Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Na płycie

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Kraków - Balice (EPKK/KRK)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcin_EPKK




Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 840
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKK Chrzanów

PostWysłany: Pon 14:24, 22 Maj 2006    Temat postu: Na płycie

Witam!
W sobotę byłem świadkiem takiej sytuacji: B734 BA został wypchnięty przez ten samochodzik obsługi naziemnej ze stanowiska 2 na płytę równolegle do pasa na wysokości stanowiska 3 i 4 (tak daleko?) i potem stał tam sobie przez kilka minut a dopiero po tym czasie pokołował na pas Jak wytłumaczyć ten postój?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcin_EPKK




Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 840
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKK Chrzanów

PostWysłany: Pon 14:28, 22 Maj 2006    Temat postu:

I jeszcze inna kwestia: Na jakiej zasadzie TWR przyznaje samolotom samochody Follow me? Bo np.Avro LH podjechał od razu na stanowisko (no może tu nie ma to znaczenia bo podjechał na pierwsze) ale już po nim ATR LO pojechał na prawo opod nowobudowane budynki obsługi naziemnej bez Follow Me

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
radian




Dołączył: 26 Kwi 2006
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKK

PostWysłany: Wto 22:40, 23 Maj 2006    Temat postu:

Odpowiadając najogólniej na powyższe pytania: decyzję podjął kontroler TWR, biorąc pod uwagę względy sytuacji ruchowej, uwarunkowania operacyjne, obowiązujące procedury i dokonane wcześniej uzgodnienia... Smile
Postój po wypchnięciu mógł być spowodowany wieloma czynnikami: oczekiwaniem na przekołowanie innego a/c, obowiązującym slotem dla danego a/c, czy też bliżej niesprecyzowanym planem, który powstał w głowie kontrolera Smile
A follow me mogą być przyznawane zgodnie z obowiązującymi procedurami lub też z powodu innych czynników, np. prac prowadzonych na płycie itp.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcin_EPKK




Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 840
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKK Chrzanów

PostWysłany: Śro 12:20, 24 Maj 2006    Temat postu:

Dzięki za odpowiedźSmile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Kraków - Balice (EPKK/KRK) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin