Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wybór LOTu...
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KAWA
Administrator



Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 504
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 20:40, 13 Lis 2005    Temat postu: Wybór LOTu...

Witam, dziś miałem okazje zwiedzić wylizingowany przez Lot samolot Ba J32 zrobiłem kilka zdjęć które tutaj umieszczę. Ale nasunęło mi się pytanie: kto z Was wiedząc ,że swoja podróż będzie musiał odbyć tym samolotem, zdecydowałby się na lot ? Podróż odbywa się w iście ekstremalnych warunkach...samolot odlatujący dziś z POZ do WAW nie mógł pomieścić walizek paxów! Ostatecznie kilka sztuk umieszczono na wolnych fotelach Cool Główny przedział bagażowy J32 mieści się pod kadłubem tak wiec obsługa lotniskowa wyjmowała bagaże niemal się czołgając!

Fotele strasznie wąskie, mało miejsca na nogi oczywiście jak to w konstrukcji „rury” paxy pod oknem maja najgorzej...

Myślę że w tej klasie samolotów najlepszym wyborem byłby B1900 pakowny, szybszy i po pierwsze wygodny! Fotele nie odbiegają standardem od 737.Aha B1900 ma jeszcze jedna przewagę: ma TOALETE! Kapitan z dzisiejszego rejsu tylko po wyjściu paxów ruszył przed siebie...do WC w Generalu
Wink Cool

Kokpit:
[link widoczny dla zalogowanych]

Kabina pasazerska
[link widoczny dla zalogowanych]

...na płycie Generala Shocked
[link widoczny dla zalogowanych]

pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gosia




Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 21:09, 13 Lis 2005    Temat postu:

Może w rejsy ze 100% obłożeniem samolocik bedzie latał z przyczepką? Wink
A poważniej: myślę, że dla bywalców tego forum każda możliwość latania jest atrakcyjna, nawet jeśli w samolocie ciasnawo i mało wygodnie!
Smile
Pozdrowienia,
Gosia


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Witek Z
Moderator



Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Nie 23:13, 13 Lis 2005    Temat postu:

NIe rozumiem Lotu. O co chodzi w tych połączeniach. To chyba tylko i w 100% jest dowóz do WAW na międzynarodowe destynacje. No bo nie biznes. Już raz pisałem, że godziny połączeń z Babimostem i Bydgoszczą wykluczają poważny ruch biznesowy. No i teraz opis warunków KAWY Shocked Prawdziwy test ta maszyna przejdzie jak ja kupię bilet do Babimostu - fatalne godziny, ale tak z samej ciekawości. Ci co mnie znają wiedzą, że nawet w 747 mam kłopoty z wpasowaniem się z uwagi na własne gabaryty. Już się cieszę na myśl o minie stewki jak zacznę wsiadać to tej łódeczki Laughing Jak zobaczycie taki lecący nieco przechylony to znaczy, że się udało.

A tak na serio. Jak czasami trafię na podobnego sobie obywatela to mamy problemy w ATRze, więc w tym może być na prawdę nie teges. No ale cóż, chcą wozić biznes to będą. I tak latam bez bagażu, więc jedno im odpuszczę. Fajnie będzie jak jakaś ciotka będzie walić przez wielką wodę z walizą pełną kiełbasy żywieckiej. Ach Lot...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KAWA
Administrator



Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 504
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 23:41, 13 Lis 2005    Temat postu:

Dla porównania fotkai z B1900 lini Danish Air Transport.Naprawde duzo miejsca.

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]WinkWink
Kokpit:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabik




Dołączył: 06 Lis 2005
Posty: 614
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KORD/EPKK

PostWysłany: Nie 23:43, 13 Lis 2005    Temat postu:

No coz . Gosia troche racji ma. Nie wazne czy lece B772 czy DC3. Wazne ze sie leci Smile I dodam ze nawet (nikomu nie ublizajac) ponadwymiarowi amerykanie mieszcza sie do nierzadko ciasnych fotelach . Najczesciej jak sie taki trafi to siada przy drzwiach awaryjnych (np. w A319).
A tak na marginesie lecialem kiedys z KORD do KIND Embraerem ERJ135 i powiem ze deczko ciasnawo choc przedzial bagazowy nie jest tak maly zeby sie czolgac... Jednak najprzestronniej jest w B744.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
golab5




Dołączył: 23 Wrz 2005
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Nie 23:52, 13 Lis 2005    Temat postu:

Jak to jest z J32, LO obsługuje nim częściej loty do POZ, bo w rozkładzie i na stronie LO wszędzie podane są ATR-y jako samoloty obsługujące rejs. Nawet w amadeusie nie ma napisane J32. To może być niemiła niespodzianka dla paxa, kupić bilet na lot ATR, a polecieć J32...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rob_sad




Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznan

PostWysłany: Pon 8:38, 14 Lis 2005    Temat postu:

bardzo niemila.. ale lot od lat daje do poz wszystko co najmniejsze nie patrzac na popyt.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Pon 9:58, 14 Lis 2005    Temat postu:

KAWA napisał:
Dla porównania fotkai z B1900 lini Danish Air Transport.Naprawde duzo miejsca.

Zludzenie optyczne. W b1900 nie ma wcale wiecej miejsca. Jest natomiast ciemno. Shocked


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KAWA
Administrator



Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 504
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 14:29, 14 Lis 2005    Temat postu:

Danny napisał:
KAWA napisał:
Dla porównania fotkai z B1900 lini Danish Air Transport.Naprawde duzo miejsca.

Zludzenie optyczne. W b1900 nie ma wcale wiecej miejsca. Jest natomiast ciemno. Shocked


B1900 z pewnością ma więcej miejsca! Siedzący przy oknach nie mają zgiętych nóg tak jak to jest w J32 lub Metro. A to, że jest ciemno wpływa jakoś na komfort lotu?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Pon 14:44, 14 Lis 2005    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
Ilosc miejsca na nogi nie zalezy od typu tylko od linii. Wyjmij 1 rzad siedzen z J32 i bedziesz mial tez sporo. A to ze jest ciemno imho wplywa negatywnie na komfort podrozy.
Za to najwieksza zaleta B1900 jest brak drzwi do kokpitu (tak przynajmniej jest w usa). Kupujac miejsca 1A praktycznie lecisz na jumpseacie Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KAWA
Administrator



Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 504
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 16:41, 14 Lis 2005    Temat postu:

Wyjac z J32 rzad siedzen ? I co zostanie ? Dziesiecio osobowy samolocik juz całkowicie nie funkcjonalny! A na dodatek ma fieranke do kokpitu wiec na jumpseat nie licz! Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zasieki1




Dołączył: 16 Paź 2005
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 17:41, 14 Lis 2005    Temat postu:

golab5 napisał:
Jak to jest z J32, LO obsługuje nim częściej loty do POZ, bo w rozkładzie i na stronie LO wszędzie podane są ATR-y jako samoloty obsługujące rejs. Nawet w amadeusie nie ma napisane J32. To może być niemiła niespodzianka dla paxa, kupić bilet na lot ATR, a polecieć J32...


no wlasnie! co jetair robil w poznaniu??

a propos leasingu J32 - jetair zdecydowal sie na te wlasnie maszyne, bo koszty jej leasingowania sa znacznie mniejsze niz np. B1900 lub podobnej maszyny


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kuba




Dołączył: 25 Wrz 2005
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 18:02, 14 Lis 2005    Temat postu:

Jak to co robił? - przyleciał w niedzielę rejsowo z WAW jako LO3947!!! Miejmy nadzieję, że była to powiedzmy "prezentacja" nowego nabytku naszego narodowego przewoźnika i już więcej nie będzie straszenia pax tym dziadostwem.
pozdr.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaN




Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 798
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdańsk EPGD

PostWysłany: Pon 18:11, 14 Lis 2005    Temat postu:

U nas też był... nie widziałem tego, ale zaistaniała jedna sytuacja, która pokazuje jego dziadostwo Laughing

Odkołował na pas 11 po 20 minutowej odprawie, dał full power i po paru sekundach dało się słyszeć wielki huk. Zaczęło nim miotać po pasie, zaczął wyhamowywać. Po czym spowrotem pojechał na 11. Za 2 razem udało mu sie wystartować...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcinj
Moderator



Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 18:19, 14 Lis 2005    Temat postu:

hmm... zazwyczaj coś takiego to np. przewracająca się szafka z napojami, ale czy w ogóle dają napoje?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin