Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wieczorny LH 3295 na CR7?

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Katowice - Pyrzowice (EPKT/KTW)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wajher




Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KTW/POZ/LBA

PostWysłany: Nie 18:49, 02 Lip 2006    Temat postu: Wieczorny LH 3295 na CR7?

Wszystkie znaki Amadeusie wskazuja, ze od W06/07 będziemy mieli w KTW wieczorną lufę na CR7 a nie 735, chyba ze będzie cargo dla Wizza, no to A321 podeślą (jak kiedyś z kolami do A320).. Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Airliner
Moderator



Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 1965
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKK

PostWysłany: Nie 19:46, 02 Lip 2006    Temat postu: Re: Wieczorny LH 3295 na CR7?

wajher napisał:
Wszystkie znaki Amadeusie wskazuja, ze od W06/07 będziemy mieli w KTW wieczorną lufę na CR7 a nie 735, chyba ze będzie cargo dla Wizza, no to A321 podeślą (jak kiedyś z kolami do A320).. Wink


Widac ze mimo bardzo dobrych cen(i promocji), Lufthansa zaczyna tracic na swoja bardzo mocna pozycje w KTW na rzecz Air France.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wajher




Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KTW/POZ/LBA

PostWysłany: Pon 8:01, 03 Lip 2006    Temat postu:

No dokładnie o tym samym pomyślałem. W W06/07 Air France bez zmian. 3x dziennie z odstępstwami w sobotę i niedzielę na CR1

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matt




Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: tarnowskie gory

PostWysłany: Wto 6:44, 04 Lip 2006    Temat postu:

Mnie osobiscie ten fakt zmartwil . w pyrzowicach cos musi sie zmienic bo inne porty zaczna wyprzedzac EPKT. Ostatnio cos jest nie tak: Wizz obcina czesc swoich polaczen , Centralwings otwiera nowe polaczenia ale nie z Katowic, Lufa traci pasazerow ................cos musi w koncu ruszyc!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wajher




Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KTW/POZ/LBA

PostWysłany: Wto 7:26, 04 Lip 2006    Temat postu:

@ Matt :

Tylko proszę Cię, nie mów, że należysz do nurtu spotterów, którzy najchętniej w Pcimiu (z całym szacunkiem dla tego miasteczka) otworzyliby drugie Heathrow, byleby cokolwiek latało a najlepiej 747 - bo tego wiecej już nie zniose. Wink

Moim zdaniem właściciele linii po prostu potrafią liczyć (przynajmniej tych działających w ramach reguł wolnorynkowych.
Skoro coś się nie sprzedaje z jednego portu, to próbują sił w innym, przeprowadzając tym samym najtańsze badania marketingowe w tej branży (vide: ogłaszamy Lubekę, ale jak się nie sprzeda przez 2 miesiące jakiś tam procent to ją zamykamy - sądując w ten sposób popyt).

To, że ktoś odwołuje loty z Katowic, albo po prostu nie chce ich otwierać - nie jest jedynie winą lotniska, czy regionu.

Moim zdaniem potencjał Katowic będzie dojrzewał wolniej, niż innych lotnisk, ale jest to potecjał bardzo cenny, gdyż z jednej strony łączy duży popyt na loty turystyczne z Katowic, z drugiej region genruje i przyciąga atrakcyjny ruch biznesowy.

Nie martwiłbym się bardzo tym, że Katowice jakiś port "prześcignie" KTW w ilości odprawionych Paxów. Nie zapominajmy, że to jest BIZNES a nie wyścigi w rankingach i pojedynki ambicjonalne.

Lepiej troszczyłbym się o to, żeby w regionie umacniać potencjał i rozwijać wokół lotniska odpowiednią infrastrukturę (biznesową, drogową, kolejową, medialną), by odpowiednio w przyszłości wykorzystać ten - największy w Polsce - catchment area.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matt




Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: tarnowskie gory

PostWysłany: Wto 14:03, 04 Lip 2006    Temat postu:

Wajher ja nie naleze do ludzi ktorzy chca z EPKT zrobic Heathrow (badzmy powazni Katowice to nie Londyn) i doskonale rozumiem prawo podazy i popytu (troszeczke sie na tym znam)
ale jako mieszkaniec Gornego Slaska i czlonek "EPKT SPOTTERS" chce rozwoju EPKT i nie widze w tym nic dziwnego:) Oczywiscie ze niektore polaczenia staja sie nieoplacalne lub sa porty z ktorych jest wiekszy popyt na jakies polaczenia to zrozumiale i naprawde tego mi tlumaczyc nie musisz. Pozdrawiam!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Katowice - Pyrzowice (EPKT/KTW) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin