Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

LOT i Centralwings (plany na przyszlosc)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PiotrekEPGD




Dołączył: 22 Paź 2005
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 15:45, 26 Lis 2005    Temat postu: LOT i Centralwings (plany na przyszlosc)

Ambitne plany na przyszlosc maja polskie linie niskokosztowne Centralwings. Wedlug prezesa Piotra Kociolka, samoloty towarzystwa przewioza w roku biezacym 720 tysiecy pasazerow, a w 2006 ponad 1,5mln. osob. W ciagu kilku najblizszych lat towarzystwo bedzie dysponowala siatka polaczen do wiekszosci portow krajowych i wszystkich waznych portow europejskich. Obecnie prowadzone sa rozmowy z portami w Lodzi, Gdansku i Poznaniu. W niedalekiej przyszlosci Centralwings powinny zawitac takze do Rzeszowa, Szczecina, Bydgoszczy i jednego z portow w polnocno-wschodniej czesci kraju, jednakze w tym celu konieczne jest najpierw zbudowanie odpowiedniej infrastruktory. Rozwijane beda takze polaczenia na Wschod do krajow b. ZSRR.
Flota Centralwings ma w 2006 powiekszyc sie o 10 samolotow, a w 2010-do 24. Prawdopodobnie w przyszltm roku poznamy nowy typ waskokadlubowy, jaki zostanie wybrany zarowno dla Centralwings, jak i PLL LOT jako nastepca Boeingow 737. Pod uwage brane sa samoloty o pojemnosci okolo 160 pasazerow Airbusy A319/320 lub Boeingi 737-700/800. Dostawy pierwszych egzemplarzy powinny rozpoczac sie okolo 2007.

Zrodlo "Skrzydlata Polska"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mały




Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 16:55, 26 Lis 2005    Temat postu:

bzdura
Nie maja najmniejszych szans a szkoda wynik finansowy -38mln mówi sam za siebie . Można przewieźć nawet milion pax tylko po co i za jaką cenę . Osobiście nie jestem zwolennikiem firmy okradającej swoją matkę


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michał77




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 20:02, 26 Lis 2005    Temat postu:

mały napisał:
bzdura
Nie maja najmniejszych szans a szkoda wynik finansowy -38mln mówi sam za siebie . Można przewieźć nawet milion pax tylko po co i za jaką cenę . Osobiście nie jestem zwolennikiem firmy okradającej swoją matkę


Żeby rozwinąć taką firmę potrzeba dobrych kilku lat cięzkiej pracy kolego!!! To nie inwestycja, która się zwraca w 5 minut! LOT traci cały czas rynek!! Decycja o stworzeniu Centralwings była jak najbardziej słuszna, przynajmniej kwałeczek tortu może uda się wyskrobać z rąk nie polskich low costów!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcinj
Moderator



Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 20:07, 26 Lis 2005    Temat postu:

mały napisał:
bzdura
Nie maja najmniejszych szans a szkoda wynik finansowy -38mln mówi sam za siebie . Można przewieźć nawet milion pax tylko po co i za jaką cenę . Osobiście nie jestem zwolennikiem firmy okradającej swoją matkę


chciałbyś mieć zysk w pierwszym roku? i o jakie okradanie matki ci chodzi, pomyliłeś chyba ekonomię z psychologią i kryminalistyką. sugerujesz, że zarząd centralwings może sobie robić dowolne przelewy z konta lotu?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Atco




Dołączył: 06 Paź 2005
Posty: 1284
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 20:44, 26 Lis 2005    Temat postu:

Central, jak to przewidywał ktoś jeszcze na jumbopics, niebawem się sam wykończy finansowo i za grosze zostanie kupiony przez BRE Bank.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michał77




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 21:28, 26 Lis 2005    Temat postu:

Atco napisał:
Central, jak to przewidywał ktoś jeszcze na jumbopics, niebawem się sam wykończy finansowo i za grosze zostanie kupiony przez BRE Bank.


Nie wiem skąd w Polakach tyle pesymizmu Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spotter




Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 523
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: GDN

PostWysłany: Nie 11:35, 27 Lis 2005    Temat postu:

michał77 napisał:
Atco napisał:
Central, jak to przewidywał ktoś jeszcze na jumbopics, niebawem się sam wykończy finansowo i za grosze zostanie kupiony przez BRE Bank.


Nie wiem skąd w Polakach tyle pesymizmu Wink


To juz chyba nasza narodowa tradycja - bycie pesymista i ciagle narzekanie.

Wprawdzie niewiele slyszalem o stanie C0, ale wiem, ze przedsiebiorstwo, ktore po 5 latach zacznie osiagac zysk, miesci sie w najlepszych normach. Jest idealnie zaradzane. Owszem, sa przedsiebiortswa, ktore juz wczesniej zaczynaja osiagac zyski, ale sa tez takie, ktor je osiagaja bardzo pozno, albo wcale.

C0 istnieje na rynku niedlugo, bo nawet nie maja roku. Dlatego ja bym sie wsztrzymal z osadami. Niech zamkna pierwszy rok i powiedza cos, co nas moze zainteresowac. A pozniej czekajmy na wymiane floty i na rozwoj wypadkow.

Juz od jakiegos czasu sie glosno mowi o tym, ze LO bedzie wymienial swoja flote sredniodystansowa, czyli obecne 737. C0 tez lata teraz na maszynach ex-lotowskich. A ze te firmy sa ze soba powiazane, wymiana floty bedzie u nich nastepowac jednoczesnie i za te same pieniadze.

Mozna wrecz powiedziec, ze to LO podaruje C0 nowe maszyny, a nie ze sami sobie kupia. Decyzja ma byc podjeta juz niedlugo. Z tego co gdzies wyczytalem, zakup ma dotyczyc ponad 40 maszyn. Liczba spora, co oznacza o jakims rozwoju LO i pokazuje, ze C0 tez ma ambitne plany. Jezeli wezma az 24 z tej partii, dla LO zostanie niewiele. Ale bedzie to ponad 9, czyli tyle, ile opbecnie posiadaja.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Atco




Dołączył: 06 Paź 2005
Posty: 1284
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 12:36, 27 Lis 2005    Temat postu:

To nie jest pesymizm, ale kojarzenie faktów. Współpraca między tymi firmami jest tak ścisła, że bardziej chyba nie może.

Wieszczenie klęski w obliczu rozdawania biletów niemal za darmo (czyli de facto dokładania do interesu) to raczej realizm, nie pesymizm.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WZZ




Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKT

PostWysłany: Nie 12:41, 27 Lis 2005    Temat postu:

Cytat:

Jak nieoficjalnie dowiedział się serwis Pasazer.com, linia lotnicza Centralwings począwszy od letniego rozkładu uruchomi regularne połączenia z Łodzi i Gdańska do Dublina.

Połączenie z Łodzi do Dublina będzie obsługiwane najprawdopodobnie trzy razy w tygodniu - w środy, piątki i niedziele. Sprzedaż biletów, jak i oficjalna informacja o nowych połączeniach planowana jest na początku grudnia, pierwszy lot zaś na koniec marca 2006 roku.
[link widoczny dla zalogowanych]


Centralwings przy liczbie 10 samolotów i większej siatce połączeń będzie musiał zdecydować o utworzeniu bazy po za Warszawą.
Ciekawe co to będzie za miasto.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Atco




Dołączył: 06 Paź 2005
Posty: 1284
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 13:12, 27 Lis 2005    Temat postu:

Nie sądzę, by się tak stało, Lot ma bazę wyłącznie w Wawie i żyje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Airliner
Moderator



Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 1965
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKK

PostWysłany: Nie 13:30, 27 Lis 2005    Temat postu:

WZZ napisał:
Cytat:

Jak nieoficjalnie dowiedział się serwis Pasazer.com, linia lotnicza Centralwings począwszy od letniego rozkładu uruchomi regularne połączenia z Łodzi i Gdańska do Dublina.

Połączenie z Łodzi do Dublina będzie obsługiwane najprawdopodobnie trzy razy w tygodniu - w środy, piątki i niedziele. Sprzedaż biletów, jak i oficjalna informacja o nowych połączeniach planowana jest na początku grudnia, pierwszy lot zaś na koniec marca 2006 roku.
[link widoczny dla zalogowanych]


Centralwings przy liczbie 10 samolotów i większej siatce połączeń będzie musiał zdecydować o utworzeniu bazy po za Warszawą.
Ciekawe co to będzie za miasto.


Jak pamietacie nieprzypadkowo C0 wybral na siedzibe Lodz wiec moze Lublinek? Ale z drugiej strony Lodz jest za blisko Warszawy by tworzyc dwie bazy obok siebie.
Centralwings planowalo baze w Krakowie ale biorac pod uwage ekspansje SkyEurope i duza konkurencje LCC jest to takze malo prawdopodobne.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Atco




Dołączył: 06 Paź 2005
Posty: 1284
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 13:35, 27 Lis 2005    Temat postu:

Łódź ma chyba nieco za małą płytę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Airliner
Moderator



Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 1965
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKK

PostWysłany: Nie 14:03, 27 Lis 2005    Temat postu:

Atco napisał:
Łódź ma chyba nieco za małą płytę.


Infrastruktura to kolejny powod


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WZZ




Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKT

PostWysłany: Nie 14:11, 27 Lis 2005    Temat postu:

Airliner napisał:
Atco napisał:
Łódź ma chyba nieco za małą płytę.


Infrastruktura to kolejny powod


kolejny powód to potencjał regionu......

Są w naszym pięknym kraju lotniska o większym potencjale.......


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Researcher




Dołączył: 26 Paź 2005
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EDDV

PostWysłany: Nie 14:18, 27 Lis 2005    Temat postu:

Atco napisał:
Wieszczenie klęski w obliczu rozdawania biletów niemal za darmo (czyli de facto dokładania do interesu) to raczej realizm, nie pesymizm.

A jak to się przekłada na Ryanair & Co? Też dają prawie za darmo!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 1 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin