Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Co przed 787?

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czterosilnik




Dołączył: 19 Paź 2005
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Czw 16:15, 27 Paź 2005    Temat postu: Co przed 787?

Albo nieuwaznie czytalem, albo nie mowiono zbyt glosno, ale... Czy zanim LOT odbierze pierwsze Benki 787, bedzie jakos zastepowal obecne 767? Jakis czas temu chodzily sluchy o 767-400, a moze nawet 777. (Te ostatnie to chyba nie na zastepstwo, tylko na uzupelnienie floty, zreszta chyba takze po rozpoczeciu uzytkowania 787?)

PS. Swoją drogą, przykro sie czyta okreslenia "trupy" czy "rzęchy" w odniesieniu do LOT-owskich 767. Mlodsi nie mogą pamietac, ale starsi - czyzby zapomnieli tej wielkiej radosci, gdy przylecial pierwszy 767 z polską rejestracją, a bylo to w kwietniu 1989 r.? (Ten przelot nad plytą lotniska, tlumy na tarasie...) Oczywiscie, ze to dawno temu - ale te samoloty wykonują od tamtego czasu katorżniczą robote, wiec naprawde przykre sa zacytowane wyzej slowa...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
k_sko




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 520
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 16:19, 27 Paź 2005    Temat postu:

777? Eeeee tam. Pewnie będą jakieś młodsze 767-300/ER.

KS


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Estraven




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 589
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 16:38, 27 Paź 2005    Temat postu: Re: Co przed 787?

Czterosilnik napisał:

PS. Swoją drogą, przykro sie czyta okreslenia "trupy" czy "rzęchy" w odniesieniu do LOT-owskich 767

Ten wieczny pęd do nowości Wink

Ale fakt - nie zasługują aż na takie epitety. Nie tylko dlatego, że "to tylko maszyny..."


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Witek Z
Moderator



Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Czw 16:39, 27 Paź 2005    Temat postu:

Marcin

Zadałem to pytanie samemu kapitanowi M. w trakcie pikniku w Bielsku i on odpowiedziaą, iż LOT raczej nie planuje maszyn przejściowych, że wystarczą remonty istniejącego sprzętu. Nie wiem na ile piloci są "u źródła" ale pan kapitan wyglądał na przekonanego co do słuszności tez głoszonych. Nie pozostaje nic innego jak uwierzyć


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kalim




Dołączył: 09 Paź 2005
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 16:41, 27 Paź 2005    Temat postu:

a jaki jest prawdopodobny termin na 787?? 2010??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawelbelzyce




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 893
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: UL980

PostWysłany: Czw 16:45, 27 Paź 2005    Temat postu: Re: Co przed 787?

Witam

Czterosilnik napisał:
PS. Swoją drogą, przykro sie czyta okreslenia "trupy" czy "rzęchy" w odniesieniu do LOT-owskich 767. Mlodsi nie mogą pamietac, ale starsi - czyzby zapomnieli tej wielkiej radosci, gdy przylecial pierwszy 767 z polską rejestracją, a bylo to w kwietniu 1989 r.? (Ten przelot nad plytą lotniska, tlumy na tarasie...) Oczywiscie, ze to dawno temu - ale te samoloty wykonują od tamtego czasu katorżniczą robote, wiec naprawde przykre sa zacytowane wyzej slowa...

Crying or Very sad To samo bedzie z 787 ? Przy okazji zakupu tych maszyn ogromne wydarzenie nie tylko dla LOtu ale jak wiadome media naglosnią to, i cała Polska bedzie tym zyc Very Happy a za kilka(nascie) lat bedzie od nowa narzekanie na komforty panujące w samolotach ? Chyba raczej nie bo nowe technologie zastosowane w 787 pozwola na to aby LO polatał na 787 ładnych paredziesiat lat Laughing I wtedy nie bedzie widac roznicy czy nowy czy stary Laughing

Pozdrawiam Paweł


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
styrian




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Stolyca

PostWysłany: Czw 18:57, 27 Paź 2005    Temat postu:

Pierwsze 3 z 7 787 dla LO przylecą w 2008. Do tego czasu LO będzie latać na 767, ale generalnie to twn kapitan jest dośćśrednio dobrze poinformowany.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chavez




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Echo-Papa-Golf-Delta

PostWysłany: Pią 2:38, 28 Paź 2005    Temat postu:

Słyszałem, że zanim pojawią się nowe 787, to 767 ma być już 8, sztuk, więc w miarę przybywania dreamlinerów będą wycofywane najstarsze 767.

Pozdroofka


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czterosilnik




Dołączył: 19 Paź 2005
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Pią 9:21, 28 Paź 2005    Temat postu: Re: Co przed 787?

Pawelbelzyce napisał:
a za kilka(nascie) lat bedzie od nowa narzekanie na komforty panujące w samolotach ?

Heh, tak naprawde zalezy to od PT pasazerow, czyz nie?...

BTW, w nawiazaniu do dyskusji jeszcze na JumboPics: Czy wiadomo, jaka bedzie konfiguracja kabiny w LOT-owskich Dreamlinerach? Czy podobna do obecnej, tzn. minimalna liczba miejsc w klasie C (chociaz o wyzszym niz obecnie standardzie) a glownie klasa Y, czy tez bedzie wiecej klasy C? A moze beda dwie konfiguracje (i dwie podgrupy samolotow): ta pierwsza na rejsy "te co teraz", znaczy transatlantyckie, a ta druga na rejsy dalekowschodnie? (Gdyby tak jeszcze Australia...)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
golab5




Dołączył: 23 Wrz 2005
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Pią 12:03, 28 Paź 2005    Temat postu: Re: Co przed 787?

Czterosilnik napisał:

BTW, w nawiazaniu do dyskusji jeszcze na JumboPics: Czy wiadomo, jaka bedzie konfiguracja kabiny w LOT-owskich Dreamlinerach? Czy podobna do obecnej, tzn. minimalna liczba miejsc w klasie C (chociaz o wyzszym niz obecnie standardzie) a glownie klasa Y, czy tez bedzie wiecej klasy C? A moze beda dwie konfiguracje (i dwie podgrupy samolotow): ta pierwsza na rejsy "te co teraz", znaczy transatlantyckie, a ta druga na rejsy dalekowschodnie? (Gdyby tak jeszcze Australia...)


787 dla LO będą miły konfigurację 2 klasową, 787-8 będzie mógł zabrać na pokład 278 pasażerów ( w tym 24 w klasie C ). Jeżeli zrealizowania zostanie opcja na 787-9 to będą one mogły zabrać na pokład 317 osób ( w ty7m 30 w klasie C ).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FiliP




Dołączył: 26 Paź 2005
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: POZ/EPPO

PostWysłany: Pią 14:09, 28 Paź 2005    Temat postu:

Dlaczego tak mało miejsc przewidziano na C class? Naprawde aż tak nikłe zainteresowanie? A moze warto by wprowadizć nowy produkt,cos typu "Economy Plus"?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Pią 14:58, 28 Paź 2005    Temat postu:

Economy Plus robi dobra kariere w innych liniach. Z jednej strony pozwala wyciagnac nieco wiecej za bilet od jednych, z drugiej strony moze byc rewelacyjnym uaktrakcyjnieniem FF jak np w United gdzie od statusu Premier wzwyz Economy Plus jest za free (czyli w cenie najtanszego economy).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin