Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowe połączenia z EPKK
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Kraków - Balice (EPKK/KRK)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Śro 22:17, 13 Gru 2006    Temat postu:

To byl byl szczyt paranoi. Pewnie do wiosny LOT zniknie z amadeusa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Airliner
Moderator



Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 1965
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKK

PostWysłany: Czw 0:17, 14 Gru 2006    Temat postu:

Piekny napisał:
Airliner napisał:
Nowe polaczenia w sezonie 2007 SkyEurope z Krakowa do:
Palermo x 1 week
Saloniki x 2 week
Wenecja (Trewisto) x 3 week
a tamte ktore darek napisal tez aktualne (Madryt
Lizbona
Bazylea )?


juz niedlugo Smile

Uruchamiane dzisiaj do sprzedaży nowe kierunki to przede wszystkim destynacje turystyczne, jednak wkrótce dodamy również takie, które cieszyć się będą zainteresowaniem biznesmenów. Uruchamiając już teraz sprzedaż nowych kierunków, dajemy możliwość wczesnego planowania podróży a tym samym kupowanie biletów po najniższych cenach. Tak wczesna sprzedaż jest częścią naszej strategii, która już teraz przynosi wymierne efekty, jak silny wzrost wskaźnika wypełnienia miejsc. Load factor w SkyEurope wzrósł w listopadzie 2007 o 14% w porównaniu do listopada 2006. Jestem pewien, że nowe destynacje wpłyną pozytywnie na dalszy rozwój SkyEurope i polskiego rynku - powiedział Karim Makhlouf, CCO SkyEurope Airlines

pasazer


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piter_EPTM_EPKK




Dołączył: 20 Paź 2006
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Tomaszów Mazowiecki / Kraków

PostWysłany: Czw 23:32, 14 Gru 2006    Temat postu:

Znalezione na gazeta.pl Kraków:

Lotnicza ofensywa "spóźnialskich" przewoźników na Kraków

Chcieli rzadko lub sezonowo - będą często i regularnie. Kilku spóźnionych na "boom na Kraków" przewoźników lotniczych chce latać do nas znacznie częściej niż dotychczas.

Rozpoczynamy bezpośrednie loty z Krakowa do Palermo, Salonik oraz Wenecji - potwierdzili wczoraj "Gazecie" przedstawiciele linii lotniczej SkyEurope. Tym samym liczba bezpośrednich połączeń Krakowa z portami lotniczymi na całym świecie wzrośnie do 45!

Frekwencja na rejsach do i z Krakowa zaskoczyła nawet największych optymistów. Dochodzi do tego, że linie lotnicze, które otwierały na tej trasie nawet po kilka lotów tygodniowo, muszą teraz gonić konkurencję. Najlepiej koniunkturę na Kraków wyczuł irlandzki potentat taniego latania Ryanair, który od marca będzie kursował między Londynem a stolicą Małopolski aż trzy razy dziennie (a chce latać nawet cztery razy każdego dnia).

Wejście nowego gracza, brytyjskiego Jet2, zamierza osłabić inna z wielkich linii - easyJet, która tę samą trasę (Newcastle - Kraków) zdubluje od 30 marca aż czterema połączeniami tygodniowo (Jet2 ma ich dwa). Aer Lingus - narodowy przewoźnik Irlandii - ogłosił właśnie, że zamiast pięć razy do Krakowa będzie kursować sześć razy w tygodniu, a Jet2 zwiększy liczbę lotów do i z Leeds do czterech. Jeśli chodzi o Jet2, warto odnotować, że bilety na jego trasy, których ceny podano w lipcu z trzymiesięcznym wyprzedzeniem, zostały wyprzedane w takim tempie, iż z Newcastle i Leeds zdecydowano się wypuszczać do Balic znacznie większe maszyny oraz nieco inaczej zorganizować internetową dystrybucję biletów.

Na tym nie koniec. Już teraz wiadomo, że od września przyszłego roku z easyJetem polecimy aż na dwa lotniska pod Londynem (teraz maszyny Brytyjczyków lądują tylko w Luton, za 9 miesięcy pojawią się również w Gatwick).

Największy problem mają linie, które zdecydowały się latać do Krakowa testowo, niejako na rozpoznanie sytuacji - np. Finnair. Nie dość że już na inauguracyjny lot Finowie musieli przylecieć niemal dwukrotnie większą, wypełnioną po brzegi maszyną, to teraz mają kłopot z pasażerami niezadowolonymi z powodu zawieszenia na zimę połączenia Helsinki - Kraków.

- Nie przypuszczaliśmy, że tylu Finów będzie chciało tu przyjechać, jeszcze pół roku temu ustaliliśmy więc, że na zimę damy sobie spokój. Drugi raz nie popełnimy tego błędu. Od kwietnia zamiast dwa razy w tygodniu będziemy latać do Krakowa aż cztery razy - i to dużym boeingiem. Kolejnej zimy planujemy jeszcze większą ekspansję - słyszymy w warszawskiej centrali Finnair.

Wiadomo już - choć wciąż nieoficjalnie - że chrapkę na Kraków ma jeszcze kilku innych przewoźników. W grę wchodzą też nowe połączenia m.in. do Lizbony, Madrytu, Stambułu i któregoś z ukraińskich miast: Kijowa bądź Lwowa.


i niech się wreszcie wezmą za rozbudowe bo niedługo brak infrastruktury może przychamować to wszystko.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
eu01




Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 625
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 22:27, 15 Gru 2006    Temat postu:

piter_EPTM_EPKK napisał:
Największy problem mają linie, które zdecydowały się latać do Krakowa testowo, niejako na rozpoznanie sytuacji - np. Finnair. Nie dość że już na inauguracyjny lot Finowie musieli przylecieć niemal dwukrotnie większą, wypełnioną po brzegi maszyną, to teraz mają kłopot z pasażerami niezadowolonymi z powodu zawieszenia na zimę połączenia Helsinki - Kraków.

- Nie przypuszczaliśmy, że tylu Finów będzie chciało tu przyjechać, jeszcze pół roku temu ustaliliśmy więc, że na zimę damy sobie spokój. Drugi raz nie popełnimy tego błędu. Od kwietnia zamiast dwa razy w tygodniu będziemy latać do Krakowa aż cztery razy - i to dużym boeingiem. Kolejnej zimy planujemy jeszcze większą ekspansję - słyszymy w warszawskiej centrali Finnair.

Jezeli takim powodzeniem cieszą sie loty Finnaira, który przeciez do najtanszych nie nalezy, to czemu ani Sky, ani zaden inny "low-cost" tego nie widzi? Wiem, Helsinki nie są lubiane przez tanich (zadnych ulg), ale jest jeszcze np. Tampere (i specjalny tanszy terminal)...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piter_EPTM_EPKK




Dołączył: 20 Paź 2006
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Tomaszów Mazowiecki / Kraków

PostWysłany: Pią 23:41, 15 Gru 2006    Temat postu:

Właśnie nie wiadomo czego sie boja lub też czego obawiają. W sumie niektóry low-costy nie sa wcale takie low a też chcą aby płacić bo wiadomo każdy chce wyjść na swoje. A co do samego Finnair-a to nie jest az taki drogi skoro czasem wychodził mnie taniej lot przez Helisinki do NY niż naszym LOTem, który tylko czasem ma przebłyski promocji.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Airliner
Moderator



Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 1965
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKK

PostWysłany: Sob 11:30, 16 Gru 2006    Temat postu:

piter_EPTM_EPKK napisał:
Najlepiej koniunkturę na Kraków wyczuł irlandzki potentat taniego latania Ryanair, który od marca będzie kursował między Londynem a stolicą Małopolski aż trzy razy dziennie (a chce latać nawet cztery razy każdego dnia).


Swietnie, nie moge sie doczekac czwartego lotu dziennie Ryanaira z Londynu Sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stoarn




Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA/EPGD/LSGG

PostWysłany: Sob 22:42, 16 Gru 2006    Temat postu:

Tzn Finnair będzie 752 latał? (Bo innych Boeingów nie ma)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Airliner
Moderator



Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 1965
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKK

PostWysłany: Sob 23:13, 16 Gru 2006    Temat postu:

Stoarn napisał:
Tzn Finnair będzie 752 latał? (Bo innych Boeingów nie ma)


wg amadeusa maja obslugiwac na E70/319/320/321.

Dla dziennikarzy nie ma znaczenia czy to Airbus, Boeing czy Embraer dla nich to tylko samoloty.
Mysle ze to pomylka.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piter_EPTM_EPKK




Dołączył: 20 Paź 2006
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Tomaszów Mazowiecki / Kraków

PostWysłany: Nie 10:58, 17 Gru 2006    Temat postu:

no zobaczymy jak to wyjdzie a we flocie mają A319,320,321,340, ATR72, ERJ-170, B757 oraz MD-11 więc jak widać jest jeden boeing Smile choc MD też jest przecież firma kupiona przez Boeinga ale mysle że aż takiego zapotrzebowania nie ma Razz Smile hehe chociaz my jako spotterzy nie pogniewamy się Smile ale może kiedys zobaczymy inne cacko bo Finnair jak mówią zródła Boeinga przymierza sie do zakupu paru sztuk B737-900ER bo A321 w konfiguracji 1-klasowej może wziaśc tylko 181 osób a B737-900 215 osób więc rożnica jest. Decyzja ma zapaść w styczniu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Nie 11:12, 17 Gru 2006    Temat postu:

piter_EPTM_EPKK napisał:
ale może kiedys zobaczymy inne cacko bo Finnair jak mówią zródła Boeinga przymierza sie do zakupu paru sztuk B737-900ER bo A321 w konfiguracji 1-klasowej może wziaśc tylko 181 osób a B737-900 215 osób więc rożnica jest. Decyzja ma zapaść w styczniu.


a ten dane skąd wziąłeś?

Cytat:
Typical two-class seating capacity for the A321 is 185 seats with 16 in first class and 169 in economy, while the A321 single-class configuation comfortably seats 199 passengers.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piter_EPTM_EPKK




Dołączył: 20 Paź 2006
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Tomaszów Mazowiecki / Kraków

PostWysłany: Nie 11:49, 17 Gru 2006    Temat postu:

dane Boeinga ze strony Boeing a dokładnie:

[link widoczny dla zalogowanych]

a Airbusa to ze strony Finnair bo akurat zrobiłem porównanie do ich samolotu:

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Nie 11:49, 17 Gru 2006    Temat postu:

piter_EPTM_EPKK napisał:
no zobaczymy jak to wyjdzie a we flocie mają A319,320,321,340, ATR72, ERJ-170, B757 oraz MD-11 więc jak widać jest jeden boeing Smile choc MD też jest przecież firma kupiona przez Boeinga ale mysle że aż takiego zapotrzebowania nie ma Razz Smile hehe chociaz my jako spotterzy nie pogniewamy się Smile ale może kiedys zobaczymy inne cacko bo Finnair jak mówią zródła Boeinga przymierza sie do zakupu paru sztuk B737-900ER bo A321 w konfiguracji 1-klasowej może wziaśc tylko 181 osób a B737-900 215 osób więc rożnica jest. Decyzja ma zapaść w styczniu.


MD to MD. Zreszta jest w kolejce do emeytury. Bedzie zastapiony przez A340. Finnair nie robi tajemnic z faktu, ze zamierzaja miec flote jednego producenta. 737-900 to w Finnair science fiction.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piter_EPTM_EPKK




Dołączył: 20 Paź 2006
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Tomaszów Mazowiecki / Kraków

PostWysłany: Nie 11:54, 17 Gru 2006    Temat postu:

ok pozyjemy zobaczymy Very Happy nigdy nie nalezy mówic nigdy. MD wiadomo, że do emerytury jak zresztą w większości linii, które je użytkują. A jeżeli rzeczywiście tak zrobią no to na pewno już nie polece bo nie jestem fanem Airbusa ale w końcu nie każdemu może odpowiadać dany producent i chyba za to mnie nie będziecie ponownie krytykować.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stoarn




Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA/EPGD/LSGG

PostWysłany: Nie 19:47, 17 Gru 2006    Temat postu:

SWISSowskie A321 po przebudowie będą miały 34 rzędy siedzeń (200 pax)... Finnairowi coś jest potrzebne na wymianę 752, Airbusa A322 jeszcze nie zaprojektowano...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Wto 17:47, 19 Gru 2006    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

DUBLIN RE623 16:40 CANCELLED
GALWAY RE664 16:55 CANCELLED
KRAKOW CO277 17:10 DUE AT 1643
DUBLIN RE625 17:25 CANCELLED

Nie wiedzialem, ze Continental lata Krakow - Cork Laughing W dodatku przed czasem Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Kraków - Balice (EPKK/KRK) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18  Następny
Strona 16 z 18

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin