Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Centrum szkolenia pilotow Boeinga w Warszawie ?
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
k_sko




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 520
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 16:18, 26 Sty 2006    Temat postu:

Niekażdy zamawia taką ilość jak Ryanair i Southwest Wink

A co do centrum szkolenia, to obiecanki cacanki. Bardziej lobbying pod zamówienie dla Boeinga, a potem się okaże że coś tam się nie kalkuluje i centrum nie będzie.
To tak samo jak Singapore miał tworzyć bazę w Rzeszowie. Na razie cisza, a tyle było zachwytów.

KS


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ojcie_c




Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KPHL/EPRZ

PostWysłany: Czw 16:28, 26 Sty 2006    Temat postu:

Gabec napisał:


Mowi sie ze ignorancja ze strony Boeinga i niemal darmowo sprzedane A320 przesadzily o zamowieniu A320 przez JetBlue.

Kontenery cargo maja niewiele wspolnego z komfortem. Jesli jestes w stanie zauwazyc centymetr roznicy w szerokosci poszczegolnego fotela to jestem pod wrazeniem Very Happy


Airbus nie sprzedal A320 jetBlue za prawie darmo. Dostali obnizke, fakt, ale ktora linia lotnicza placi cene katalogowa za samolot? Decydujacym faktem - oprocz ignorancji Boeinga - byla opcja opoznienia rozpoczecia splat za samolot o o ile mnie pamiec nie myli dwa lata od rozpoczecia dostaw, oraz wymieniony wyzszy komfort. Dla porownania: plotka zatacza kregi - zreszta zapoczatkowana przez samego MOLa - ze Ryanair dostal, jak on to okreslil, "kilka 737 za darmo". A jesli chodzi o roznice szerokosci foteli, to nie chodzi tu o centymetr, ale o cal. A 1 cal = ponad 3 cm. A to juz raczej da sie zauwazyc. Sprawdzone empirycznie (US Airways 737 vs. US Airways A319).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Czw 16:44, 26 Sty 2006    Temat postu:

ojcie_c napisał:

Airbus nie sprzedal A320 jetBlue za prawie darmo. Dostali obnizke, fakt, ale ktora linia lotnicza placi cene katalogowa za samolot? Decydujacym faktem - oprocz ignorancji Boeinga - byla opcja opoznienia rozpoczecia splat za samolot o o ile mnie pamiec nie myli dwa lata od rozpoczecia dostaw, oraz wymieniony wyzszy komfort. Dla porownania: plotka zatacza kregi - zreszta zapoczatkowana przez samego MOLa - ze Ryanair dostal, jak on to okreslil, "kilka 737 za darmo". A jesli chodzi o roznice szerokosci foteli, to nie chodzi tu o centymetr, ale o cal. A 1 cal = ponad 3 cm. A to juz raczej da sie zauwazyc. Sprawdzone empirycznie (US Airways 737 vs. US Airways A319).


Ze strony producenta:
B738 Interior Cabin Width 11 ft 7 in (3.53 m)
A320 Maximum cabin width 12 ft 1 in (3.70 m)

roznica - 17 cm, jest 6 foteli w rzedzie czyli srednio wypada 2.83 cm na fotel.
Jesli jestes w stanie zauwazyc roznice w szerokosci tych 2 samolotow to powiem Ci ze jestes baaaaardzo wrazliwa osoba. I jescze jedna sprawa. Czy przypadkiem B737 nie jest szerszy na wysokosci ludzkich ramion tzn czy przypadkiem w airbusie wiecej miejsca nie maja Twoje nogi? Smile
Chcac porownac komfort w tych 2 samolotach musialbys leciec nieswiadomy ktora maszyna leciec i co rownie wazne kazdy z samolotow musialby miec identyczne fotele itp.

Odnosnie ceny, jesli LO dostal zalozmy 35% odnizki na kazdy z samolotow to oznacza to ze rownie dobrze mozna powiedziec ze dostal 2 samlotowy gratis a za pozostale 5 zaplacil Laughing

Abstrachujac od tematu subiektywnych roznic w komforcie 737 i 320 jesli udaloby sie aby to centrum bylo w Polsce to bylby to duzy plus dla Warszawy Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Czw 17:23, 26 Sty 2006    Temat postu:

Gabec napisał:

roznica - 17 cm, jest 6 foteli w rzedzie czyli srednio wypada 2.83 cm na fotel.


I uwazasz naprawde, ze lepiej miec fotel wezszy o te 3 cm a nie szerszy?


Gabec napisał:

Odnosnie ceny, jesli LO dostal zalozmy 35% odnizki na kazdy z samolotow to oznacza to ze rownie dobrze mozna powiedziec ze dostal 2 samlotowy gratis a za pozostale 5 zaplacil Laughing


LOT dostal zaledwie okolo 10%.W ramach przyjazni Polsko - Amerykanskiej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Czw 17:39, 26 Sty 2006    Temat postu:

Danny napisał:
Gabec napisał:

roznica - 17 cm, jest 6 foteli w rzedzie czyli srednio wypada 2.83 cm na fotel.


I uwazasz naprawde, ze lepiej miec fotel wezszy o te 3 cm a nie szerszy?

Tak, zwlaszcza ze ta szerokosc beda mogly odczuc Twoje stopy a nie np barki Smile no chyba ze masz az tak szerkie stopy albo masz zamiar lezec pod fotelem... jesli tak to szczerze wspolczuje

Danny napisał:

LOT dostal zaledwie okolo 10%.W ramach przyjazni Polsko - Amerykanskiej.

Widze ze jestes dobrze poinformowany zwlaszcza jesli chodzi o tajemnice finansowne Smile gratuluje stanowiska pracy Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ojcie_c




Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KPHL/EPRZ

PostWysłany: Czw 18:40, 26 Sty 2006    Temat postu:

Gabec napisał:

roznica - 17 cm, jest 6 foteli w rzedzie czyli srednio wypada 2.83 cm na fotel.
Jesli jestes w stanie zauwazyc roznice w szerokosci tych 2 samolotow to powiem Ci ze jestes baaaaardzo wrazliwa osoba. I jescze jedna sprawa. Czy przypadkiem B737 nie jest szerszy na wysokosci ludzkich ramion tzn czy przypadkiem w airbusie wiecej miejsca nie maja Twoje nogi? Smile
Chcac porownac komfort w tych 2 samolotach musialbys leciec nieswiadomy ktora maszyna leciec i co rownie wazne kazdy z samolotow musialby miec identyczne fotele itp.


Owszem, jestem w stanie zauwazyc zarowno 2.83 cm roznicy w szerokosci, jak i 2.83 w odstepie od siedzen. Jesli chodzi o wspomniana szerokosc w ramionach - no coz, jakos mnie to nie dziwi, ze uzywasz standardowego chwytu reklamowego Boeinga, bo akurat kabina 737 wcale nie jest szersza od A320, w ktorymklowiek jej miejscu. Zreszta ani razu w 737 nie czulem sie komfortowo, niezaleznie od linii (a lecialem kilkoma) i z naprawde wielkim niecierpliwieniem czekam na Yellowstone-1, ktory ma byc szerszy od A320. Zawsze bardziej komfortowo czuje sie w samolocie o szerszym siedzeniu i - jak sam twierdzisz - wiekszym miejscu na nogi. Dlatego wole 18 cali szerokosci siedzenia w A320 czy 777 od 17 cali w 737 czy A330/340 czy 767. Ze o 18.5 calach w ERJ-170 nie wspomne (tu po raz kolejny uklon w strone US Airways).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
t.wojtek




Dołączył: 24 Paź 2005
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Łódź

PostWysłany: Pią 18:28, 27 Sty 2006    Temat postu:

ojcie_c napisał:
A 1 cal = ponad 3 cm. A to juz raczej da sie zauwazyc. Sprawdzone empirycznie (US Airways 737 vs. US Airways A319).

Jak już tak rozliczamy w milimetrach, to 1 cal = 2,54 cm Rolling Eyes
A co do odczuć - 3h w 737 bolało mnie znacznie mniej niż 7h (z tankowaniem) w A321.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin