Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Air Baltic przestaje latać do Polski

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
falubaz




Dołączył: 13 Sty 2006
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 9:15, 22 Wrz 2006    Temat postu: Air Baltic przestaje latać do Polski

Nie powiodło się drugie już podejscie łotewskiego przewoźnika do lotów z Polski. Od 1 października samoloty Air Baltic przestają latać do Polski.

za Pulsem Biznesu z 21.09


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Old




Dołączył: 19 Gru 2005
Posty: 325
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Pią 10:22, 22 Wrz 2006    Temat postu:

Szkoda, mieli fajne ceny z Rygi do takich miejsc jak Symferopol czy Baku. No i niezłe do Polski. Ale widac brak popytu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nieves




Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WLG/WAW

PostWysłany: Pią 12:42, 22 Wrz 2006    Temat postu:

to długo nie latali. szkoda ale Air Baltic nie jest pierwszą linią, która wycofuje się z Warszawy i zapewne nie jest też ostatnią. faktem jest, że warszawskie lotnisko już dawno temu zaprzepaściło swoją szansę na to by być atrakcyjnym miejscem przesiadkowym, czy docelowym. nowy terminal też tej sytuacji nie zmieni. Oczywiście popyt to jedno ale warunki jakie panują na lotnisku też mają w tym swój udział.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stoarn




Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA/EPGD/LSGG

PostWysłany: Sob 11:17, 23 Wrz 2006    Temat postu:

nieves napisał:
to długo nie latali. szkoda ale Air Baltic nie jest pierwszą linią, która wycofuje się z Warszawy i zapewne nie jest też ostatnią. faktem jest, że warszawskie lotnisko już dawno temu zaprzepaściło swoją szansę na to by być atrakcyjnym miejscem przesiadkowym, czy docelowym. nowy terminal też tej sytuacji nie zmieni. Oczywiście popyt to jedno ale warunki jakie panują na lotnisku też mają w tym swój udział.


Popyt by był, ale reklama za kiepska. Mój przyjaciel z Wilna ostatnio dowiedziawszy się ode mnie o ofercie Baltica powiedział, że prawie nikt ze środowiska młodych Wilniuków warszawskich nie wiedział o tym połączeniu...
A poza tym błędem było niepodjęcie współpracy z LOTem: Tak wieczornymi samolotami do Rygi i Wilna wracaliby tranzytowcy, LOT również poprawiłby swoją ofertę... Pory lotów samego Baltika były kiepskie (wylot wieczorem).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Butik




Dołączył: 13 Lis 2005
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: MEDUR

PostWysłany: Sob 11:41, 23 Wrz 2006    Temat postu:

Też wydaje mi się, że BT miał kiepski marketing. Najrzęściej podróżowałem ich samolotami na trasie do i z Wilna oraz Rygi, zazwyczaj w środku siedziało kilka osób. Ostatni raz na ich pokłąd zawitam w takim razie w najbliższy piątek w locie z RIX, ciekawe jaki będzie lf.

Faktem jest, iż połączenia te nie było reklamowane. Co więcej, w absolutnej większości przypadków moich połączeń BT leciałem kompletnie białym F50 bez żadnego malowania. Z pewnością taki samolot też nie pomógł miejscowej gawiedzi dowiedzieć się, że coś nowego lata między PL a prebaltikami.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
k_sko




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 520
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 14:55, 23 Wrz 2006    Temat postu:

Stoarn napisał:
A poza tym błędem było niepodjęcie współpracy z LOTem: Tak wieczornymi samolotami do Rygi i Wilna wracaliby tranzytowcy, LOT również poprawiłby swoją ofertę... Pory lotów samego Baltika były kiepskie (wylot wieczorem).


No, ale przecież BT wybrał model działalności LCC. A jak tu wspólnie wykonywać rejsy skoro nie można zaoferować klasy biznes (jaka by nie była) na tych odcinkach w samolotach BT?

Pozatym LOT przecież i tak ma rejsy 771/2 oraz 773/4 to i tak te wieczorne kolidowałyby , a ciekawych tranzytów w porze popołudniowej (tak jak BT przylatywał) to można było zaoferować niewiele oprócz kirunków zachodnich na nocowania.

KS


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seo




Dołączył: 22 Gru 2005
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 11:37, 24 Wrz 2006    Temat postu:

zamykaja WAW i otwieraja "egzotyczne" kierunki

Air Baltic will inaugurate nonstop service from Riga to Sharm El Sheik (Egypt) on Oct 14th. The airline will operate a weekly flight on Sat using the B737-500.

Air Baltic will inaugurate nonstop service from Riga to Hurghada (Egypt) on Sep 30th. The airline will operate a weekly flight on Sat using the B737-500.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stoarn




Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA/EPGD/LSGG

PostWysłany: Nie 11:45, 24 Wrz 2006    Temat postu:

k_sko napisał:
Stoarn napisał:
A poza tym błędem było niepodjęcie współpracy z LOTem: Tak wieczornymi samolotami do Rygi i Wilna wracaliby tranzytowcy, LOT również poprawiłby swoją ofertę... Pory lotów samego Baltika były kiepskie (wylot wieczorem).


No, ale przecież BT wybrał model działalności LCC. A jak tu wspólnie wykonywać rejsy skoro nie można zaoferować klasy biznes (jaka by nie była) na tych odcinkach w samolotach BT?

KS


Niezupełnie prawda, bo współpracują z SASem, Estonian, Spanairem i kilkoma innymi liniami... Może nie dziwne, bo cała grupa SAS nie pali się do współpracy z LOTem, ale rezultaty tego ma nie zawsze pożądane...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stenus




Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 323
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa/Bruksela

PostWysłany: Nie 23:08, 24 Wrz 2006    Temat postu:

seo napisał:
zamykaja WAW i otwieraja "egzotyczne" kierunki

Air Baltic will inaugurate nonstop service from Riga to Sharm El Sheik (Egypt) on Oct 14th. The airline will operate a weekly flight on Sat using the B737-500.

Air Baltic will inaugurate nonstop service from Riga to Hurghada (Egypt) on Sep 30th. The airline will operate a weekly flight on Sat using the B737-500.


Tylko, że WAW-VNO, WAW-RIX były operowane przez Fokkera50, a te są przez 737. Więc nie do końca jedno z drugim ma coś wspólnego...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin