Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

SKY w odwrocie ??
Idź do strony 1, 2  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Kraków - Balice (EPKK/KRK)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Olo




Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA/EPKK

PostWysłany: Śro 11:57, 15 Lut 2006    Temat postu: SKY w odwrocie ??

a znalazłem taki artykuł na Onecie:
Tani przewoźnik stawia na Czechy
(Puls Biznesu/15.02.2006, godz. 08:20)

Linia redukuje obecność w Polsce i stawia na połączenia do Pragi. Rozwój tras z Polski mocno się opóźni.
SkyEurope, tania linia lotnicza notowana na giełdach wiedeńskiej i warszawskiej, ogranicza obecność w Polsce. Wycofuje się z części połączeń z Warszawy i Krakowa. Oficjalny powód? Otwarcie nowej bazy w Pradze.
- By wykorzystać możliwość otworzenia bazy w Pradze, SkyEurope zdecydował się przenieść czasowo część z zaplanowanych mocy przerobowych ze wszystkich baz do Pragi - wyjaśnia Eryk Kłopotowski, rzecznik SkyEurope.
Dodaje, że rozkład na sezon lato 2006 musiał zostać dostosowany we wszystkich bazach: Wiedniu-Bratysławie, Budapeszcie, Krakowie i Warszawie.
W rezultacie z Okęcia będziemy mogli polecieć ze SkyEurope tylko do Paryża i Rzymu. Linia przestaje z końcem marca latać na sztandarowych trasach - do Londynu i Bratysławy.
- Konkurencja na połączeniach Warszawa - Londyn jest bardzo silna, jednak SkyEurope był na Okęciu na tyle wcześnie, że powinien wykorzystać przywileje wynikające z pierwszeństwa. Z drugiej strony ograniczanie połączeń powinno zastanowić PPL i skłonić do poprawy efektywności i obniżania kosztów korzystania z lotniska - ocenia Tomasz Dziedzic, ekspert ds. rynku lotniczego Instytutu Turystyki.
Dodaje, że taktyka SkyEurope nie do końca jest jasna, bo jeśli chce on utrzymać bazę w Warszawie, to dlaczego rezygnuje z najbardziej popularnych połączeń?
Będzie opóźnienie
SkyEurope zredukował liczbę lotów z Krakowa do Amsterdamu, Dublina i Brukseli. Dodatkowo nie wystartują zapowiadane połączenia z Krakowa do Bolonii i Sztokholmu oraz z Poznania do Amsterdamu. Według spółki - ich otwarcie nie zostało odwołane, lecz tylko opóźnione.
- Zostaną uruchomione tak szybko, jak to będzie możliwe - mówi enigmatycznie Eryk Kłopotowski.
Co ciekawe - w dniu odwołania lotów na portalach internetowych wciąż można było oglądać reklamy zachęcające do korzystania z odwołanych połączeń.
- To niedopatrzenie pracowników marketingu z polskiego oddziału. Mam nadzieję, że nikt nie poczuł się urażony. Jeżeli tak się stało - przepraszam - mówi rzecznik SkyEurope.
Nie zdały testu
Wycofanie się z rynku nie jest w branży lotniczej niczym dziwnym. - Linie wykorzystują istniejący popyt tak długo, jak to jest możliwe, a potem szukają innych kierunków. Bolonia czy Sztokholm to rynki o bardzo płytkim popycie. Nic dziwnego, że SkyEurope się z nich wycofuje - ocenia Tomasz Dziedzic.
W przededniu debiutu giełdowego linia zapowiadała rozbudowę krakowskiej bazy i umieszczenia w niej czwartego samolotu. Dziś nadal utrzymuje te deklaracje. Nie podaje jednak, na jakich trasach miałaby być wykorzystana rozszerzona flota. Czeskie lotnisko będzie piątą bazą przewoźnika.



a więc wynika , że wiele połączeń jest nierentownych , ale wytłumaczcie mi co daję robienie baz w tak niewielkiej odległości od siebie, bo nie do końca rozumiem ułatwienia. A może problemem jest zbyt agresywna ekspansja??Praktycznie z tego co widać to tylko SKY ciągle zakłada nowe bazy i ciągle modyfikuje połączenia. odnoszę wrażenie , że trochę się pogubili.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spotter




Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 523
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: GDN

PostWysłany: Śro 12:46, 15 Lut 2006    Temat postu:

SKY chyba mocno sie przeliczyl z baza w Krakowie, Warszawie i Budapeszczie-Wiedniu. One faktycznie sa za blisko. No i bardzo agresywna polityka ekspansji. W sumie chcieli byc najwieksza tania linia lotnciza operujaca w Polsce, ale niestety, Wizz jest znacznie lepszy.

Kolejnym powodoem moim zdaniem jest to, ze ulokowali baze w KRK, gdzie niedaleko sa KTW ze znacznie mniejszymi oplatami, gdyz Oni sie nastawiaja pzrede wszystkim na low costy i chartery. Poza tym, Wizz w KTW stworzyl naprawde spora baze.

No a w WAW to od konkurencji az wrze. I jednak SKY okazuje sie tym pierwszym, co rezygnuje z Londynu. No wiec Panowie, kto ich obstawial????


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piekny




Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 18:33, 15 Lut 2006    Temat postu:

Spotter napisał:
SKY chyba mocno sie przeliczyl z baza w Krakowie, Warszawie i Budapeszczie-Wiedniu. One faktycznie sa za blisko. No i bardzo agresywna polityka ekspansji. W sumie chcieli byc najwieksza tania linia lotnciza operujaca w Polsce, ale niestety, Wizz jest znacznie lepszy.

Kolejnym powodoem moim zdaniem jest to, ze ulokowali baze w KRK, gdzie niedaleko sa KTW ze znacznie mniejszymi oplatami, gdyz Oni sie nastawiaja pzrede wszystkim na low costy i chartery. Poza tym, Wizz w KTW stworzyl naprawde spora baze.

No a w WAW to od konkurencji az wrze. I jednak SKY okazuje sie tym pierwszym, co rezygnuje z Londynu. No wiec Panowie, kto ich obstawial????
spotter przeliczyl to sie poki co w WAW. czy dodanie szesciu nowych polaczen to wycofywanie????????? dodali kupe nowych lotow! bedzie dodatkowy samolot a baza bedzie porownywalna z baza wizz w ktw (rowniez 3 samoloty)! i mysle ze zarowno GDN, KTW i WAW moga pozazdroscic potencjalu turystycznego. to ze odwolali te polaczenia nie znaczy ze ich nie bedzie. mysle ze od jesien turyn, ateny i inne kierunki letnie zastapi dublin, edynburg, birmingham i wlasnie sztokholm!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Airliner
Moderator



Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 1965
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKK

PostWysłany: Śro 19:10, 15 Lut 2006    Temat postu:

Piekny napisał:
Spotter napisał:
SKY chyba mocno sie przeliczyl z baza w Krakowie, Warszawie i Budapeszczie-Wiedniu. One faktycznie sa za blisko. No i bardzo agresywna polityka ekspansji. W sumie chcieli byc najwieksza tania linia lotnciza operujaca w Polsce, ale niestety, Wizz jest znacznie lepszy.

Kolejnym powodoem moim zdaniem jest to, ze ulokowali baze w KRK, gdzie niedaleko sa KTW ze znacznie mniejszymi oplatami, gdyz Oni sie nastawiaja pzrede wszystkim na low costy i chartery. Poza tym, Wizz w KTW stworzyl naprawde spora baze.

No a w WAW to od konkurencji az wrze. I jednak SKY okazuje sie tym pierwszym, co rezygnuje z Londynu. No wiec Panowie, kto ich obstawial????
spotter przeliczyl to sie poki co w WAW. czy dodanie szesciu nowych polaczen to wycofywanie????????? dodali kupe nowych lotow! bedzie dodatkowy samolot a baza bedzie porownywalna z baza wizz w ktw (rowniez 3 samoloty)! i mysle ze zarowno GDN, KTW i WAW moga pozazdroscic potencjalu turystycznego. to ze odwolali te polaczenia nie znaczy ze ich nie bedzie. mysle ze od jesien turyn, ateny i inne kierunki letnie zastapi dublin, edynburg, birmingham i wlasnie sztokholm!


Dokladnie zgadzam sie z Toba.
Taki przyrost w ilosci nowych polaczen jest imponujacy.
Co wiecej konkurencja w Balicach jest relatywnie w stosunku do ruchu porownywalna z Okeciem a nawet z punktu widzenia low costa wieksza bo jest bezposrednim konkurentem Ryanair ktory lata do Londynu(Stansted tam gdzie Sky i to 2x dziennie) oraz do Dublina i Glasgow.
Wiec Sky w Krakowie rozwija baze a nie ogranicza.
Co do WAW to rzeczywiscie jest to moim zdaniem wycofywaniem sie.
Bratyslawa byla bardzo slabym kierunkiem oplacala sie jeszcze gdy obslugiwali Embraerami a gdy zamienili na Boeingi 737 zaczely sie problemy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Old




Dołączył: 19 Gru 2005
Posty: 325
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Śro 19:44, 15 Lut 2006    Temat postu:

Ale Kraków Stansted pogorszyli godziny i moim zdaniem może to byc wstęp do wycofania się z tego kierunku. Zobaczymy jaki będzie dalszy rozwój sytuacji. Bratysławą chceli załatac Wiedeń, ale widac się nie udało. Krókiekierunki nie sa poularne wśród klienteli low costów w Warszawie (vide krótkie przygody Air Berlin, Dau Air i Niki). Natomiast jako jedyni wycofali się z Londynu, zamiast z Rzymu, gdzie przy lepszym rozkładzie Centralwings od sezonu letniego też im spadnie obłożenie. Ich Stansted był o porze analogicznej do tego z Krakowa w sezonie letnim, więc też nie wróże mu sukcesu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michael




Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRAKOW

PostWysłany: Śro 20:03, 15 Lut 2006    Temat postu:

Skad macie informacje ze liczba bazujacych samolotów w Balicach Sky Europe zostanie ograniczona do 3?? Poki co Sky Europe podtrzymuje teze ze w Krakowie zabazuje 4 nowe Boeingi.

-------------------------------------------------------------------------------------

Wrecz odwrotnie!!!! Sky Europe przeciez chcial umiejscowic w Balicach tylko 2 nowe Boeeingi i 2 stare. Jak sie okazuje, Kraków bedzie jedyna baza Sky Europe z w 100% z nowa flota. W Krakowie bedzie nocowalo najwiecej nowiutkich maszyn Sky Europe.

Skasowanie tylko dwóch istniejących tras i opóźnienie uruchomienia innych tras, które początkowo planowane były z Polski nie wynika ze zmniejszenia zaangażowania SkyEurope w Polsce. SkyEurope zwiększy obecność w Krakowie bazując tam 4 z 6 nowych samolotów Boeing 737-700 Next-Generation, które dołączą do floty w 2006, sprawiając, iż SkyEurope będzie przewoźnikiem z najmłodszą flotą operującą z krakowskich Balic


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez michael dnia Śro 20:15, 15 Lut 2006, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Airliner
Moderator



Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 1965
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKK

PostWysłany: Śro 20:11, 15 Lut 2006    Temat postu:

michael napisał:
Skad macie informacje ze liczba bazujacych samolotów w Balicach Sky Europe zostanie ograniczona do 3?? Poki co Sky Europe podtrzymuje teze ze w Krakowie zabazuje 4 nowe Boeingi.


SkyEurope zwiększy obecność w Krakowie bazując tam 4 z 6 nowych samolotów Boeing 737-700 Next-Generation, które dołączą do floty w 2006, sprawiając, iż SkyEurope będzie przewoźnikiem z najmłodszą flotą operującą z krakowskich Balic.


Beda cztery i to w wersji NG Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jks




Dołączył: 02 Lis 2005
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: DUB

PostWysłany: Śro 21:00, 15 Lut 2006    Temat postu:

Airliner napisał:

Beda cztery i to w wersji NG Smile


To ciekawe bo cały letni rozkład można obsłużyć 3 samolotami. Sprawdziłem nowy rozkład - w żaden dzień tygodnia nie startuje rano, ani nie ląduje wieczorem więcej niż 3 samoloty. W dotychczas planowanym rozkładzie letnim były niezbędne 4 samoloty. Więc może czwarty będzie, ale dopiero w sezonie zimowym.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piekny




Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 22:00, 15 Lut 2006    Temat postu:

po prostu wydaje mi sie ze maja opznienia z boeinga albo przeznaczyli ten dodatkowy na prage bo zaczac tam z jednym to troche kleska od razu. wiec ten czwarty dojdzie w trakcie sezonu albo od jesieni!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Olo




Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA/EPKK

PostWysłany: Czw 10:19, 16 Lut 2006    Temat postu:

jks napisał:
Airliner napisał:

Beda cztery i to w wersji NG Smile


To ciekawe bo cały letni rozkład można obsłużyć 3 samolotami. Sprawdziłem nowy rozkład - w żaden dzień tygodnia nie startuje rano, ani nie ląduje wieczorem więcej niż 3 samoloty. W dotychczas planowanym rozkładzie letnim były niezbędne 4 samoloty. Więc może czwarty będzie, ale dopiero w sezonie zimowym.


podejrzewam, że SKY wszedł w konszachty z biurami podróży bo oni generalnie mają niewiele czarterów , a z tego co co sie dowiedzialem to nowe maszyny mają wlasnie obslugiwac czartery od kwietnia do konca wrzesnia a potem mają zniknąć. Jednakże wracając do meritum, poinformowanie o nowych połączeniach a ich uruchomienie to zasadnicza różnica. Znacie zapewne firmę Szwagropol (pks do Zakopanego) oni zaczynali z podobną agresją chceili obsługiwać całe południe i co się stało???zostali tylko na linii KRK - Zakopane.
Więc podejrzewam, że SKY po okresie testowania rentowności połączeń zostanie tylko przy trasach zasadniczych tak jak EASY .
Z drugiej jednak strony zauważyliście , że SKY to firma robiąca największy szum medialny???Momentami człowiek na hasło WIZZ nie do końca wie o co chodzi Smile)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piekny




Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 12:21, 16 Lut 2006    Temat postu:

Olo napisał:
jks napisał:
Airliner napisał:

Beda cztery i to w wersji NG Smile


To ciekawe bo cały letni rozkład można obsłużyć 3 samolotami. Sprawdziłem nowy rozkład - w żaden dzień tygodnia nie startuje rano, ani nie ląduje wieczorem więcej niż 3 samoloty. W dotychczas planowanym rozkładzie letnim były niezbędne 4 samoloty. Więc może czwarty będzie, ale dopiero w sezonie zimowym.


podejrzewam, że SKY wszedł w konszachty z biurami podróży bo oni generalnie mają niewiele czarterów , a z tego co co sie dowiedzialem to nowe maszyny mają wlasnie obslugiwac czartery od kwietnia do konca wrzesnia a potem mają zniknąć. Jednakże wracając do meritum, poinformowanie o nowych połączeniach a ich uruchomienie to zasadnicza różnica. Znacie zapewne firmę Szwagropol (pks do Zakopanego) oni zaczynali z podobną agresją chceili obsługiwać całe południe i co się stało???zostali tylko na linii KRK - Zakopane.
Więc podejrzewam, że SKY po okresie testowania rentowności połączeń zostanie tylko przy trasach zasadniczych tak jak EASY .
Z drugiej jednak strony zauważyliście , że SKY to firma robiąca największy szum medialny???Momentami człowiek na hasło WIZZ nie do końca wie o co chodzi Smile)
nie zgadzam sie. szum medialny to robi wizz bo sky nie robil problemu z masy odwolnaych polaczen i zmniejszonych rejsow. nie bil na alarm i pomoc! sky jest linia podobna w dzialaniach do EZY, ktorego baaardzo szanuję!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Olo




Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA/EPKK

PostWysłany: Czw 13:10, 16 Lut 2006    Temat postu:

tzn, mówiąc szum medialny nie miałem na myśli niczego złego, ale fakt, że SKY o każdym najdrobniejszym ruchu informuje, w stosunku do innych przewoźników jest tego dużo więcej. Uważam ,natomiast, że informowanie o uruchomieniu nowych połączeń a potem informowanie , że "połączenia będą uruchomienione w innym terminie" jest troche nie fair. Na grupie pl.rec.lotnictwo już lecą komentarze , że SKY sprzedaje bilety na nieistniejące połączenia Smile
To wszystko się ze sobą wiąże, nowe bazy,samoloty i nowe połączenia. Przyznam szczerze , że wygląda to dziwnie i nie uwiarygadnia przewoźnika, i może dlatego spada zainteresowanie ich połączeniami co przekłąda się na ilość lotów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Czw 13:59, 16 Lut 2006    Temat postu:

Sky od dawna wiedzial, ze tych polaczn nie uruchomi a mimo to sprzedawal bilety. Zwykle oszustwo. Moim zdaniem SKY nie przetrwa dluzej niz kolejne 2 lata.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Airliner
Moderator



Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 1965
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKK

PostWysłany: Czw 21:41, 16 Lut 2006    Temat postu:

Olo napisał:
tzn, mówiąc szum medialny nie miałem na myśli niczego złego, ale fakt, że SKY o każdym najdrobniejszym ruchu informuje, w stosunku do innych przewoźników jest tego dużo więcej. Uważam ,natomiast, że informowanie o uruchomieniu nowych połączeń a potem informowanie , że "połączenia będą uruchomienione w innym terminie" jest troche nie fair. Na grupie pl.rec.lotnictwo już lecą komentarze , że SKY sprzedaje bilety na nieistniejące połączenia Smile
To wszystko się ze sobą wiąże, nowe bazy,samoloty i nowe połączenia. Przyznam szczerze , że wygląda to dziwnie i nie uwiarygadnia przewoźnika, i może dlatego spada zainteresowanie ich połączeniami co przekłąda się na ilość lotów.


Sky organizuje konferencje prasowe jak kazda inna linia lotnicza i nie jest w tym nic dziwnego.

Czy nie uwazasz ze 6 nowych polaczen z Krakowa to malo w ciagu jednego roku?
Nawet mimo to ze skasowali ARN i BLQ.

Kolega nie pamieta naszego lotniska z przed 3 lat (niewspomne juz o tym co dzialo sie wczesniej...) gdy w Balicach otwarto jakie kolwiek jedno polaczenie ktore bylo wielkim wydazenie?

Sky jest tania linia lotnicza i ma swoje duze plusy i minusy zreszta tak samo jak Ryanair,Centralwings,EasyJet czy Wizz.
Trudno wszystkich zadowolic i do tego za przyzwoita cene.

A pamietasz gdy wchodzil WIZZ do KTW i wtedy Balice patrzyly z zazdroscia ze linia stworzyla pierwszy HUB poza Okeciem.

Wiec Sky w Krakowie jest bardzo pozyteczny i uzupelnia oferte innych przewoznikow.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piekny




Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 23:20, 16 Lut 2006    Temat postu:

Airliner napisał:
Olo napisał:
tzn, mówiąc szum medialny nie miałem na myśli niczego złego, ale fakt, że SKY o każdym najdrobniejszym ruchu informuje, w stosunku do innych przewoźników jest tego dużo więcej. Uważam ,natomiast, że informowanie o uruchomieniu nowych połączeń a potem informowanie , że "połączenia będą uruchomienione w innym terminie" jest troche nie fair. Na grupie pl.rec.lotnictwo już lecą komentarze , że SKY sprzedaje bilety na nieistniejące połączenia Smile
To wszystko się ze sobą wiąże, nowe bazy,samoloty i nowe połączenia. Przyznam szczerze , że wygląda to dziwnie i nie uwiarygadnia przewoźnika, i może dlatego spada zainteresowanie ich połączeniami co przekłąda się na ilość lotów.


Sky organizuje konferencje prasowe jak kazda inna linia lotnicza i nie jest w tym nic dziwnego.

Czy nie uwazasz ze 6 nowych polaczen z Krakowa to malo w ciagu jednego roku?
Nawet mimo to ze skasowali ARN i BLQ.

Kolega nie pamieta naszego lotniska z przed 3 lat (niewspomne juz o tym co dzialo sie wczesniej...) gdy w Balicach otwarto jakie kolwiek jedno polaczenie ktore bylo wielkim wydazenie?

Sky jest tania linia lotnicza i ma swoje duze plusy i minusy zreszta tak samo jak Ryanair,Centralwings,EasyJet czy Wizz.
Trudno wszystkich zadowolic i do tego za przyzwoita cene.

A pamietasz gdy wchodzil WIZZ do KTW i wtedy Balice patrzyly z zazdroscia ze linia stworzyla pierwszy HUB poza Okeciem.

Wiec Sky w Krakowie jest bardzo pozyteczny i uzupelnia oferte innych przewoznikow.
i wole baze Sky w KRK niz WIZZ. i szczerze mowiac to zamiast SKY wolalbym tylko baze easyjet'a.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Kraków - Balice (EPKK/KRK) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin