Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

737-800 w LOT
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
G@wron




Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Zamość - EPZA

PostWysłany: Pon 22:02, 02 Sty 2006    Temat postu:

Wiesz jeśli chodzi o samolot komunikacji regionalnej latający dla EuroLOT-u to Boeing i Embraer nie robią nic takiego chyba. . . co nie ?! Jeśłi skupi się na samej spółce LOT to rzeczywiście lata na boeingach i Embraerach i nic pewnie się w tym nie zmieni przez najbliższe lata, a w każdej flocie potrzeba maszyn przystosowanych do różnego typu zdań.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ryanair




Dołączył: 02 Gru 2005
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 22:06, 02 Sty 2006    Temat postu:

jest to kwestia na dluzsza rozmowe Smile i mysle za kazdy ma duzo racji nie mniej jednak pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
golab5




Dołączył: 23 Wrz 2005
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Pon 23:52, 02 Sty 2006    Temat postu:

polpol19 napisał:
PiotrekEPGD napisał:
Dobrze ze LOT nie kupil wtedy tych 800-setek bo teraz jest szansa ze wezmie 900-setki co by bylo owiele lepszym rozwiazaniem.


Raczej na razie nawet nie planują .
To jest biznes plan LOTu na najbliższe lata

(...)
Rok 2007

Zwrot dwoch samolotow B737-500 do leasingodawcy (maj, lipiec), jak rowniesz samolotu wycofanego z siatki polaczen rozkladowych w roku 2006 (wrzesien). Jednoczesnie przedluzenie o rok leasingu SP-LKC i SP-LLA. Sprzedaz jednego samolotu ERJ-145 (marzec). Dostawa pieciu samolotow EMB-190/195 (marzec, kwiecien, maj, dwa w czerwcu) da nam mozliwosc skonsumowania wzrostu pasazerskiego jak rowniesz otwarcie nowych punktow i uruchomienia nowych czestotliwosci.

(W roku 2008 planujemy wymiane trzech B737-500 na trzy EMB-190/195).

(...)


Coś mi się tu niezgadza. Wydaje mi się, że w 2006 roku LO ma odebrać cztery a nie pięć samolotów i nie E190/195 tylko E175...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
polpol19




Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA

PostWysłany: Wto 17:06, 03 Sty 2006    Temat postu:

Tak w 2006 :
Dostawy czterech samolotow EMB-175 (kwiecien, maj i dwa w czerwcu). Jednoczesnie planujemy wycofanie z rozkladu samolotu B737-500 (oddanie do Centralwings, badz roczny leasing od wrzesnia). Przychodzacy od Aegan (wypozyczony w roku 2004) samolot B737-400 zostanie oddany do Centralwings. Sprzedaz dwoch samolotow ERJ-145 (marzec, kwiecien)

A to co napisałeś to na rok 2007


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Wto 17:44, 03 Sty 2006    Temat postu:

polpol19 napisał:
Tak w 2006 :
Dostawy czterech samolotow EMB-175 (kwiecien, maj i dwa w czerwcu). Jednoczesnie planujemy wycofanie z rozkladu samolotu B737-500 (oddanie do Centralwings, badz roczny leasing od wrzesnia). Przychodzacy od Aegan (wypozyczony w roku 2004) samolot B737-400 zostanie oddany do Centralwings. Sprzedaz dwoch samolotow ERJ-145 (marzec, kwiecien)

A to co napisałeś to na rok 2007


Czyzby sie okazalo ze jednak ERJ-145 jest za maly jak na potrzeby LO? Czy nie moznaby zamiast sprzedawac te samolociki, otworzyc jakies nowe polaczenia gdzie male embraerki lepiej by pasowaly niz np na trase WAW-FRA? W sumie to nie mam nic do tych samolotow, lecialo sie calkiem przyjemnie (pomimo ze siedzialem na ostatnim miejscu tuz przy silnikach) tyle ze .... moja walizka sie nie zmiescila i przyjechala dopiero nastepnego dnia.

A tak obserwujac te plany to pojawia sie pytanie. Czy we flocie LO jest miejsce na samoloty wielkosci B737? Skoro 734 jest oddawany do C0 a jesli chodzi o 735 to planuje sie wyleasingowanie go gdzies....? I kiedy LO ma zamiar zamowic wreszcie E90/95? Jesli ktos zna odp na ktores z pytan to bede b. wdzieczny


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
polpol19




Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA

PostWysłany: Wto 17:58, 03 Sty 2006    Temat postu:

Akurat E145 nie jest na ostatnim miejscu ...
" Ponizej prezentujemy wykres potrzeb sprzetowym w latach 2005 - 2007. "



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Śro 0:39, 04 Sty 2006    Temat postu:

polpol19 napisał:
Akurat E145 nie jest na ostatnim miejscu ...
" Ponizej prezentujemy wykres potrzeb sprzetowym w latach 2005 - 2007. "


Czyli nie rozumie juz o co to cale halo. skad nagle pojawilo sie 30 samolotow ktore LO i C0 maja zamowic. skoro lot potrzebuje ich ... 6 a nie wierze ze C0 jest w stanie przy obecnym tempie rozwoju wykorzystac 24 maszyny.
to raz... a dwa to czy ktos wie czy E70/75 ma na tyle duzy luk bagazowy ze zmieszcza sie walizki wszystkich pasazerow ( przy zalozeniu ze np polowa z nich podrozuje na trasach transatlantyckich i ma 2 sztuki bagazu)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin