Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

wizyta premiera ukrainy
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Warszawa - Okęcie (EPWA/WAW)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jasio85




Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 338
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA

PostWysłany: Sob 9:06, 18 Lut 2006    Temat postu:

Jak zamolot jest rozładowany to jego srodek ciężkości przesuwa się tak że grozi to przeważeniem i stanięciem na ogonie, stąd potrzeba na tę podpórkę Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KuB@
Gość






PostWysłany: Nie 8:02, 23 Lip 2006    Temat postu:

---

Ostatnio zmieniony przez KuB@ dnia Nie 8:47, 04 Lut 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FlowFly




Dołączył: 28 Mar 2006
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPEWUA

PostWysłany: Nie 9:15, 23 Lip 2006    Temat postu:

Do typu Ił-62 należał samolot "Mikołaj Kopernik" (nr. rej. SP-LAA), który rozbił się w czasie podejścia do lądowania na lotnisku Warszawa Okęcie 14 marca 1980 roku, a także (w wersji zmodernizowanej Ił-62M) samolot "Tadeusz Kościuszko" (nr. rej. SP-LBG), którego katastrofa w warszawskim Lesie Kabackim, 9 maja 1987 roku, stanowi najtragiczniejszy, do tej pory, taki przypadek w historii polskiego lotnictwa.

Więc były dwie katastrofy, a że drógi był lekko zmieniony więc nie wiem czy silniki też były inne. Myśle że były to stare silniki 4x D-30KU o ciągu 107,9 kN.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adams_




Dołączył: 22 Paź 2005
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA

PostWysłany: Nie 13:40, 23 Lip 2006    Temat postu:

Seryjnie produkowano trzy wersje tego samolotu: Pierwsza, - IŁ 62, była wyposażona w silniki Kuźniecow NK-8-4 o ciągu 10 300 daN każdy. Kolejną wersję opracowano w 1971 roku, był to właśnie IŁ 62M. W wersja "M" została wyposażona w silniki Sołowiew D-30KU o ciągu 10 790 daN. Dodano również zbiornik paliwa o pojemności 5000 litrów zabudowany w stateczniku pionowym. IŁ 62MK posiadał dodatkowo wzmocnioną konstrukcję skrzydeł.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotrek_s




Dołączył: 03 Maj 2006
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA

PostWysłany: Nie 14:48, 23 Lip 2006    Temat postu:

wersja IŁ-62MK (LOT takich nie miał) miała też zmienione podwozie i koła o obniżonym ciśnieniu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Warszawa - Okęcie (EPWA/WAW) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
Strona 4 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin