prasy. Poczatek w mediach byl piekny, teraz jest slabo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcinj
Moderator



Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 22:19, 05 Cze 2006    Temat postu:

pewnych rzeczy się nie opłaca. np. zatrudniać fachowca od tego typu sytuacji, gdy flota składa się z jednego samolotu. no i potem to się mści. dlatego mamy na rynku powiedzmy 50 przewoźników, ze średnio kilkunastoma maszynami każdy, a nie kilkuset ze średnio 1-2.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adams_




Dołączył: 22 Paź 2005
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA

PostWysłany: Wto 0:35, 06 Cze 2006    Temat postu:

marcinj napisał:
pewnych rzeczy się nie opłaca. np. zatrudniać fachowca od tego typu sytuacji, gdy flota składa się z jednego samolotu. no i potem to się mści. dlatego mamy na rynku powiedzmy 50 przewoźników, ze średnio kilkunastoma maszynami każdy, a nie kilkuset ze średnio 1-2.


Zawsze sie oplaca, wizerunek marki jest wazny w kazdym przypadku. Koszty nie sa wielkie a efekt oplacalny.
Ryan swiety nie jest a w mediach glosno o wypowiedziach prezesa, ludzie to komentuja, dziela sie informacja. Sa to dzialania zamierzone, 100% celowe.
Nie mowie by FAP wychodzil do ludzi z pomyslalmi marketingowymi low-cost ale ... cos ciekawego zrobic powinni. Szczegolnie gdy w takim portalu jak "gazeta.pl" pojawiaja sie niesprzyjajace artykuly.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lamer




Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 9:31, 06 Cze 2006    Temat postu:

Przepraszam za namolność ale może ktoś wyjaśnić co w końcu popsuło się w tym 752?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Witek Z
Moderator



Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Śro 9:29, 07 Cze 2006    Temat postu:

Przypomniał mi się stary żart, który służył jednemu z moich profesorów do obrazowania strategii rozwojowych firmy:

Stara mądrość mówi, że kiedy odkryjemy, iż padł koń, na którym jedziemy, najlepszym wyjściem jest z niego zsiąść. Jednakże w biznesie znane są również inne strategie. Między innymi:

1. Kupno mocniejszego bata.
2. Zmiana jeźdźca.
3. Zapewnienia typu "Zawsze jeździliśmy w ten sposób na koniu."
4. Zwołanie komisji do zbadania konia.
5. Organizowanie delegacji mających na celu sprawdzenie, jak gdzie indziej
jeździ się na martwych koniach.
6. Opracowanie standardów dotyczących jazdy na martwych koniach.
7. Zatrudnienie psychologa mającego przywrócić martwemu koniowi chęć do jazdy.
8. Szkolenie dla pracowników w celu podniesienia ich zdolności jeździeckich.
9. Analiza sytuacji martwych koni w dzisiejszym otoczeniu.
10. Zmiana norm, dzięki której koń nie zostanie uznany za martwego.
11. Zatrudnienie podwykonawców mających ujeżdżać martwego konia.
12. Zebranie wielu martwych koni w celu zwiększenia szybkości.
13. Ogłoszenie, że żaden koń nie jest zbyt martwy.
14. Przeznaczenie dodatkowych środków na zwiększenie wydajności konia.
15. Przeprowadzanie analizy rynku mającej wykazać, czy podwykonawcy mogą ujeżdżać
tego konia taniej.
16. Kupno produktu mającego sprawić, że martwy koń będzie biegał szybciej.
17. Ogłoszenie, że koń jest teraz: lepszy, tańszy i szybszy.
18. Przeprowadzenie badań nad sposobami wykorzystania martwych koni.
19. Dostosowanie wymagań wydajności dla koni.
20. Ogłoszenie, że przy produkcji tego konia, koszt był zmienną egzogeniczną.
21. Uznanie obecnego stanu konia za standard.
22. Awansowanie konia na stanowisko kierownicze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adams_




Dołączył: 22 Paź 2005
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA

PostWysłany: Nie 13:39, 25 Cze 2006    Temat postu:

gazeta.pl napisał:

Na poznańskim lotnisku utkwiła grupa około 200 turystów, którzy nie mogą doczekać się wylotu do Tunezji. Inna spora grupa miała problemy z powrotem do kraju.

Turyści, czekający na wylot do Tunezji tkwią na lotnisku Ławica od wczoraj - dowiedziało się Radio Merkury. Część z nich, pochodzących spoza Poznania, zgromadziła się w hotelu. Jest z nimi przedstawicielka organizatora wyjazdu, biura Exim Tours. Według niej, powodem kłopotów jest opóźnienie samolotu na terenie Włoch. Przelot gwarantowały linie Fisher Air. Turyści usłyszeli obietnicę, że być może wylecą późnym wieczorem. Podobne problemy spotkały Polaków wracających z Tunezji. "Na samolot czekaliśmy 7 godzin, z małymi dziećmi, bez ciepłego jedzenia" - skarżyli się po wylądowaniu na lotnisku Ławica.


Pisalem, ze najlepszej prasy to oni nie maja. Kazda obsuwa = artykul. No moze prawie kazda ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin