Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Drugi J32
Idź do strony 1, 2  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TK




Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: 2 mile od WAW

PostWysłany: Pon 10:23, 12 Gru 2005    Temat postu: Drugi J32

W sobote przyleciał drugi J32 Jet Air'a - SP-KWE: [link widoczny dla zalogowanych]

BRGDS


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WZZ048




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPPO/EPRZ

PostWysłany: Pon 14:22, 12 Gru 2005    Temat postu:

Ojjj! To dobrze nie wróży dla lotnisk lokalnych! Confused

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Pon 14:26, 12 Gru 2005    Temat postu:

WZZ048 napisał:
Ojjj! To dobrze nie wróży dla lotnisk lokalnych! Confused


Mam nadzieje ze LO nie wpadnie na "genialny" pomysl i nie wysle tych smiesznych maszynek do Rzeszowa lub Krakowa - juz wole ATRy na ktore wiekszosc narzeka niz to cos... Shocked


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcinj
Moderator



Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 15:53, 12 Gru 2005    Temat postu:

jeżeli pasażerów będzie mało, to czemu ma nie wysłać?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Pon 16:02, 12 Gru 2005    Temat postu:

marcinj napisał:
jeżeli pasażerów będzie mało, to czemu ma nie wysłać?

a myslisz ze wysylajac takie malutkie samolociki LO zacheci pasazerow do latania? - wg mnie raczej nie tedy droga. nie wiem czy nie wolalbym ekspresem jechac zamiast leciec tym czyms. Juz w EMB45 bylo mi jakos ciasno (choc lot byl calkiem mily - nie narzekam) a znowu nie jestem jakis tam wiezowcem (187cm) - ciekaw jestem jak bym sie czul w J32 (chyba niespecjalnie)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rob_sad




Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznan

PostWysłany: Pon 16:26, 12 Gru 2005    Temat postu:

to niech daje .. a potem niech sie nie dziwi ze po polsce pax wozic bedze inna linia.
Lot chyba nie zna slowa "inwestycja"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mGuitars




Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon 20:34, 12 Gru 2005    Temat postu:

Nie rozumiem Waszej niecheci do tego samolotu - co ma EuroLot zrobic jesli na dany lot czesto bywa kilkunastu chetnych? Podstawiac ATR zeby ladnie wygladal choc sie to kompletnie nie oplaca, czy moze regularnie odwolywac loty i wozic ludzi wtedy autobusem? I jedno i drugie szybko wykonczyloby takie polaczenie.
W Bydgoszczy dzieki tym malym maszynom zwiekszono liczbe lotow do Wawy z 1 na 3 (w dni robocze). Lecialem JetStreamem J31 i owszem.. nieco smiesznie sie wsiada do tego jak obok na plycie stoja kolosy, ale poza tym wszystko bylo OK.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
psotter




Dołączył: 08 Lis 2005
Posty: 286
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 21:59, 12 Gru 2005    Temat postu:

Wczoraj miałem przyjemność lecieć Jetstreamem. Samolocik malutki (18 miejsc + 1 stewka), na pokładzie dosyć kameralna atmosfera. Jeśli jest pusto (leciało 8 pasażerów), to jest zupełnie wygodny. Przy komplecie załadunku to już niestety chyba nie będzie wyglądało tak różowo.

Z mojego punktu widzenia zaletą są duże okna i szmaciana zasłonka pełniąca rolę drzwi do kokpitu - jeśli siedzi się w pierwszym rzędzie, zupełnie dobrze słychać pracę załogi :)

A jeśli chodzi o połączenia - wolę mieć 4 loty do portu regionalnego Jetstreamem w różnych godzinach niż dwa loty ATRa. Ale na to się i tak póki co nie zanosi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szymonk2




Dołączył: 12 Gru 2005
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPPO / EPWA

PostWysłany: Wto 10:22, 13 Gru 2005    Temat postu:

Ciekawe co byście napisali gdyby weleasingowali Metro:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Tak przy okazji pytanie. Leciał z was ktoś tym wynalazkiem? Jakie wrażenia?
Ja bym chętnie spróbował (raz).
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wr50m2
Moderator



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPSC,EPSD,TXL

PostWysłany: Wto 10:55, 13 Gru 2005    Temat postu:

Zdecydowanie wolę większą ilość regularnych połączeń na małych maszynkach, niż ledwo przędzące połączenia na ATRach.

Od pewnego czasu wmawia nam się, że jesteśmy świadkami jakiegoś mega-boomu lotniczego w Polsce. Być może w Warszawie i Krakowie, tak. Ale co do reszty tego ubogiego kraju, wydaje mi się to sporo przesadzone.

W Polsce powstała paranoiczna sytuacja, kiedy potencjalni pasażerowie - w sumie biedaki - stali się strasznie wymagający co do wielkości samolotów i komfortu. Wszytko w myśl:"Polak dziad, ale swój honor ma"

g


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Witek Z
Moderator



Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Wto 11:46, 13 Gru 2005    Temat postu:

wr50m2 napisał:

W Polsce powstała paranoiczna sytuacja, kiedy potencjalni pasażerowie - w sumie biedaki - stali się strasznie wymagający co do wielkości samolotów i komfortu. Wszytko w myśl:"Polak dziad, ale swój honor ma"

g


Masz dużo racji, ale... Lotnictwo cywilne, a w szczególności lotnictwo cywilne realizowane przez tradycyjnych przewoźników, a jeszcze bardziej lotnictwo na liniach krajowych, opiera się nie na biedakach, bo połączenie krajowe nie będzie tańsze od pociągu pospiesznego drugiej klasy. Bardzo duży odsetek osób latających na tych liniach to nie są biedacy. Oczywiście, jak mogę to rezerwuję bilet na 14 dni, żeby był tani. Jak muszę to płacę 1200 za lot krajowy w obie strony. Ja nie chcę bić w koncepcję więcej lotów małymi maszynami, ale to nie do końca jest tak, że utyskiwania na pierdoloty są bezzasadne. Boję się, że LOT próbuje "przyjemności doświadczyć i cnoty nie stracić" Z jednej strony robi psełdoukłony w kierunku tzw. szarego obywatela, z drugiej strony liczy na biznes. Oczywiście, niedogodności takiej maszyny jaj J32 można jakoś rekompensować - dla mnie np.: bardzo dobrą obsługą i wielką dbałością o PUNKTUALNOŚĆ - bo to jest cecha dla mnie kluczowa


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szymonk2




Dołączył: 12 Gru 2005
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPPO / EPWA

PostWysłany: Wto 12:36, 13 Gru 2005    Temat postu:

wr50m2 napisał:
W Polsce powstała paranoiczna sytuacja, kiedy potencjalni pasażerowie - w sumie biedaki - stali się strasznie wymagający co do wielkości samolotów i komfortu. Wszytko w myśl:"Polak dziad, ale swój honor ma"


Też się z Tobą nie zgodzę. Latam po kraju średnio dwa razy w tygodniu.
Nie narzekam na to, że latam ATR'kiem, a nie 747.
Nie narzekam na to, że wieczorem na krajowym Okęciu nie ma nawet miejsca by usiąść.
Przeszkadzają mi opóźnienia, odwoływanie połączeń bez powodu i kasowanie połączeń "z uwagi na małe zainteresowanie". Czy to są duże wymagania?

Co do J32 to się nie cieszę. Jest mały i dość stary. Przy czym nie chodzi mi
o ilość dostępnego miejsca.

Odpowiedzi na pytanie dlaczego nie mozna zapełnić ATR42 nie znam, szczególnie gdy widzę jak zapchane jest Intercity na głównych trasach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spotter




Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 523
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: GDN

PostWysłany: Wto 13:54, 13 Gru 2005    Temat postu:

szymonk2 napisał:
Odpowiedzi na pytanie dlaczego nie mozna zapełnić ATR42 nie znam, szczególnie gdy widzę jak zapchane jest Intercity na głównych trasach.


Odpowiedz jest prosta - LO czy ELO jest za drogie!!! Ceny, jakie oni daja na polaczenia krajowe sa horendalne. Czasami za koszt biletu krajowego polecisz sobie do Wloch, czy Hiszpani i wrocisz (mowa o tanich liniach).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bmp




Dołączył: 02 Lis 2005
Posty: 413
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKT / Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Wto 14:11, 13 Gru 2005    Temat postu:

Dodał bym jeszcze, że za takie ceny nie oferują w sumie nic szczególnego. Brakuje tu wraźnej wizji marki jaką powinien być LOT.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szymonk2




Dołączył: 12 Gru 2005
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPPO / EPWA

PostWysłany: Wto 17:02, 13 Gru 2005    Temat postu:

Spotter napisał:
Odpowiedz jest prosta - LO czy ELO jest za drogie!!! Ceny, jakie oni daja na polaczenia krajowe sa horendalne. Czasami za koszt biletu krajowego polecisz sobie do Wloch, czy Hiszpani i wrocisz (mowa o tanich liniach).


Czy rzeczywiście aż tak drogie?

Przykład
Przelot WAW-POZ-WAW - 291 złotych (rezerwacja internet ponad 14 dni przed wylotem)

Intercity I klasa na tej samej trasie 2 x 120 złotych = 240 złotych (niezależnie kiedy kupiony, rezerwacja przez internet praktycznie niemozliwa)

Oczywiście odpowiedz na pytanie czy krótszy czas przelotu, możliwość zakupu biletu w internecie, fakt, ze w zimie lotniska są ogrzewane a dworce nie; jest wart 51 złotych to sprawa indywidualna.

Choć nie miałbym nic przeciwko obniżce cen Smile

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin