Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Znaleziono 24 wyników
Forum Forum lotnictwa Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Samoloty na wysokościach przelotowych- STYCZEŃ 2007
djflex

Odpowiedzi: 519
Wyświetleń: 43140

PostForum: Samoloty pasażerskie nad Polską   Wysłany: Wto 19:58, 09 Sty 2007   Temat: Samoloty na wysokościach przelotowych- STYCZEŃ 2007
Sorki ale o ślicznej napisałem z dozą humoru iżartem a że Joorek się trochę przejął tym moim postem to nie moja wina proponuje trochę wyluzować a nie odbierać odrazu jako wielką złośliwość do wszystki ...
  Temat: Samoloty na wysokościach przelotowych- STYCZEŃ 2007
djflex

Odpowiedzi: 519
Wyświetleń: 43140

PostForum: Samoloty pasażerskie nad Polską   Wysłany: Pon 21:36, 08 Sty 2007   Temat: mirja !!!!
Dzisiaj leciała koło 15 ślicznotka na lublinem na innym forum są zdjątka a tu nic???
  Temat: Samoloty na wysokościach przelotowych- GRUDZIEŃ 2006
djflex

Odpowiedzi: 370
Wyświetleń: 28344

PostForum: Samoloty pasażerskie nad Polską   Wysłany: Śro 15:14, 06 Gru 2006   Temat: Samoloty na wysokościach przelotowych- GRUDZIEŃ 2006
CACHU mam pytanko poniewaz tez mam kodaka czy używasz jakis dodatkowy obiektyw czy konwenter ???
  Temat: Samoloty na wysokościach przelotowych- GRUDZIEŃ 2006
djflex

Odpowiedzi: 370
Wyświetleń: 28344

PostForum: Samoloty pasażerskie nad Polską   Wysłany: Pon 17:18, 04 Gru 2006   Temat: Samoloty na wysokościach przelotowych- GRUDZIEŃ 2006
bartek wielkie dzieki !!! Very Happy
  Temat: Samoloty na wysokościach przelotowych- GRUDZIEŃ 2006
djflex

Odpowiedzi: 370
Wyświetleń: 28344

PostForum: Samoloty pasażerskie nad Polską   Wysłany: Pon 17:04, 04 Gru 2006   Temat: Samoloty na wysokościach przelotowych- GRUDZIEŃ 2006
witam mam prosbe moze ktos mi zobaczyc w wyszukiwarce acars nr.lotu LH3184 u mnie nie chodzi zalezy mi na nr.rejestracyjnym samolotu

z góry dziekuje
  Temat: Samoloty na wysokościach przelotowych- GRUDZIEŃ 2006
djflex

Odpowiedzi: 370
Wyświetleń: 28344

PostForum: Samoloty pasażerskie nad Polską   Wysłany: Nie 16:27, 03 Gru 2006   Temat: Samoloty na wysokościach przelotowych- GRUDZIEŃ 2006
nie P tylko W sorki pomyliłem klawisze a co do tego mojego drugiego to LUFA raczej wątpie czerwone końcówki skrzydeł ??????
  Temat: Samoloty na wysokościach przelotowych- GRUDZIEŃ 2006
djflex

Odpowiedzi: 370
Wyświetleń: 28344

PostForum: Samoloty pasażerskie nad Polską   Wysłany: Nie 15:59, 03 Gru 2006   Temat: Samoloty na wysokościach przelotowych- GRUDZIEŃ 2006
witam dzisiaj pochmurna niedziela ale dwa mam
14:10 lufa na U851 zP na E
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5a51ffcd92b83701.html

15:40 UP851 z P na E
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b98f ...
  Temat: Samoloty na wysokościach przelotowych- GRUDZIEŃ 2006
djflex

Odpowiedzi: 370
Wyświetleń: 28344

PostForum: Samoloty pasażerskie nad Polską   Wysłany: Sob 17:15, 02 Gru 2006   Temat: Samoloty na wysokościach przelotowych- GRUDZIEŃ 2006
Dzisiaj totalna nedza cisza !!!!
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/74f4a477d056f67d.html

a tu wracałem do domu i o 15:10 leciał na UP851 z zachodu na wschód podobny do iłka 76 czyżby drugi dz ...
  Temat: Samoloty na wysokościach przelotowych- GRUDZIEŃ 2006
djflex

Odpowiedzi: 370
Wyświetleń: 28344

PostForum: Samoloty pasażerskie nad Polską   Wysłany: Sob 13:25, 02 Gru 2006   Temat: Samoloty na wysokościach przelotowych- GRUDZIEŃ 2006
moze sie myle ale ił76 ma 4 silniki a ten ma 2 ????
  Temat: Samoloty na wysokościach przelotowych- GRUDZIEŃ 2006
djflex

Odpowiedzi: 370
Wyświetleń: 28344

PostForum: Samoloty pasażerskie nad Polską   Wysłany: Sob 12:52, 02 Gru 2006   Temat: Samoloty na wysokościach przelotowych- GRUDZIEŃ 2006
witam wszystkich maniaków dizisiaj cisza na UP851 ale jednego złąpałem i prosze o idnentyfikacje

UP851 12:40 kierunek na wschód nie mam pojecia co to jest

http://img246.imageshack.us/my.php?ima ...
  Temat: Samoloty na wysokościach przelotowych- GRUDZIEŃ 2006
djflex

Odpowiedzi: 370
Wyświetleń: 28344

PostForum: Samoloty pasażerskie nad Polską   Wysłany: Pią 17:00, 01 Gru 2006   Temat: Samoloty na wysokościach przelotowych- GRUDZIEŃ 2006
witam to moje pierwsze w zyciu foty jestem zielony jak żabka i mam nadzieje ze mi pomozecie w odczytaniu wszystkich informacji

11:30 UL617 kierunek na N
http://img122.imageshack.us/my.php?image= ...
  Temat: Samoloty na wysokościach przelotowych- LISTOPAD 2006
djflex

Odpowiedzi: 263
Wyświetleń: 22401

PostForum: Samoloty pasażerskie nad Polską   Wysłany: Czw 23:17, 30 Lis 2006   Temat: Samoloty na wysokościach przelotowych- LISTOPAD 2006
witam dzieki wielkie za ciepłe słowa no tak z tej mojej zielenizny zapomniałem podac kierunku a wiec leciał z zachodu na wschód i miał 2 silniki typu nie skojażyłem (jeszcze sie ucze)

pozdro
  Temat: Samoloty na wysokościach przelotowych- LISTOPAD 2006
djflex

Odpowiedzi: 263
Wyświetleń: 22401

PostForum: Samoloty pasażerskie nad Polską   Wysłany: Czw 22:56, 30 Lis 2006   Temat: Samoloty na wysokościach przelotowych- LISTOPAD 2006
Witam

Jestem tu nowy totalnie zielony i dopiero zaczynam te zabawe.
Dzisiaj obserwowałem po raz pierwszy niebo przez lornetke (jutro biore sie za aparacik)) i zobaczyłem na UP851 o 13.45 lufthanse ...
  Temat: KORYTARZ NAD WRONKAMI !!!
djflex

Odpowiedzi: 25
Wyświetleń: 4284

PostForum: Samoloty pasażerskie nad Polską   Wysłany: Śro 20:22, 29 Lis 2006   Temat: KORYTARZ NAD WRONKAMI !!!
pociągnąłem super program AirNav tylko nie wiem czy ten program potrzebuje jakiegos innego programu żeby były uaktualniane pozycje samolotów
  Temat: KORYTARZ NAD WRONKAMI !!!
djflex

Odpowiedzi: 25
Wyświetleń: 4284

PostForum: Samoloty pasażerskie nad Polską   Wysłany: Śro 16:16, 29 Lis 2006   Temat: KORYTARZ NAD WRONKAMI !!!
witam ponownie mam kolejne pytanie gdzie można poszukać opis skrótów z kąd dokąd leci samot np.FRA-DEL
 
Strona 1 z 2 Idź do strony 1, 2  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:  

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin