Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Informacje o lotnisku
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Bydgoszcz - Szwederowo (EPBY/BZG)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaciejBZG




Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPBY

PostWysłany: Pon 18:56, 08 Sty 2007    Temat postu:

Tak jeden to jest yak-40 a drugi to nie wiem o co chodzi z tym silnikiem "zwykłym" określ prezyzyjnie najprawdopodobniej chodzi o silnik turbośmigłowy takie uzywa np. an-28. Sprecyzuj ten "zwykły" śilnik. A i tak na marginesie to ten "1" samolot ma 3 silniki odrzutowe a nie jeden Wink

Pzdr.

EDIT:
Ten drugi samolot to jest An-28 Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MaciejBZG dnia Pon 18:59, 08 Sty 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sebacyw




Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPBY / Bydgoszcz :)

PostWysłany: Pon 18:57, 08 Sty 2007    Temat postu:

Jeden to bodajże Yak-40 a drugi to byc moze Bryza albo cos podobnego.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
asta




Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon 19:27, 08 Sty 2007    Temat postu:

Dokładnie drugi to An26. Z tego co zrozumiałem jutro tez będą latac.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PyRA




Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 19:29, 08 Sty 2007    Temat postu:

Nooooo... zwykly to zwykly... ciemno bylo nie widzialem
;P dzieki wielkie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KociorEPBY




Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Bydgoszcz EPBY

PostWysłany: Pon 20:01, 08 Sty 2007    Temat postu:

A cóż tak niezwykłego jest w odrzutowym? Cool

Pozdro~


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaciejBZG




Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPBY

PostWysłany: Pon 21:06, 08 Sty 2007    Temat postu:

Co jest niezwykłego ? Kocior przecierz chodzisz do szkoly o takiej specjalnosci wiec niewiem czemu takie pytanie Razz a na powaznie to nie zrozumiales mnie badz niezrozumieliscie chodzilo o to ze kolega napisal ze zwyklym silnikiem a jak wiemy silnikow jest sporo od elektrycznych na rakietowych konczac. Chodzilo o to aby okreslil jaki to byl silnik czy gwiazda czy turbosmiglowy, nic poza tym Smile Wogole to nie ma okreslenia "silnik zwykły" Wink jest silnik tak ogolnie lub silnik o konkretnej budowie okreslony jakas konkretna nazwa np. owy turbosmiglowy. Sorka za ten OT Smile Mysle ze wyjasnilem sprawe i proponuje zamknąc OT Smile

P.S
Asta to nie an26 a an-28 Smile

Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KociorEPBY




Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Bydgoszcz EPBY

PostWysłany: Pon 21:50, 08 Sty 2007    Temat postu:

PyRa napisał, że jedna maszyna była na silnikach odrzutowych, zaś druga na "zwykłych" - stąd też wychodzi na to ze odrzutowy ma w sobie coś niezwykłego w porównaniu do owego "zwykłego" silnika - rzeczywiście coś w tym jest, ale myślę, że obydwa silniki można nazwać zwykłymi bądź niezwykłymi w zależności jak na to patrzeć.

Pzdr~


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PyRA




Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 22:26, 08 Sty 2007    Temat postu:

o jezuuuuu, ja sie tam znam... tylko pytałem... Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Chudy




Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: UL851 UL979 - Trzemeszno

PostWysłany: Wto 15:30, 23 Sty 2007    Temat postu:

A ja juz od dawna chce sie wybrac na BZG ale choc mieszkam niedaleko to brak prawka na to nie pozwala Wink tak wiec jak jest z dojazdem na lotnisko ze stacji PKP?? tzn jaki autobus itp... Smile Pzdr...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dreh




Dołączył: 17 Sty 2007
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Bydgoszcz/Poznan

PostWysłany: Wto 15:37, 23 Sty 2007    Temat postu:

autobusy: 54 z PKP na Rondo Jagiellonow, potem przesiadka na 80 - jedzie do Portu Lotniczego

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LAN Chile




Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 10:42, 04 Lut 2007    Temat postu:

Gdyby ktos chcial porownac BZG na tle kraju - statystyki za rok 2006 -->

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hornet2




Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie 15:22, 04 Lut 2007    Temat postu:

Jesli nie pojawi jakies się nowe polączenie to więcej jak 200000 paxów nie wyciągniemy.
Ale bądźmy optymistami. Może przescigniemy Goleniów albo Rzeszów. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LAN Chile




Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 23:41, 04 Lut 2007    Temat postu:

hornet2 napisał:
Jesli nie pojawi jakies się nowe polączenie to więcej jak 200000 paxów nie wyciągniemy.
Ale bądźmy optymistami. Może przescigniemy Goleniów albo Rzeszów. Smile


jak sie nie pojawia nowe polaczenia to nawet 200.000 nie przekroczymy, DUB dwa razy tygodniowo i to dopiero od maja to zdecydowanie za malo... mozna liczyc na te czartery 2 razy w tygodniu ale pod warunkiem ze beda latac (bo jak bylo w 2006 wszyscy dobrze wiemy). No i WAWa jest niewykorzystana, AT7 juz lata prawie co noc ale zdecydowanie wiecej powinien wozic...

pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hornet2




Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon 17:20, 05 Lut 2007    Temat postu:

Hmm... po skomplikowanych Smile obliczeniach na moim chińskim małym komputerku wyszło że będzie około 160 góra 170 tyś Sad (zbytnio nie licząc na WAWę, a Ryana wyceniając na średnio 160 osób w benku).
Czy to by się zgadzało?
Pozdrawiam!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LAN Chile




Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 21:38, 05 Lut 2007    Temat postu:

hornet2 napisał:
Hmm... po skomplikowanych Smile obliczeniach na moim chińskim małym komputerku wyszło że będzie około 160 góra 170 tyś Sad (zbytnio nie licząc na WAWę, a Ryana wyceniając na średnio 160 osób w benku).
Czy to by się zgadzało?
Pozdrawiam!


no mniej wiecej Wink Teraz mowimy o ok.130.000 (czyli Ryan + okrojona WAW) to na ten rok nalezy zakladac podobnie + brakujaca Waw (nie wiecej niz +10.000) oraz DUB ktory wiecej niz 20.000-25.000 nie wyciagnie i przy zaokraglaniu w gore dajmy nawet te 180.000... do dwusetki jeszcze daaaleko :/
niestety zostaniemy w tyle, choc SZZ i RZE sa nadal w zasiegu reki!
Potrzeba nam jeszcze jednego codziennego lub dwoch kilku dniowych low-costow, chartery z prawdziwego zdarzenia i wieksze wypelnienie w WAW (z zamiana JS32 na JS41 wlacznie, ktore jest juz podobno w mocno zaawansowanych planach). Wink


pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Bydgoszcz - Szwederowo (EPBY/BZG) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 4 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin