Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

AN-124 w Bydgoszczy
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 14, 15, 16  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Bydgoszcz - Szwederowo (EPBY/BZG)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
medmatthew




Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPBY

PostWysłany: Czw 13:35, 14 Gru 2006    Temat postu:

wegi napisał:
Czy takie logiczne, że musi backtrack zrobic - niekoniecznie.


Skoro Ryanair za każdym razem robi backtrack (i większość lądujących u nas samolotów) to chyba jest to powód aby przypuszczać, że najprawdopodobniej i An-124 zrobi tak samo.
W każdym razie oby nie postawili go na apronie 3, bo to by trochę daleko było... Pozdrawiam!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wegi
Moderator



Dołączył: 13 Cze 2006
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPBY

PostWysłany: Czw 13:59, 14 Gru 2006    Temat postu:

medmatthew napisał:
wegi napisał:
Czy takie logiczne, że musi backtrack zrobic - niekoniecznie.


Skoro Ryanair za każdym razem robi backtrack (i większość lądujących u nas samolotów) to chyba jest to powód aby przypuszczać, że najprawdopodobniej i An-124 zrobi tak samo.
W każdym razie oby nie postawili go na apronie 3, bo to by trochę daleko było... Pozdrawiam!


Tyle, że 737 jest ze 3 razy mniejszy od An'a. A co będzie jak piloci powiedzą 'unable'?;k


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wegi
Moderator



Dołączył: 13 Cze 2006
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPBY

PostWysłany: Czw 14:08, 14 Gru 2006    Temat postu:

I jeszcze tak na chlodno:
[link widoczny dla zalogowanych]

Raczej go przy terminalu nie postawią...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LAN Chile




Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 15:29, 14 Gru 2006    Temat postu:

wegi napisał:
medmatthew napisał:
wegi napisał:
Czy takie logiczne, że musi backtrack zrobic - niekoniecznie.


Skoro Ryanair za każdym razem robi backtrack (i większość lądujących u nas samolotów) to chyba jest to powód aby przypuszczać, że najprawdopodobniej i An-124 zrobi tak samo.
W każdym razie oby nie postawili go na apronie 3, bo to by trochę daleko było... Pozdrawiam!


Tyle, że 737 jest ze 3 razy mniejszy od An'a. A co będzie jak piloci powiedzą 'unable'?;k


z backtrackiem problemu nie bedzie, Ruslan przylatywal tez m.in. do POZ i tam sobie poradzil wiec spoks, ale do kolowania dla niego nadaje sie tylko Alfa no i srednio mi sie widzi jego manwewrowanie na Apron 1, a musi sie sam obracac bo dyszla w BZG nie ma ani jednego wiec w razie czego nikt mu nie pomoze (nie wypchnie)....

W tej sytuacji najrozsadniej wydaje sie go parkowac na A3, ale tam za to ciemno jak w d... i wszystkie sluzby i sprzety musialy jezdzic kawal drogi!


Najlepszy dowod na to ze BZG nie nadaje sie jeszcze na Cargo z prawdziwego zdarzenia!
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sebacyw




Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPBY / Bydgoszcz :)

PostWysłany: Czw 15:32, 14 Gru 2006    Temat postu:

BN napisał:

BTW. Miloby bylo gdybys ktos filmik nagral z ladowania Wink

Ja mogę powiedzieć że będę robić więcej filmoków niż zdjęć Wink
postaram się zrobić nawet taki mały reportaż o Rusłanie w EPBY
musze tylko jeszcze poćwiczyć robienie filmów ze statywem...film musi być "profesjonalny" Wink
Pzdr all


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
medmatthew




Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPBY

PostWysłany: Czw 15:35, 14 Gru 2006    Temat postu:

wegi napisał:
medmatthew napisał:
wegi napisał:
Czy takie logiczne, że musi backtrack zrobic - niekoniecznie.


Skoro Ryanair za każdym razem robi backtrack (i większość lądujących u nas samolotów) to chyba jest to powód aby przypuszczać, że najprawdopodobniej i An-124 zrobi tak samo.
W każdym razie oby nie postawili go na apronie 3, bo to by trochę daleko było... Pozdrawiam!


Tyle, że 737 jest ze 3 razy mniejszy od An'a. A co będzie jak piloci powiedzą 'unable'?;k


Hmm.... dziwne..... moderator i nie korzysta z opcji edytuj Razz Wink
No przy terminalu to ja też jestem skłonny powiedzieć, że go tam nie postawią. Chyba pozostaje tylko apron 2 lub 3, choć trzeba mieć nadzieję, że jednak postawią go na 2 Smile A co do tego backtracka to nie przesadzaj Dominik. Kolega BN przecież napisał, że kiedy w EPKT lądował AN225 to zrobił backtracka na pasie 27 -> An-124 jest przecież mniejszy. Dodam jeszcze, że szerokość pasa jest u nas taka sama jak w EPKT, a w dodatku w EPBY (czego w EPKT nie ma) jest przy pasie 08 taxi Delta i apron 3, dzięki któremu jest możliwość odpowiedniego wymanewrowania. Tak więc jeśli pójdzie na 26, to wydaje mi się, że nie będzie problemu, aby zrobił backtrack. Pozdrawiam!

P.S. A tak na marginesie... taka mała płyta, a się zmieścił Wink
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
karol_n1




Dołączył: 08 Lis 2006
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Tychy

PostWysłany: Czw 16:19, 14 Gru 2006    Temat postu:

Oho widzę, że coś "większego" się szykuje... w takim razie może się pokuszę o przyjazd na EPBY. W końcu jest DUUUŻA okazja Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wegi
Moderator



Dołączył: 13 Cze 2006
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPBY

PostWysłany: Czw 17:15, 14 Gru 2006    Temat postu:

medmatthew napisał:
wegi napisał:
medmatthew napisał:
wegi napisał:
Czy takie logiczne, że musi backtrack zrobic - niekoniecznie.


Skoro Ryanair za każdym razem robi backtrack (i większość lądujących u nas samolotów) to chyba jest to powód aby przypuszczać, że najprawdopodobniej i An-124 zrobi tak samo.
W każdym razie oby nie postawili go na apronie 3, bo to by trochę daleko było... Pozdrawiam!


Tyle, że 737 jest ze 3 razy mniejszy od An'a. A co będzie jak piloci powiedzą 'unable'?;k


Hmm.... dziwne..... moderator i nie korzysta z opcji edytuj Razz Wink
No przy terminalu to ja też jestem skłonny powiedzieć, że go tam nie postawią. Chyba pozostaje tylko apron 2 lub 3, choć trzeba mieć nadzieję, że jednak postawią go na 2 Smile A co do tego backtracka to nie przesadzaj Dominik. Kolega BN przecież napisał, że kiedy w EPKT lądował AN225 to zrobił backtracka na pasie 27 -> An-124 jest przecież mniejszy. Dodam jeszcze, że szerokość pasa jest u nas taka sama jak w EPKT, a w dodatku w EPBY (czego w EPKT nie ma) jest przy pasie 08 taxi Delta i apron 3, dzięki któremu jest możliwość odpowiedniego wymanewrowania. Tak więc jeśli pójdzie na 26, to wydaje mi się, że nie będzie problemu, aby zrobił backtrack. Pozdrawiam!

P.S. A tak na marginesie... taka mała płyta, a się zmieścił Wink
[link widoczny dla zalogowanych]




Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Corsarz




Dołączył: 12 Paź 2006
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Czw 20:06, 14 Gru 2006    Temat postu:

wegi napisał:
Raczej go przy terminalu nie postawią...


Tak się akurat składa, że MUSZĄ go tam postawić Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaciejBZG




Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPBY

PostWysłany: Czw 20:10, 14 Gru 2006    Temat postu:

My protestów z tego powodu składać nie bedziemy Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lumix




Dołączył: 24 Paź 2005
Posty: 1467
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPRZ - Rzeszów City

PostWysłany: Czw 20:15, 14 Gru 2006    Temat postu: odp

Panowie tylko pozazdrościć przylotu Rusłana do WAS Wink mam nadzieję, że owocny będzie też spotting Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wegi
Moderator



Dołączył: 13 Cze 2006
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPBY

PostWysłany: Czw 22:41, 14 Gru 2006    Temat postu:

Ale ludzie, wystarczy, ze na plycie bedzie stal ratownik. I NIE MA SILY zeby sie zmiescil (liczcie brak pushbacku).
Nie byloby problemem, gdyby mial stac 3h. Ale z tego co ida przecieki ma stac ponad dzien.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BN
Moderator



Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 1316
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 23:40, 14 Gru 2006    Temat postu:

W EPKT backtracka robili na recznym zaraz po wyladowaniu Wink Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
medmatthew




Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPBY

PostWysłany: Pią 0:14, 15 Gru 2006    Temat postu:

Corsarz napisał:
wegi napisał:
Raczej go przy terminalu nie postawią...


Tak się akurat składa, że MUSZĄ go tam postawić Smile


Dlatego tym bardziej jestem przekonany że pójdzie na apron 2, bo jest najbliżej terminala, no i An może tam odpowiednio wymanewrować.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Herhor




Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPBY

PostWysłany: Pią 8:07, 15 Gru 2006    Temat postu:

Jeżeli wpuszczą nas na taras, to Apron 2 też może być. Potrzebna będzie tylko większa ogniskowa...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Bydgoszcz - Szwederowo (EPBY/BZG) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 14, 15, 16  Następny
Strona 3 z 16

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin