Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

A KLM się rozwija
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Sob 22:09, 06 Maj 2006    Temat postu:

Witek Z napisał:
Myślę, że już wszyskie są zabookowane. Co oczywiście o niczym nie świadczy. Bo LOT tez mógł je zabookować, bo o ich wymianie ja - skromny pax - wiem od przynajmniej 2-3 lat. Ale myślę, że pobite gary - niestety Crying or Very sad

No nie wiem, ja sie na tym nie znam a dodatkowo nie mam mozliwosci aby sie dowiedziec jak to wyglada w rzeczywistosci dlatego byłem ciekaw co kolega pilot napisze. A wogole to dlazcego KLM wymienia całkiem młode samoloty? Chyba z ekonomika nie jest az tak zle, czyzby potrzebowali wiekszych i stad A330?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Sob 22:12, 06 Maj 2006    Temat postu:

Piwi napisał:
Czy każdy 747 KLMu jest bez PTV-ek ? Lecę w lipcu do LAX 747 KLMu no i chyba niestety troszkę się ponudzę na poładzie Wink

Lec LH, nie dosc ze sie wynudzisz to jeszcze gdy masz ponad 160 cm to bedziesz potrzebowal masaz kregoslupa... no i te piekne lufthelgi z tym sztucznym usmiechem Evil or Very Mad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piwi




Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 999
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Dąbrowa Górnicza [epkt_spotters]

PostWysłany: Sob 22:15, 06 Maj 2006    Temat postu:

Lecę KLMem bo tak wybrało biuro podróży z którego wykupiłem podróż, więc nic mi do tego Wink W sumie mając 172 cm wzrostu jakoś nigdy nie narzekałem na bóle kręgosłupa w 747 Wink (leciałem Cathayem). No ale myślę, że mimo wszystko KLM mnie pozytywnie zaskoczy jeśli chodzi o poziom obsługi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Sob 22:20, 06 Maj 2006    Temat postu:

Piwi napisał:
Lecę KLMem bo tak wybrało biuro podróży z którego wykupiłem podróż, więc nic mi do tego Wink W sumie mając 172 cm wzrostu jakoś nigdy nie narzekałem na bóle kręgosłupa w 747 Wink (leciałem Cathayem). No ale myślę, że mimo wszystko KLM mnie pozytywnie zaskoczy jeśli chodzi o poziom obsługi.

No ja tez gdy lecialem do LAX mialem niewiele do powiedzenia jesli chodzi o linie i własnie musialem sie meczycz te parenascie godzin w ich B747 - tragedia. W KLM powinno byc lepiej, aczkowliek Witek Z mogłby cos wiecej napisac, w koncu to jego ulubiona linia Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Witek Z
Moderator



Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Sob 22:20, 06 Maj 2006    Temat postu:

Piwi napisał:
Czy każdy 747 KLMu jest bez PTV-ek ? Lecę w lipcu do LAX 747 KLMu no i chyba niestety troszkę się ponudzę na poładzie Wink


W dniu dzisiejszym - tak. Ale jak pisałem, KLM rozpoczyna równolegle do wymiany modernizację wnętrz MD11 i 747 do - jak piszą na stronie - "standardu znanego z 777". Nawet jeśli w lipcu jakieś maszyny będa ready - myślę, że im to zajmie mniej czasu niż PLL - to szansa na trafienie tego jednego zmodernizowanego spośród 22 będzie mała.

Gabec: To jest dobre pytanie, myślę, że własnie tym się różni ROZWÓJ w wykonaniu KLM od rozwoju w wykonaniu PLL. I nie piszę tego szczególnie złośliwie wobec LOTu - wot taka różnica


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Sob 22:25, 06 Maj 2006    Temat postu:

Witek Z napisał:

Gabec: To jest dobre pytanie, myślę, że własnie tym się różni ROZWÓJ w wykonaniu KLM od rozwoju w wykonaniu PLL. I nie piszę tego szczególnie złośliwie wobec LOTu - wot taka różnica


No wiesz,jak popatrzysz na B787 LO to stwierdzisz ze kupuja wieksze maszyny niz maja w tej chwili, wiec tak na sile porownanie jest trafne. Z tym ze 7 masz to wg mnie troche malo, to starczy na utrzymanie tego co jest - na rozwoj juz braknie. Zreszta.... poki nie ma koncepcji to tak to bedzie wygladalo a koncepcja bedzie jesli firma zostanie sprywatyzowana i rece politykow nie beda mogly zagrabic stanowisk w zarzadzie

Ale wracajac do tematu KLM. Ciekaw jestem co oni zrobia z B747 -tymi full pax. Combi to zamienia na B772/B773 a te pojemniejsze? Kupia B748? Czy tez moze B773 beda w wersji gesto/ciasno i upchna ok 400 paxow podobnie do AF i ich chyba nastepnych 5 maszyn (10 siedzen w rzedzie)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gabec dnia Sob 22:27, 06 Maj 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Witek Z
Moderator



Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Sob 22:27, 06 Maj 2006    Temat postu:

Hehe, tu jest prawie jak na czacie - nie nadążam. Co do standardu w KLM747 to jest on taki sobie. Ja tam UWIELBIAM podróżować, więc mogę lecieć i na miotle Laughing Boje się, że moje ulubione Królewskie Holenderskie moga nie wytrzymac porównania z Cathaiem - też leciałem, i wiem że nie wytrzymają porównania. No generalnie to są dwa standardy: stary i nowy. Główna różnica to oczywiście PTVki, które w 777 (330 jeszcze nie leciałem) są b o s k i e, choć dla ludzi wysokich nieco źle ustawione i jak się patrzy pod kątem to niewiele widać. Ale nie wszyskich to dotyka. Ja tam jestem pokorny, jak się jest wysokim grubasem, to trzeba miec pokorę wobec oferty linii lotniczych, albo latac First Class Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piwi




Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 999
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Dąbrowa Górnicza [epkt_spotters]

PostWysłany: Sob 22:30, 06 Maj 2006    Temat postu:

Mam dokładnie tak samo. Byle tylko jedzonko było smaczne i widoki za oknem były niezłe, to mogę lecieć i lecieć Wink

A swoją drogą, mam cichą nadzieję, że KLM kupi 748 ... Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Sob 22:34, 06 Maj 2006    Temat postu:

Piwi napisał:
Mam dokładnie tak samo. Byle tylko jedzonko było smaczne i widoki za oknem były niezłe, to mogę lecieć i lecieć Wink

Ja to nawet jedzenia nie wymagam dobrego (raczej po doswiadczeniach z LH nie licze ze bedize dobre i duzo). Narazie niestety nie zanosi sie na jakis lot, musze pomyslec nad bardziej poLOTowa praca, bo poki co perspektywy na zwiedzaniu chmur (zwlaszcza za granica) mam male.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Witek Z
Moderator



Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Pią 18:39, 19 Maj 2006    Temat postu:

Zazkup nowych 330 - mało?
Zakup dodatkowych 772 - mało?
Zakup 4 nowiutkich 773 - mało?

No to dla tych wszystkich, którzy nie wierzą w rozwój "błękitnych kadłubów" kawałeczek rekacji z konferencji CEO KLMu

Cytat:
Van Wijk also mentioned that neither Embraer or Bombardier should hope for a big order. AFKL is waiting for something really revolutionary to replace it's Fokkers and BAe's.


Nie zamierzają na razie jednak wybierać między 787 a 350. No ja sie nie dziwię, przy takich zakupach...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bbb




Dołączył: 13 Paź 2005
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Pią 19:28, 19 Maj 2006    Temat postu:

Nie za bardzo rozumiem dlaczego tak dużo w Waszych postach krytyki wobec Lufthansy. Ja w odróżnieniu od Was mam z tą linią same pozytywne doświadczenia. Stewardessy były zawsze wobec mnie miłe i uprzejme, chętnie wysłuchiwały jakichkolwiek życzeń - dla przykładu na 4 rejsy z LH udawało mi się odwiedzić kokpit 3 razy podczas gdy na te same 4 rejsy LO udawało się tylko raz. BTW nazywanie ich 'upiornymi Helgami' jest według mnie dużą przesadą... Jeżeli chodzi o gastronomię na transatlantykach to zaważyłem taką tendencję - przed 2001 serwis w LH był naprawdę super, potem tak do 2003 roku trochę gorzej i w miarę upływu czasu ulegało ciągłej poprawie (ostatni raz leciałem do DEN w 2005 i pod tym względem było naprawdę w porządku). Myślę też, że w czasach kiedy ceny ropy są na takim poziomie jakim są, nie ma co oczekiwać jakichś szczególnych luksusów w klasie ekonomicznej. Jeżeli ktoś uważa, że ilość jedzenia oraz miejsca na nogi jest niewystarczająca zawsze może wykupić miejsce w klasie business. B747-400 natomiast nigdy nie należał do jakichś super komfortowych samolotów w klasie ekonomicznej. Dlatego gdy latam LH na ile to możliwe wybieram loty, które będą obsługiwane na A340-300/600.

BN


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Wto 12:44, 06 Cze 2006    Temat postu:

cos milego dla oka i ucha by KLM

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Sob 20:54, 10 Cze 2006    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
edit:
pierwszy B773 bedzie dostarczony w 2008, oznaczenie PH-BQR


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pirx




Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA

PostWysłany: Czw 11:51, 22 Cze 2006    Temat postu:

Nie bardzo rozumiem Fanów KLM i ich ciagłe porównywanie KLM do LOT -u.



KLm jest inną linia z inna strategia i co wazne historia, a chwalenie sie zakupem nowych siodemek jest zabawne w aspekcie ze LOT zakupił 787 oraz najnowsza konstrukcje regionalna 170 i 175 w ilosciach rzekłbym wcale nie sladowych.

Proponuje zaczac porówynwac sie do BA i jak dotychczas co czynicie
Lufy ,lub tu juz bede złosliwy do Virgin tudziez Emirates np do upper class i first w tej drugiej.
Bo z całym szacunkiem KLM przy tych ofertach jest prowincjonalny ...nieprawdaż ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin