Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Statystyki MPL Katowice
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Katowice - Pyrzowice (EPKT/KTW)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zelek




Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKT- M-ce

PostWysłany: Śro 7:44, 07 Cze 2006    Temat postu:

Wkoncu przydala by sie jakas nowa tania linia w pyrzowicach np RYAN AIR!! ja sie boje ze GDN nas dogania Crying or Very sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Airliner
Moderator



Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 1965
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKK

PostWysłany: Śro 8:10, 07 Cze 2006    Temat postu:

Zelek napisał:
Wkoncu przydala by sie jakas nowa tania linia w pyrzowicach np RYAN AIR!! ja sie boje ze GDN nas dogania Crying or Very sad


Jak GTL wpusi Ryanaira to obecnosc Wizza bedzie mocno ograniczona i niekorzystana dla tej linii ktorej Pyrzowice zawdzieczaja bardzo duzo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zelek




Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKT- M-ce

PostWysłany: Śro 9:09, 07 Cze 2006    Temat postu:

ale jakas nowa linia by sie przydala bo np w GDN jest wiecej lini a KTW jest tylko 5 w tym 2 tanie. Crying or Very sad Moze jakis easy jet albo german. mysle ze po otwarciu nowego terminala pojawia sie nowe linie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
IgnacyHannak




Dołączył: 11 Sty 2006
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Katowice/Duesseldorf

PostWysłany: Śro 11:17, 07 Cze 2006    Temat postu:

Ludzie, przeciez ani ryan air any easy nie wejda do KTW. Po pierwsze obie lataja juz do KRK i w przeciwienstwie do tradycyjnych lini nie oplaca im sie latac z KTW (chodzi o to ze tradycyjne linie maja mniejsze obszar "razenia" niz LCC).
no i pozatem, w wypadku Ryana, to juz sam GTL by to zablokowal, i ze wzgledu na LH i ze wzgledu na W& i ze wzgledu na oplaty!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HG




Dołączył: 17 Paź 2005
Posty: 507
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 14:20, 07 Cze 2006    Temat postu:

IgnacyHannak napisał:
Ludzie, przeciez ani ryan air any easy nie wejda do KTW. Po pierwsze obie lataja juz do KRK i w przeciwienstwie do tradycyjnych lini nie oplaca im sie latac z KTW (chodzi o to ze tradycyjne linie maja mniejsze obszar "razenia" niz LCC).
no i pozatem, w wypadku Ryana, to juz sam GTL by to zablokowal, i ze wzgledu na LH i ze wzgledu na W& i ze wzgledu na oplaty!

jakos w GDN czy w KRK obecnosc Ryana nie przeszkadza ani tradycyjnym liniom, odpowiednio SK czy LH, ani LCC odpowiednio W6 czy NE, a zwlaszcza wladzom portow. Konkurencja jest istota rozwoju. KTW trzymajac sie tylko LH i W6 z lidera rozwoju zmienia sie w outsidera. Zwroc uwage, ze pojawienie sie BritAira zmusilo LH do obnizek cen, a to skolei spowodowalo wzrost ruchu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krisg




Dołączył: 04 Sty 2006
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKT

PostWysłany: Śro 19:29, 07 Cze 2006    Temat postu:

Troszkę off-topic, ale apropos ruchu generowanego przez LH ile to może być paxów na rok ???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Airliner
Moderator



Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 1965
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKK

PostWysłany: Śro 20:18, 07 Cze 2006    Temat postu:

HG napisał:
IgnacyHannak napisał:
Ludzie, przeciez ani ryan air any easy nie wejda do KTW. Po pierwsze obie lataja juz do KRK i w przeciwienstwie do tradycyjnych lini nie oplaca im sie latac z KTW (chodzi o to ze tradycyjne linie maja mniejsze obszar "razenia" niz LCC).
no i pozatem, w wypadku Ryana, to juz sam GTL by to zablokowal, i ze wzgledu na LH i ze wzgledu na W& i ze wzgledu na oplaty!

jakos w GDN czy w KRK obecnosc Ryana nie przeszkadza ani tradycyjnym liniom, odpowiednio SK czy LH, ani LCC odpowiednio W6 czy NE, a zwlaszcza wladzom portow. Konkurencja jest istota rozwoju. KTW trzymajac sie tylko LH i W6 z lidera rozwoju zmienia sie w outsidera. Zwroc uwage, ze pojawienie sie BritAira zmusilo LH do obnizek cen, a to skolei spowodowalo wzrost ruchu.


nie przesadzaj nazywajac Wizza outsiderem.

Wizz laczy KTW pietnastoma lotniskami.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HG




Dołączył: 17 Paź 2005
Posty: 507
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 12:06, 08 Cze 2006    Temat postu:

Airliner napisał:


nie przesadzaj nazywajac Wizza outsiderem.

Wizz laczy KTW pietnastoma lotniskami.


Nie nazywam W6 outsiderem, tylko pisze, ze KTW traci gwaltownie pozycje lidera rozwoju na rzecz chocby GDN czy KRK. Przyrost 30% paxow w KTW moim zdaniem jest dla wielu przykra niespodzianka. Twierdze, ze bez ostrej konkurencji (jaka jest w KRK czy GDN) trudno liczyc na wiecej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BN
Moderator



Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 1316
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 13:05, 08 Cze 2006    Temat postu:

HG napisał:
Nie nazywam W6 outsiderem, tylko pisze, ze KTW traci gwaltownie pozycje lidera rozwoju na rzecz chocby GDN czy KRK. Przyrost 30% paxow w KTW moim zdaniem jest dla wielu przykra niespodzianka. Twierdze, ze bez ostrej konkurencji (jaka jest w KRK czy GDN) trudno liczyc na wiecej.


Przykra niespodzianka? Ciekawe dla kogo, bo dla mnie np. bylo to do przewidzenia i juz rok temu pisalem ze EPKT straci miejsce numer 3 na rzecz EPGD ze wzgledu na polozenie Gdanskiego lotniska.

Dla mnie osobiscie i tak ten ruch ktory jest obecnie jest satysfakcjonujacy ze wzgledu na to ze pare lat temu nie snilem ze przez okres 6 miesiecy przewinie sie 1/2 mln ludzi, do tego wejscie AirFrance, budowa radaru i przyszla inwestycja w postaci hangaru i plyty dla dystrybutora helikopterow schweizer z USA. Co chciec wiecej? Ruch bedzie systematycznie rosl, moze nie o 100%, nie o 50%, ale o 20%-25% Co ciekawe za rok to EPKT bedzie mogl jako pierwszy regionalny port lotniczy obsluzyc w ciagu roku ponad 3,5mln pasazerow to tez bedzie procentowac. Ale cien Balic zawsze bedzie za Pyrzowicami i nic tego nie zmieni.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HG




Dołączył: 17 Paź 2005
Posty: 507
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 13:53, 08 Cze 2006    Temat postu:

BN napisał:
Przykra niespodzianka? Ciekawe dla kogo, bo dla mnie np. bylo to do przewidzenia i juz rok temu pisalem ze EPKT straci miejsce numer 3 na rzecz EPGD ze wzgledu na polozenie Gdanskiego lotniska.

Dla mnie osobiscie i tak ten ruch ktory jest obecnie jest satysfakcjonujacy ze wzgledu na to ze pare lat temu nie snilem ze przez okres 6 miesiecy przewinie sie 1/2 mln ludzi, do tego wejscie AirFrance, budowa radaru i przyszla inwestycja w postaci hangaru i plyty dla dystrybutora helikopterow schweizer z USA. Co chciec wiecej? Ruch bedzie systematycznie rosl, moze nie o 100%, nie o 50%, ale o 20%-25% Co ciekawe za rok to EPKT bedzie mogl jako pierwszy regionalny port lotniczy obsluzyc w ciagu roku ponad 3,5mln pasazerow to tez bedzie procentowac. Ale cien Balic zawsze bedzie za Pyrzowicami i nic tego nie zmieni.


Nie zgadzam sie z Toba co do przyszlej pozycji KTW. Biorac pod uwage potencjal Gornego Slaska i Malopolski, nawet przy podziale wplywow 1/3 dla KTW i 2/3 dla KRK, KTW ma wiekszy potencjal od GDN (na polnoc od GDN gesteosc zaludnienia gwaltownie spada Wink ). W tym i przyszlym roku KTW beda nr 3 w Polsce pod wzgledem paxow.
Moim zdaniem niebezpieczenstwem dla KTW jest uzaleznienie sie od jednego LCC - W6 (C0 ma znikomy udzial w rynku). Ewentualne problemy tego przewoznika przeloza sie bezposrednio na problemy KTW. Zarowno GDN i KRK nie maja tego problemu ze wzgledu na wieksza ilosc przewoznikow.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BN
Moderator



Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 1316
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 14:24, 08 Cze 2006    Temat postu:

HG zgodze sie z toba bo masz fajna wizje Wink

BTW. Ciekawie by sie zrobilo gdyby W!ZZ nagle zbankrutowal, wtedy EPKT zostaje bez przewoznika LCC i tylko polaczen do roznych portow lotniczych. Nagle bum! baza EasyJet to bylo cos Wink Ale realnie patrzac mam nadzieje ze W!ZZ sie utrzyma mimo chodzacych roznych zlych przeslanek i ze wejdzie kolejny lcc zeby robil konkurencje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zelek




Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKT- M-ce

PostWysłany: Czw 14:42, 08 Cze 2006    Temat postu:

Macier racjie epkt nie powinno byc uzaleznione od jednego przewoznika LCC . dajmy na to ze wizz nie bankrutuje tylko zmniejsze (gwaltownie) ilosc polaczen tygodniowo. i w ten sposób KTW traca liczbe pasazeró Crying or Very sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piekny




Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 15:55, 08 Cze 2006    Temat postu:

wizz nie zmniejszy liczby polaczen jesli bedzie mial kto latac. jak nie bedize mial kto to zmniejszy....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tusha




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gostyń

PostWysłany: Czw 17:19, 08 Cze 2006    Temat postu:

Jeśli Wizz zmniejszy liczbę połączeń to wejdzie ktoś inny. Każdy szuka niszy na rynku a KTW mają jeszcze spore możliwości. Co do miejsca Pyrzowic w Polsce to zgadzam się z BN że KTW stracą 3 miejsce na rzecz GDN. Tam nie ma tak gęstego zaludnienia ale w pobliżu nie ma właściwie żadnego innego poważnego lotniska. Pozatym GDN jest bardziej atrakcyjny dla turystów z Europy niż Śląsk.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matt




Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: tarnowskie gory

PostWysłany: Czw 17:41, 08 Cze 2006    Temat postu:

A ja uwazam ze GDN Nas nie przegoni Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Katowice - Pyrzowice (EPKT/KTW) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 3 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin