Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Samoloty z innych lotnisk w EPKT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Katowice - Pyrzowice (EPKT/KTW)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piwi




Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 999
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Dąbrowa Górnicza [epkt_spotters]

PostWysłany: Wto 22:07, 28 Lis 2006    Temat postu:

Bo na takich wielkich lotniskach jak np. Heathrow systemy ILS są najwyższej kategorii i pozwalają lądować nawet w zerowej widoczności.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
karol_n1




Dołączył: 08 Lis 2006
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Tychy

PostWysłany: Wto 22:20, 28 Lis 2006    Temat postu:

Piwi napisał:
Bo na takich wielkich lotniskach jak np. Heathrow systemy ILS są najwyższej kategorii i pozwalają lądować nawet w zerowej widoczności.


To dlaczego sie nie wykorzysta takiego systemu w Polsce czy to sprawy finansowe czy jakis inny powód stoi temu na drodze?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sterixx




Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Świętochłowice

PostWysłany: Wto 22:34, 28 Lis 2006    Temat postu:

karol_n1 napisał:

To dlaczego sie nie wykorzysta takiego systemu w Polsce czy to sprawy finansowe czy jakis inny powód stoi temu na drodze?
Kwestia kosztów czyli co kilka lat opłacanie licencji.Jak coś źle pisze poprawić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
karol_n1




Dołączył: 08 Lis 2006
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Tychy

PostWysłany: Wto 22:36, 28 Lis 2006    Temat postu:

Piwi napisał:
Bo na takich wielkich lotniskach jak np. Heathrow systemy ILS są najwyższej kategorii i pozwalają lądować nawet w zerowej widoczności.


To dlaczego sie nie wykorzysta takiego systemu w Polsce czy to sprawy finansowe czy jakis inny powód stoi temu na drodze?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BN
Moderator



Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 1316
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 22:38, 28 Lis 2006    Temat postu:

Kasa, kasa i jeszczed raz kasa.

Na jednym z filmow z kabiny ATR72 LOT cpt mowil ze przeszkolenie pilota na np. CAT II kosztuje 1mln dolarow. Do tego dochodza inwestycje w odpowiednie wyposazenie samolotow zeby spelnialy odpowienie rygory na dana kategorie. Malo tego, lotniska rowniez musza byc dostosowane do takiej kategori czyli odpowiednie swiatla podejscia, oswietlenie drog kolowania itd itd. Przy CAT IIIa/b/c musza juz byc spelnione super wymogi jak brak zabudowan w poblizu podejscia poniewaz moga zaklocac sygnal ILS'a. Takie inwestycje raczej sie nie zwroca, a tylko sprawiaja ze lotnisko jest wyroznione na liscie lotnisk ktore maja slynne "CAT III"

Aha, Okecie ma CAT II, i co ? i widac efekty w Gdansku, Katowicach i innych lotniskach gdzie sie dalo ladowac Wink

Przy takiej mgle jaka panuje w Polsce na calym swiecie bylby paraliz bo malo ktory LCC ma pilotow z certyfikatami na cat III. Chyba ma SkyEurope o innych nie mam pojecia. Moze ktos wie? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piwi




Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 999
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Dąbrowa Górnicza [epkt_spotters]

PostWysłany: Wto 22:43, 28 Lis 2006    Temat postu:

Generalnie chodzi o to, że jeśli w danym czasie (np. 1 rok) straty finansowe z powodu odwołań rejsów będę mniejsze od kosztu instalacji systemu, to nadal taka inwestycja nie jest jeszcze opłacalna. Mówiąc o całej inwestycji mam na myśli koszt instalacji, przygotowania terenu itd a także okresowe opłaty, to są naprawdę ogromne sumy, o niebo większe od tych załóżmy 15 odwołanych rejsów w ciągu całego roku z powodu złych warunków atmosferycznych.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek_epkt




Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKT

PostWysłany: Śro 10:23, 29 Lis 2006    Temat postu:

kolejne, tym razem z Balic:

8:00 GENEWA (GVA) FHE 6914 KATOWICE
9:35 LONDYN (STN) FR2432 KATOWICE
9:40 PARYŻ (CDG) XLF 920M KATOWICE

rano wyleciał Sky do Amsterdamu

Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gogol




Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Chorzów

PostWysłany: Śro 10:53, 29 Lis 2006    Temat postu:

wojtek_epkt napisał:
kolejne, tym razem z Balic:

8:00 GENEWA (GVA) FHE 6914 KATOWICE
9:35 LONDYN (STN) FR2432 KATOWICE
9:40 PARYŻ (CDG) XLF 920M KATOWICE

rano wyleciał Sky do Amsterdamu

Smile


10.55 WIEDEŃ WIEDEŃ (VIE) OS 8507KATOWICE


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek_epkt




Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKT

PostWysłany: Śro 10:57, 29 Lis 2006    Temat postu:

11:00 BRISTOL (BRS) EZY 6203 KATOWICE

A ja w robocie w taki dzien siedze Evil or Very Mad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zione




Dołączył: 03 Lis 2005
Posty: 339
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Dąbrowa Górnicza / EPKT

PostWysłany: Śro 11:13, 29 Lis 2006    Temat postu:

szkoda że nie można przewidzieć takiej sytacji SadSadSadSadSad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcin_EPKK




Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 840
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKK Chrzanów

PostWysłany: Śro 11:43, 29 Lis 2006    Temat postu:

Można, już wczoraj było prawie pewne że zlecą się do was rano

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek_epkt




Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKT

PostWysłany: Śro 12:04, 29 Lis 2006    Temat postu:

FRANKFURT-HAHN FR 1854 11:50 WYLĄDOWAŁ

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotrek_EPKK




Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 12:46, 29 Lis 2006    Temat postu:

wojtek_epkt napisał:
FRANKFURT-HAHN FR 1854 11:50 WYLĄDOWAŁ


Hehe. A ladująca 20 minut wcześniej Alitalia, jednak usiadła już w Krakowie Smile Mają nerwy Ci włosi Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
karol_n1




Dołączył: 08 Lis 2006
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Tychy

PostWysłany: Śro 14:32, 29 Lis 2006    Temat postu:

a jak teraz wydląda sytuacja na Polskich lotniskach?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BN
Moderator



Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 1316
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 14:33, 29 Lis 2006    Temat postu:

Obecnie

Cytat:

EPGD 291330Z 26006KT 220V290 3000 BR FEW005 BKN007 07/06 Q1024
EPKK 291330Z 09001KT 3200 BR BKN030 06/06 Q1028
EPKT 291300Z 22005KT 3000 BR BKN030 09/09 Q1027
EPLL 291330Z 22004KT 4500 BR NSC 09/07 Q1026
EPPO 291330Z 30010KT 1600 BR OVC001 05/04 Q1027
EPRZ 291330Z 00000KT 0200 R27/0325 R09/0300 FG VV001 04/04 Q1028
EPSC 291330Z 22003KT 1800 R31/1100 R13/P1500 BR BKN001 BKN007 07/07 Q1026
EPWA 291330Z 18007KT 1200 R33/1200N R29/1300N BR BKN002 05/05 Q1027 TEMPO 0800 FG
EPWR 291330Z 29007KT 9999 BKN030 10/07 Q1027


Juz jest lepiej Wink Poza Rzeszowem :O


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Katowice - Pyrzowice (EPKT/KTW) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13  Następny
Strona 4 z 13

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin