Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Airbus potwierdza prace nad nastepca A320
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Śro 10:19, 11 Sty 2006    Temat postu: Airbus potwierdza prace nad nastepca A320

[link widoczny dla zalogowanych]

Widac lekcja 787 nauczyla ich, ze nie mozna czekac az konkurent zrobi lepszy samolot. Posrednio tez przyznaja, ze A340 nie ma szans z 777 i beda musieli cos z tym zrobic, czyli pewnie stworzyc kolejny samolot ktory umieszcza w ofercie pomiedzy A350 a A380.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
k_sko




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 520
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 11:04, 11 Sty 2006    Temat postu:

oj oj oj 'nie ma szans' przecież nie równa się 'trailed' Wink - przecież chodzi o sprzedaż 777>340.

No i jest jeszcze luka między A321 i A332 - czyli następca A300/310.

KS


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Witek Z
Moderator



Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Śro 11:42, 11 Sty 2006    Temat postu:

Możemy sobie być w obozie A lub B, ale trzeba przyznać, że ta konkurencja może nas w niedługi czasie popchnąć na orbitę (i w przenośni i - być może - dosłownie)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bmp




Dołączył: 02 Lis 2005
Posty: 413
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKT / Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Śro 11:58, 11 Sty 2006    Temat postu:

Bardzo dobrze, że konkurencja między producentami się rozwija. Możemy się tylko cieszyć, bo napewno będą powiększać swoją ofertę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcinj
Moderator



Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 14:05, 11 Sty 2006    Temat postu:

szkoda, że jest ich tylko dwóch Sad coraz mniej MD... będzie tego brakowało.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Quantas
Moderator



Dołączył: 26 Wrz 2005
Posty: 1150
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Pyrlandia

PostWysłany: Śro 14:39, 11 Sty 2006    Temat postu:

Tak jak mówi Marcin szkoda że tylko dwóch. Choć przykład Embriona pokazuje że można konkurować i dawać sobie radę na rynku. Owszem 170 i 190 są mniejsze od 735 czy 318 ale jednak gdyby były kiepskimi konstrukcjami to rynku by nie zdobywały.
A tak wogóle jak się kształtują ceny podstawowe 190 w porównaniu do 318 i 736 ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bbb




Dołączył: 13 Paź 2005
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Śro 17:28, 11 Sty 2006    Temat postu:

Quantas napisał:
A tak wogóle jak się kształtują ceny podstawowe 190 w porównaniu do 318 i 736 ?


Nie wiem jak to się ma do rzeczywistości, ale zawsze jakieś wyobrażenie o cenach samolotów daje. Smile

[link widoczny dla zalogowanych]

BN


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
G@wron




Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Zamość - EPZA

PostWysłany: Śro 17:51, 11 Sty 2006    Temat postu:

Niby różnica około 5 mln jest przy tych kosztach pewnie nie taka duża, ale przy zakupie 10 czy 20 maszyn może być pewnie uzasadnieniem wyboru.
E70/90 są chyba świeższymi konstrukcjami.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Old




Dołączył: 19 Gru 2005
Posty: 325
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Śro 20:13, 11 Sty 2006    Temat postu: Re: Airbus potwierdza prace nad nastepca A320

Danny napisał:
Posrednio tez przyznaja, ze A340 nie ma szans z 777 i beda musieli cos z tym zrobic, czyli pewnie stworzyc kolejny samolot ktory umieszcza w ofercie pomiedzy A350 a A380.


No włąśnie, dlaczego A340 nie ma szans z B777 ? Zauważyłem, że ten model nie za dobrze się sprzedaje ostatnio Airbusowi, ale czy mógłbyś wyjaśnic dlaczego jest bez szans z B777?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bedrzich




Dołączył: 22 Gru 2005
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: OTBD

PostWysłany: Śro 20:50, 11 Sty 2006    Temat postu:

Tutaj w sukurs Benkowi przyszedł Generał Elektryk z nowymi wersjami GE90 z mniejszym zużyciem paliwa - to głównie dzięki nim ostatnie wersje 777 mogą się pochwalić swoim zasięgiem. A340 ma ciągle zaletę tego rodzaju, że nie obowiązują go ograniczenia wynikające z ETOPSu, ale w B777 jest to 240 min - to naprawdę dużo...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Śro 21:04, 11 Sty 2006    Temat postu:

bedrzich napisał:
Tutaj w sukurs Benkowi przyszedł Generał Elektryk z nowymi wersjami GE90 z mniejszym zużyciem paliwa - to głównie dzięki nim ostatnie wersje 777 mogą się pochwalić swoim zasięgiem. A340 ma ciągle zaletę tego rodzaju, że nie obowiązują go ograniczenia wynikające z ETOPSu, ale w B777 jest to 240 min - to naprawdę dużo...


a cos mi sie obilo o uszy ze ktorys z B777 mial miec ETOPS 330, czy ktos wie cos wiecej?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slepowron




Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KOAK

PostWysłany: Czw 1:09, 12 Sty 2006    Temat postu: Re: Airbus potwierdza prace nad nastepca A320

Old napisał:
No włąśnie, dlaczego A340 nie ma szans z B777


Jednym z czynnikow jest dwu-silnikowosc. To zmniejsza koszty napraw i przegladow.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Czw 1:22, 12 Sty 2006    Temat postu: Re: Airbus potwierdza prace nad nastepca A320

slepowron napisał:
Old napisał:
No włąśnie, dlaczego A340 nie ma szans z B777


Jednym z czynnikow jest dwu-silnikowosc. To zmniejsza koszty napraw i przegladow.


zdaje sie ze B777 jest takze lzejszy - mniejsze oplaty, wieksza ekonomika


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
k_sko




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 520
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 9:58, 12 Sty 2006    Temat postu:

Jeszce dodam, że 777-300/ER i 777-200/LR są dostępne tylko z GE-90.

KS


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Czw 14:22, 12 Sty 2006    Temat postu:

k_sko napisał:
Jeszce dodam, że 777-300/ER i 777-200/LR są dostępne tylko z GE-90.

KS


777-300ER 777-200LR sa dostepny tylko z GE,pozostale modele maja takze innych dostawcow silnikow.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin